Magie!quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:06 schreef gianni61 het volgende:
heuj, ik loop even naar de printer en yvonne is hier
Nouuuuuuuuuuuuuu, dacht het nietquote:
Ik heb geld over voor een sluiting van de VBL SC. Er zijn geen users welke mooier hun verdriet en ongenoegen kunnen uiten als zijquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké deze, maar welke nog meer?
Ik vind 2 mooier
Enorm!quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:06 schreef Muto het volgende:
Yvonne, ben jij ook zo tevreden over mijn ontwikkeling sinds mijn overstap van VBL naar GRTD? Ik krijg nu louter positieve notes.
JAquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben was sentimenteel zonder Jimbo aan mijn zijde.
[..]
Nog 10 minuten toch? Alvast gefeliciteerd.
zo nou zeg hihihihihiquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed bezig.
Kun je na gaan hoelang het geleden is dat ik iets van jou gezien heb.
SOF. Fijne vakantie dan.quote:
Waar was je al die tijd?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed bezig.
Kun je na gaan hoelang het geleden is dat ik iets van jou gezien heb.
wie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind die nieuwe user niet leuk eigenlijk.
Yvonne reageert ook gewoon hoor?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan je crush en reageer gewoon niet.
Dat kan weinig positiefs betekenen in de regelquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:09 schreef Muto het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd. Ik heb weer twee notes erbij.
Oké, zullen we bieden en dan geven we dat aan een goed doel ( ons) en bij het hoogste bod mag degeen die het hoogste bod gedaan heeft zelf de sc sluiten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geld over voor een sluiting van de VBL SC. Er zijn geen users welke mooier hun verdriet en ongenoegen kunnen uiten als zij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |