Zag het net, zo dom gespeeld van de VSquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Groot-Brittannië
Zeven stenen shotin één end
je zag de paniek groeienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zag het net, zo dom gespeeld van de VS
Olympisch recordquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Groot-Brittannië
Is dit end ergens terug te zien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Groot-Brittannië
Die end wil ik in de herhaling zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Groot-Brittannië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen echte kraker op het moment, maar ik kijk Noorwegen - Duitsland op ZDFquote:Op woensdag 12 februari 2014 06:49 schreef TheVulture het volgende:
Op je vrije dag om tien voor 7 naar curling kijken
Welke wedstrijd is het boeiendst?
China-Rusland en VS-Denemarken staan allebei momenteel gelijk, geloof ik. Bij Noorwegen-Duitsland is Noorwegen wel echt een stukje beter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:49 schreef TheVulture het volgende:
Op je vrije dag om tien voor 7 naar curling kijken
Welke wedstrijd is het boeiendst?
Onderling was een Noor met een Duitser aan het begin aan het praten of ze al andere sporten hadden gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:58 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is een Engelstalig land ook wel leuk, want dan kun je mooi meeluisteren met het overleg
Tenzij je Noors of Duits ofzo goed verstaat natuurlijk, dan kan het daar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |