SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Zijn wij toch allemaal een beetje gegroet omdat er Fok stondquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niet toevallig ""Groetjes aan Pino van 2cv op Fok!"" ?
Jaheurquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zijn wij toch allemaal een beetje gegroet omdat er Fok stond
DJ TOMATO ROOMERquote:
Duurt even voordat smsjes in beeld komen hoor. Met Luna vorig jaar ook een paar keer geprobeerdquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:48 schreef Pandaplint het volgende:
Politici die even goedkoop willen scoren
Pas maar op voordat je het weet ben je weer getrouwd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duurt even voordat smsjes in beeld komen hoor. Met Luna vorig jaar ook een paar keer geprobeerd
Ja qua muziek past ie wel in je straatje...de rest weet ik nietquote:
Wie nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef Pandaplint het volgende:
Ah, roemer heeft ook eens diaree gehad
Ik pas in zoveel straatjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja qua muziek past ie wel in je straatje...de rest weet ik niet
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja qua muziek past ie wel in je straatje...de rest weet ik niet
Jaaaa maar ik doelde op het grote gemis van lola-shows met stoere gitarenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pas in zoveel straatjes
hokjes denken
Ik bedoelde politiek gezien...maar nee daar moet ik niet aan denkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]daar word droogt je flamoes toch van op joh, moet je toch niet aan denken dat Roemer boven op je ligt
Ja sommige verpesten het voor een anderquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaaaa maar ik doelde op het grote gemis van lola-shows met stoere gitaren
Ohquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde politiek gezien...maar nee daar moet ik niet aan denken
Net zo erg sls Sander de Heerquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
Beter houdt je gewoon je bek zodat we de muziek kunnen horen
Second.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaaaa maar ik doelde op het grote gemis van lola-shows met stoere gitaren
De strings versie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:52 schreef Stickertje het volgende:
Oh live versie.. van metallica moet je nooit een live versie hebben
Doe ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:52 schreef Pandaplint het volgende:
Hij is wel flink afgevallen of niet? Voorbereiding voor de kerst zeker.
Fanatiek strijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ookfanatatiek sporten enzo
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:53 schreef iBenny het volgende:
Meeeh. Ik vind het origineel van Lucie Silvas beter
Hahaha ja goed idee!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sommige verpesten het voor een ander
Ik kan wel een cdtje samen stellen hoor
Master of puppetsquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maar als je dan hardrock leuk vind en voor metallica kiest, kun je toch bijvoorbeeld ook voor 'enter sandman' gaan?
Ja, maar hij wilde het plein niet leeg hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maar als je dan hardrock leuk vind en voor metallica kiest, kun je toch bijvoorbeeld ook voor 'enter sandman' gaan?
Nee het is nog niet eens 19u, misschien zijn er kinderen bij hèquote:
8 en halve minuut. Daar kunnen we tenminste wat mee.quote:
Jaquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:53 schreef iBenny het volgende:
Meeeh. Ik vind het origineel van GleeLucie Silvas beter
Ik vind Lucile Werner leukerquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:53 schreef iBenny het volgende:
Meeeh. Ik vind het origineel van Lucie Silvas beter
Mario Kart?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kinderen horen niet op FOK!, hier maak je de hele dag dingen mee die je tekenen voor het levenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee het is nog niet eens 19u, misschien zijn er kinderen bij hè
Ik houd niet van vrouwen die altijd met een verkeerd been uit bed stappenquote:
Zoals posts van Tongquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kinderen horen niet op FOK!, hier maak je de hele dag dingen mee die je tekenen voor het leven
Je hoeft alleen maar te zeggen dat dit de gasten zijn die de oorspronkelijke oorzaak zijn van het moeilijker maken van het downloaden van media, en je krijgt het plein ook wel leeg.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar hij wilde het plein niet leeg hebben
Nee johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt...ik ben boven de 30 en ik heb soms extra therapie nodig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kinderen horen niet op FOK!, hier maak je de hele dag dingen mee die je tekenen voor het leven
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te zeggen dat dit de gasten zijn die de oorspronkelijke oorzaak zijn van het moeilijker maken van het downloaden van media, en je krijgt het plein ook wel leeg.
Kan ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te zeggen dat dit de gasten zijn die de oorspronkelijke oorzaak zijn van het moeilijker maken van het downloaden van media, en je krijgt het plein ook wel leeg.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon naar de sportschoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ondertussen wat eten meenemen zeker
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:
ANWM autoverzekering hoor.quote:
Ik ook.quote:
Have fun en smakelijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef ChatGirl het volgende:
Update. Tijd om te gaan koken en iets leuks met m'n avond te gaan doen.
Tot laters!
Was toiletten bouwen verder.. Denk ikquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:59 schreef noodgang het volgende:
Heeft Corton maar 3 filmpjes gemaakt?
quote:
quote:
Poep-fierljeppen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:59 schreef Mascleta het volgende:
U kijkt naar beelden van het Afrikaans kampioenschap poepzwemmen.
quote:
Nee ik ga echt 2 keer in de week sportenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]en ondertussen wat eten meenemen zeker
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef Uccie het volgende:
De beeldstream van tv 101 in combi met de audio stream van 3fm is niet zo handig...nu werd Crouton nagesynchroniseerd door Loretta Schrijver die hondenvoer probeert te slijten
hondenvoer ziet er ook uit als stront, en honden eten ook hun eigen stront..quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef Uccie het volgende:
De beeldstream van tv 101 in combi met de audio stream van 3fm is niet zo handig...nu werd Crouton genasynchroniseerd door Loretta Schrijver die hondenvoer probeert te slijten
Sloot Partyraiser mee af afgelopen week bij Project Hardcore. Gekkenhuisquote:
Net zo slecht als DisneyXL dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef Uccie het volgende:
De beeldstream van tv 101 in combi met de audio stream van 3fm is niet zo handig...nu werd Crouton nagesynchroniseerd door Loretta Schrijver die hondenvoer probeert te slijten
het is XDquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Net zo slecht als DisneyXL dus
Wat kijken m'n nichtjes dan altijdquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:01 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Sloot Partyraiser mee af afgelopen week bij Project Hardcore. Gekkenhuis
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hondenvoer ziet er ook uit als stront, en honden eten ook hun eigen stront..
Die plaatjes mag ik niet posten anders krijg ik een banquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat kijken m'n nichtjes dan altijd
Nickelodeon?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat kijken m'n nichtjes dan altijd
dat is de gemmiddelde tekst van een top 40 nummer, als je de minuut eruit haalt waar er een of ander punt gemaakt word..quote:
XDquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nickelodeon
Het is Disney XD[ afbeelding ]
Of door Disney of door Dannyquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die plaatjes mag ik niet posten anders krijg ik een ban
Kak, dacht XL.. Volgende keer beter oplettenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nickelodeon?
Het is Disney XD[ afbeelding ]
Zit verstopt achter een code.quote:
Nope, 999.quote:
Waarom? jij hoeft er niet naar te kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kak, dacht XL.. Volgende keer beter opletten
Padummmtsssquote:
dat is t ook gewoonquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:03 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind die Jet Rebel maar een vies mannetje
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgen naar SR
* LovelyLady knoop heeft doorgehakt
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgen naar SR
Kende ik nog niet.. Idd een goed nummerquote:
133quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgen naar SR
Leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgen naar SR
Aanbieden?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]wel zwaaien he, wat ga jij aanbieden?
Hoe kunnen we je herkennen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgen naar SR
quote:
Deze ken je vast wel, maar ik vind het een goed nummer...quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kende ik nog niet.. Idd een goed nummer
Oh, dacht dat je misschien een sponsorloop van de sportschool en terug ging organiseren voor geld. Maar het hoeft niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aanbieden?
moet ik daar ook nog over nadenken?
Die heb ik nog live gezienquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Deze ken je vast wel, maar ik vind het een goed nummer...
brrrrrrrrquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:09 schreef Pandaplint het volgende:
Gerard zou hier een fluit jingle doorheen gooien
Nee johquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je misschien een sponsorloop van de sportschool en terug ging organiseren voor geld. Maar het hoeft niet.
Welluk?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh![]()
ik heb een plaatje aangevraagd
Oh, je gaat in een Tiroler-outfit?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh![]()
dat kost niet zoveel calorieënquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Zonet ook een sms'je in beeld: 'Tot volgend jaar in Heerlen'!
Die moeten oppassen. Voordat ze het door hebben worden ze in het Fries museum gezetquote:
Ligt bijna op de hoek van Haarlem, dus begrijpelijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Zonet ook een sms'je in beeld: 'Tot volgend jaar in Heerlen'!
En dan geld tussen d'r tieten stoppen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, je gaat in een Tiroler-outfit?
Haarlem is wel de hoofdstad!quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt bijna op de hoek van Haarlem, dus begrijpelijk
XX gaat Paul vast wel draaienquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:07 schreef Pandaplint het volgende:
Zo ook maar even een plaatje aanvragen. Twijfel nog tussen the XX en Woodkid![]()
Woodkid zal wel niet gedraaid worden
Ik val de laatste jaren ook altijd een kilotje of acht af voor de kerst, aangezien er een halve bambi film tijdens de kerstdagen word opgesmikkeld..quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:52 schreef Pandaplint het volgende:
Hij is wel flink afgevallen of niet? Voorbereiding voor de kerst zeker.
Nee hoor zo min mogelijk opvallen en wegduiken voor de cameraquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, je gaat in een Tiroler-outfit?
Met een dikke zwarte lul.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Er zijn zelf negers die Fries praten
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet nog een plaat hebben...èn als Cee uit haar bed gebeld wordt, dan doe ik sowieso Boyzone voor ¤25,-quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dj Kool en Let me clear my throat
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor zo min mogelijk opvallen en wegduiken voor de camera
Als ik ergens een slappe piemol van krijg....quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Dus wel die fijne Tiroler outfit ?quote:
Haha, wel zo giechelen als iedereen die zo wegduikt danquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor zo min mogelijk opvallen en wegduiken voor de camera
Ja, je ziet ze altijd lopen door de stad.quote:
Picture Of You?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet nog een plaat hebben...èn als Cee uit haar bed gebeld wordt, dan doe ik sowieso Boyzone voor ¤25,-
Ze kunnen ook ABN leren, met fries en papiemento kom je niet echt ver op de arbeidsmarkt...quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ben jij Fries?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, hoorde crystalized al langskomenquote:
Wel in Fryslan!quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze kunnen ook ABN leren, met fries en papiemento kom je niet echt ver op de arbeidsmarkt...
Ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Patronaat in Haarlem! Ben ik ook een paar keer geweest
Boyzonequote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet nog een plaat hebben...èn als Cee uit haar bed gebeld wordt, dan doe ik sowieso Boyzone voor ¤25,-
Huren ? Aanschaffen ? Lenen ?quote:
Weet ik nog niet, Key to my life kan ook nog.quote:
Hier nietquote:
Die is wel leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boyzone![]()
chukechu ah-ah.. no matter what they tell you ..
Boyzonequote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op 1 school waar Boudewijn de Groot op heb gezeten heb ik gewerkt/stage gelopen, op de andere zelfs een opleiding gevolgdquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Want allebei kan niet?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze kunnen ook ABN leren, met fries en papiemento kom je niet echt ver op de arbeidsmarkt...
Hi Corquote:
quote:
Even quotenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef iBenny het volgende:
Ik bied 500 euro voor SR als Beau van Erven Dorens en Albert Verlinde in een boksring worden geplaatst
Van Erven Dorens haalt uit naar Verlinde
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef iBenny het volgende:
Ik bied 500 euro voor SR als Beau van Erven Dorens en Albert Verlinde in een boksring worden geplaatst
Modderworstelenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef iBenny het volgende:
Ik doe er dan nog 50 bij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef iBenny het volgende:
Ik bied 500 euro als Beau van Erven Dorens en Albert Verlinde in een boksring worden geplaatst
sowieso mis ik cee dit jaar in dit topicquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sowieso mis ik cee dit jaar in dit topic
Zul je zien dat ze vervolgens een stoel neerzetten en beiden alleen gaan zittenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef iBenny het volgende:
Het komt gewoon door jou!quote:
Ik zag zojuist een schim in de vorm van Cee voorbijkomen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Met blote handenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
quote:
Zeg er welbij dat ze echt moeten boksen, zoveel rondes etc.. anders gaan ze samen in een ring staan en stappen ze er weer uit en moet jij 500dokkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef iBenny het volgende:
Ik draai hem vaak op Radio 49.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:18 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde trouwens een plaat aanvragen, te weten Raggende Mannen- poep in je hoofd.
Dat kan alleen niet. Nu weet ik niet of ik een andere ga aanvragen...
Waarschijnlijk hebben jullie het al vaker over dit nummer gehad, maar dat heb ik gemist
Edoch heeft dit topic meer Cee nodig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag zojuist een schim in de vorm van Cee voorbijkomen.
Nja. Dattes. Is vanzelfsprekend enzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg er welbij dat ze echt moeten boksen, zoveel rondes etc.. anders gaan ze samen in een ring staan en stappen ze er weer uit en moet jij 500dokkenspecifiek zijn jonge
Elk topic heeft meer Cee nodig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Edoch heeft dit topic meer Cee nodig.
Guus is jaloers op Friezenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut Friessmoel houwe, niet haten op Guus!
quote:
Nou je moet toegeven, hij heeft feestelijkere nummers.quote:
Gisteren de hele dag weggeweest, vandaag werken, vanavond komt m'n zusje langs en gaan we film kijken en daarna ben ik beter bereikbaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]je bent opvallend afwezig dit jaar zei ik net
Een vrouw met goede humorquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou je moet toegeven, hij heeft feestelijkere nummers.
ABN en Fries spreken. Eventueel als neger zijnde. En papiamento is geen taal die standaard op negers is geprogrammeerd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je, een fryske neger die papiamentoe en ABN praat?
Met stip de grappigste vrouw op Fok!... zij heeft scherpzinnigheid tot een ware kunst verheven.quote:
Waarom hebben zoveel mensen het dan over haar ?quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren de hele dag weggeweest, vandaag werken, vanavond komt m'n zusje langs en gaan we film kijken en daarna ben ik beter bereikbaar.
Je kan toch een nummer aanvragen die niet in de lijst staat...al wordt ie waarschijnlijk ook niet gedraaid.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben nu meteen anti serious request nu ik poep in je hoofd niet kan aanvragen
Ik vond ze wel leuk op Werchter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap de liefde voor KoL ook niet, het klinkt als een zooitje jankende mannen...
Gewoon lekkere muziek. Live vond ik het ook leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap de liefde voor KoL ook niet, het klinkt als een zooitje jankende mannen...
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
ABN en Fries spreken. Eventueel als neger zijnde. En papiamento is geen taal die standaard op negers is geprogrammeerd.
Ik haat scherpzinnige mensenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met stip de grappigste vrouw op Fok!... zij heeft scherpzinnigheid tot een ware kunst verheven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |