SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, maar dat is een hele andere spanning.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe wij hier roepen dat het niet spannend is. Ik denk dat de deelnemers daar zelf anders over denken
Ik vind het qua kijken na 1x ook wel beslist.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:48 schreef Redefine het volgende:
Tot nu toe alleen bij het mannen rodelen een verschil bij de eerste twee runs. Daarna en bij alle andere onderdelen, tot nu steeds hetzelfde podium op de runs.
Ik weet wel dat de Britten specifiek in het skeleton veel geld hebben gestokenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom wordt het rodelen strak gedomineerd door zeh germans en dit niet specifiek?
Sowieso vandaag een dag waar erg snel de spanning uit is. Na het biathlon is er eigenlijk niet veel meer (aerials dan nog als aardigheidje). Is er een keer geen schaatsen, gelijk ook nauwelijks andere prikkelende onderdelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het qua kijken na 1x ook wel beslist.
Dit is weer een typische daredevil sport die ze in de VS erg sterk aanhangen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom wordt het rodelen strak gedomineerd door zeh germans en dit niet specifiek?
Wat vind je dan wel prikkelende onderdelen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso vandaag een dag waar erg snel de spanning uit is. Na het biathlon is er eigenlijk niet veel meer (aerials dan nog als aardigheidje). Is er een keer geen schaatsen, gelijk ook nauwelijks andere prikkelende onderdelen.
En over skeleton en de andere ijsbaan sporten. Spanning qua uitslagen zit er jammer genoeg niet in nee.
Super combinatie was anders ook mooiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso vandaag een dag waar erg snel de spanning uit is. Na het biathlon is er eigenlijk niet veel meer (aerials dan nog als aardigheidje). Is er een keer geen schaatsen, gelijk ook nauwelijks andere prikkelende onderdelen.
En over skeleton en de andere ijsbaan sporten. Spanning qua uitslagen zit er jammer genoeg niet in nee.
Rodelen is meer een daredevil sportquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is weer een typische daredevil sport die ze in de VS erg sterk aanhangen.
Het gaat niet zozeer over de onderdelen zelf, maar om de spanning die ontbeert of minder interessante wedstrijden van die sport.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel prikkelende onderdelen?
In de ochtend waren er genoeg mooie sporten. Ik doel puur op de namiddag die een beetje als een ballon leegloopt vandaag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Super combinatie was anders ook mooi
Klopt, maar zo zien de Amerikanen het niet. 'Met je hoofd naar voren op een sleetje gaan liggen. Vet! Dat wil ik ook.'quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rodelen is meer een daredevil sport
Ach, is wel persoonlijke smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de ochtend waren er genoeg mooie sporten. Ik doel puur op de namiddag die een beetje als een ballon leegloopt vandaag.
Schansspringen is ook maar zo zo. Eigenlijk alleen een stuk of 20 sprongen is leuk om te kijken. Toch heel erg veel meer van hetzelfde. Schaatsen en shorttrack doe ik het voor de komende dagen. En de snowboardcross kijk ik erg naar uitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over de onderdelen zelf, maar om de spanning die ontbeert of minder interessante wedstrijden van die sport.
Na het biathlon:
- Het skeleton. Vind ik een leuke sport, maar totaal geen spanning.
- Schansspringen, prachtige sport, maar slechts kwalificatie.
- IJshockey, mooie sport. Maar poulefase en ook nog eens matige wedstrijden.
- IJsdansen vind ik zelf niet zo boeiend, maar is dan nog de uitzondering op de regel voor de liefhebbers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |