Oh, ik ga wel weerquote:
vind ik niet zo ergquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, maar geen school meer is toch al beetje officieel vakantie?
Maar ik snap dat je er niet naar uitkijkt, 10 dagen mij moeten missen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke user(s) hier Maaike heten, debiel.
Twee sterren, gehad van Fok-It.quote:
dm tjacka gewoonquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Twee sterren, gehad van Fok-It.Maar daar kun je niet je notes mee bekijken. En je kunt hem upgraden voor 70 cent ofzo, maar Ideal doet het dan niet op fok. Krijg een foutmelding als ik op betalen klik.
Moet ie snel een sterretje meer kopen, want z'n notes zijn echtquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft ie een sterretje extra voor nodig.
* iDeal, net als aPple.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Twee sterren, gehad van Fok-It.Maar daar kun je niet je notes mee bekijken. En je kunt hem upgraden voor 70 cent ofzo, maar Ideal doet het dan niet op fok. Krijg een foutmelding als ik op betalen klik.
Neuhquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Willen alle mods mij misschien noten zodat tjacka mij de 100e kan geven
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
LR heb je mijn kwaliteitsposts in KPD al gezien?
Zijn sterretjes zijn inmiddels rondjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ie snel een sterretje meer kopen, want z'n notes zijn echt![]()
![]()
Vroegah deed ik dat nog weleens, leverde een hoop geloei op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Sluit alle SC's, jij kan dat, dus gewoon doen.
dank.quote:
Uiteraard. Je doet nu net alsof ik je niet stalk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
LR heb je mijn kwaliteitsposts in KPD al gezien?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
dan nog maar een paar keer kankeren binnekort wil mijn 50000e samen laten vallen met mijn 100e (positieve) note
Sorry maar ik heet geen debiel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke user(s) hier Maaike heten, debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |