quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zei ik vorig topic ook al, maar werd niks aan gedaan. Ze hebben hem liever dood.
quote:
quote:
Hij mag pas dood nadat er een "Hoe is het nu met?" probleemwijken is geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zei ik vorig topic ook al, maar werd niks aan gedaan. Ze hebben hem liever dood.
Niet zo needy doen. Graag of nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga ook janken als je me blijft negeren op WA.
Hij woont tegenwoordig in Stadskanaal en is twee jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij mag pas dood nadat er een "Hoe is het nu met?" probleemwijken is geweest.
Ik ken het alleen van kleine stukjes a la kankerkachel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij mag pas dood nadat er een "Hoe is het nu met?" probleemwijken is geweest.
Je weet niet half hoe aantrekkelijk trolletje isquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo needy doen. Graag of niet
Ik heb elke aflevering minstens 3 keer gekeken vroegah op stage.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van kleine stukjes a la kankerkachel.
Hedendaagse tv
Zeker 52, 3x getrouwd geweest en een bochel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe aantrekkelijk trolletje is
Pics?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe aantrekkelijk trolletje is
Nee joh, ze is 48, 9x getrouwd geweest en heeft het postuur van gordonquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeker 52, 3x getrouwd geweest en een bochel?
Ik ben aan het lerenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga ook janken als je me blijft negeren op WA.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, ze is 48, 9x getrouwd geweest en heeft het postuur van gordon
http://coinkoorts.nl/#doemeequote:Beste meneer ...,
Anderzorg heeft iets leuks! Zoals je weet besteden we onze marketingeuro’s niet aan sponsoring of dure reclames. Maar we vinden dat we onze klanten best eens mogen belonen. Daarom geven we 50 Bitcoins weg. Bitcoins? Ja, dat is digitaal geld. Momenteel is 1 Bitcoin ongeveer ¤ 547 waard.
Als klant van Anderzorg maak je extra veel kans op een Bitcoin. Wil je weten hoe?
Leren koken voor mij? Goed zo!quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben aan het lerenwerd afgeleid door naamtopic maar ik ga nu weer doei
Waarom post je mn fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |