Jij kunt blijkbaar niet lezen: "Geert is gek geworden".quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:39 schreef Charismatisch het volgende:
De vertaling van de tekst op de vlag is: 3L8458Y89TGKFKGJ4TY4TUIIH4T (oftewel afkomstig van iemand die niet Arabisch kan schrijven).
Dat wordt wel een beetje een rare redenering hè, zo. Je dicht de islam kenmerken toe die het christendom of andere religies niet toegeschreven worden, en als niet-moslims dan reageren op de hetgeen je de islam toedicht, dan ligt dat aan de islam en zegt dat iets over de aard van de religie. Maar natuurlijk niet aan de verzinsels van die en gene om van leer te kunnen trekken tegen de kwaadaardige bron van al het slechts in deze wereld.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:13 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik kan echt niet begrijpen hoe niet-moslims zich door deze actie beledigd kunnen voelen, maar vervolgens geen problemen met het bekritiseren van het christendom. Volgens mij zegt dat al genoeg over de aard van de islam en de agressiviteit die in het geloof schuilt.
Waar komt de vertaling "boef" eigenlijk vandaan? De vertaling is "crimineel". Boef klinkt wat mij betreft ff net te schattig en daarmee wordt de walgelijke "boodschap" van Wilders gebagatelliseerd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Populisme is een leugen, Wilders een boef en de PVV is gif.
slotje
Nee, omdat het te duidelijk is dat hij uitgebreid op zonvakantie is geweest in tijden van economische crisis. Staat ook in het artikel:quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:27 schreef Kenju het volgende:
Dit was trouwens ook nieuws voor mij:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Henk-en-Ingrid.dhtml
Waarom zou dit zijn? Omdat hij er te allochtoon uit zou zien? Of een meer onschuldige uitstraling van zelfvoldoening met zijn vakantiegloed waar anderen het helemaal niet kunnen betalen, etc. etc.?
quote:Henk en Ingrid hebben momenteel ook maar beperkte middelen voor vakanties
Het is natuurlijk niet zo dat christenen nooit boos worden als hun geloof bekritiseerd wordt, maar als er ik de krant een spotprent over Jezus wordt geplaatst, zal de maker daarvan minder voor zijn leven te hoeven vrezen dan de maker van een Mohammedspotprent.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat wordt wel een beetje een rare redenering hè, zo. Je dicht de islam kenmerken toe die het christendom of andere religies niet toegeschreven worden, en als niet-moslims dan reageren op de hetgeen je de islam toedicht, dan ligt dat aan de islam en zegt dat iets over de aard van de religie. Maar natuurlijk niet aan de verzinsels van die en gene om van leer te kunnen trekken tegen de kwaadaardige bron van al het slechts in deze wereld.
Ik ben dyslectisch. Dat neemt niet weg dat ik wel normaal kan nadenken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Krijg je bij die studie ook Nederlands, want je maakt nogal wat d/t fouten.
En dan noem je anderen 'dom'.
Moet dat? Ik zie zo vaak prenten over Mohammed. Alleen een paar die te ver gingen hebben voor opschudding gezorgd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:36 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat christenen nooit boos worden als hun geloof bekritiseerd wordt, maar als er ik de krant een spotprent over Jezus wordt geplaatst, zal de maker daarvan minder voor zijn leven te hoeven vrezen dan de maker van een Mohammedspotprent.
Te ver?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:04 schreef Goldar het volgende:
[..]
Moet dat? Ik zie zo vaak prenten over Mohammed. Alleen een paar die te ver gingen hebben voor opschudding gezorgd.
Kan erger , een islamitische aap.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een droevige aap is die Wilders toch ook.
Hilarisch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:00 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Kan erger , een islamitische aap.
Een varken is een te hoge levensvorm voor zulke types.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:07 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat is meer een Hollands varken.
Zou dat de reden zijn dat sommige onder ons ze niet willen / mogen eten?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:08 schreef Goldar het volgende:
[..]
Een varken is een te hoge levensvorm voor zulke types.
Boer opgegeten door varkensquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:10 schreef DrMabuse het volgende:
Zou dat de reden zijn dat sommige onder ons ze niet willen / mogen eten?
Nee dat is omdat dat soort types al lang geleden door hadden dat Varkens ongezond zijn voor verspreiding van ziektes zorgen. Met de huidige bio industrie niet meer zo heel erg, maar pak en beet 2000 jaar gelden wel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:10 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat sommige onder ons ze niet willen / mogen eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |