quote:Op maandag 30 december 2013 13:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Het is heel wat gevraagd om 70-jarigen te vragen om vernieuwend te zijn natuurlijk. Die maken wat ze zelf willen, zonder de druk van een platenmaatschappij om buiten de lijntjes te plassenNatuurlijk, en dat zeg ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een bootleg, lijkt het. In elk geval niets over bekend op Discogs of zo. Volgens Bol is 'ie uitgekomen op Immortal maar verder kan ik niets vindenquote:Op maandag 30 december 2013 17:40 schreef methodmich het volgende:
Vandaag een leuk live-album van Beck op de kop getikt. Live At Budokan. Lijkt bijna wel of het alleen een release voor Nederland is, gezien de vermeldingen op het hoesje. Concert uit 2000 in elk geval, met dus alleen werk van voor die tijd en dat is niet erg. Veel Mutations en Midnite Vultures, maar ook wel wat oudere dingen natuurlijk. Opvallend: geen Loser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah. Gaat toch wel snel vervelenquote:Op maandag 30 december 2013 18:53 schreef DO2 het volgende:
Savages,. Wat een lekker plaatje hebben die gemaakt, zeg.
Dat deed me nog niet direct iets, maar dat andere project, Dans Dans is wel echt vetquote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef Moody het volgende:
Flying Horseman, mensen. Het wordt tijd!
Die vind ik dan weer een stuk minder op het eerste gehoorquote:Op maandag 30 december 2013 19:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat deed me nog niet direct iets, maar dat andere project, Dans Dans is wel echt vet
Nee, geen bootleg als het goed is. Officiële release van Immortal.quote:Op maandag 30 december 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is een bootleg, lijkt het. In elk geval niets over bekend op Discogs of zo. Volgens Bol is 'ie uitgekomen op Immortal maar verder kan ik niets vinden
Ik ook. Fijne tijden.quote:Op maandag 30 december 2013 18:56 schreef DO2 het volgende:
Ja, wist ik veel. Ik ontdek nog vanalles zo tegen het eind van het jaar, Z.
Weer zo'n plaat waar ik de hype niet van begrijpquote:Op maandag 30 december 2013 18:53 schreef DO2 het volgende:
Savages,. Wat een lekker plaatje hebben die gemaakt, zeg.
Niks van meegekregenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind dat album van Soundcity in opvallend weinig jaarlijstjes terug eigenlijk...
Vind het dan ook werkelijk vreselijke Amerikaanse gladde radio-rock. Die lelijke Foo Fighters-sound. Er stond gek genoeg dan wel weer een ballad op van Dave Grohl die best goed is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind dat album van Soundcity in opvallend weinig jaarlijstjes terug eigenlijk...
Zeker met Josh Hommequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vind het dan ook werkelijk vreselijke Amerikaanse gladde radio-rock. Die lelijke Foo Fighters-sound. Er stond gek genoeg dan wel weer een ballad op van Dave Grohl die best goed is.
Ik zie maar 2x Kanye Westquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef Felagund het volgende:
Ik zie Baths ook nergens staan, die heb ik vrij veel geluisterd.
Grumbling Fur ook niet, die heb ik zelf ook veel te weinig geluisterd.
Dan moeten Z en DO2 maar een lijstje plaatsen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie maar 2x Kanye West
Toch gek, terwijl ie bijna elk lijstje van gerenommeerde sites stond
Suede 1xquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moeten Z en DO2 maar een lijstje plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |