moet vanavond nog werkenquote:
Ik sta al tijden op hetzelfde aantal.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:09 schreef Muto het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd. Ik heb weer twee notes erbij.
Lees ze dahaaaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:09 schreef Muto het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd. Ik heb weer twee notes erbij.
oooooooohquote:
Je bent 18, je moet helemaal niksquote:
2 euro. Mijn goede doel is Insomnia_ zijn opleiding aangezien dit in Engeland een stuk prijziger is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, zullen we bieden en dan geven we dat aan een goed doel ( ons) en bij het hoogste bod mag degeen die het hoogste bod gedaan heeft zelf de sc sluiten.
Ik ga daar niet voor betalen.quote:
Ik en Littlerabiit snappen niks van deze zin.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, zullen we bieden en dan geven we dat aan een goed doel ( ons) en bij het hoogste bod mag degeen die het hoogste bod gedaan heeft zelf de sc sluiten.
Welkequote:
Ik heb geen medelijden, daar is de zorg gratis.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 euro. Mijn goede doel is Insomnia_ zijn opleiding aangezien dit in Engeland een stuk prijziger is.
Ik heb er wel geld voor over om hier het forum wat op te ruimen en users te bannen. Maar ik ben bang dat er dan weinig overblijftquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, maar geen school meer is toch al beetje officieel vakantie?quote:
jawel heb contractquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent 18, je moet helemaal niks
Het is best wel obvious dat je een crush op maaike hebt hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet waar je het over hebt.
Vrouwen die grappig proberen te doen.
Je hebt een aboquote:
Dat hadden we tegen #WijsheidsWijf moeten zeggenquote:
Ik weet niet eens welke user(s) hier Maaike heten, debiel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is best wel obvious dat je een crush op maaike hebt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |