Weet ik. Ze kunnen niet veel meer dan in het oude pand, en dat had ook een hoog Almere uitstraling.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het loopt beter dan ooit, staat echt rijen dik bij de kassa daar. Het heeft veel gekost maar denk dat ze dat dubbel en dwars terugverdienen. Naast boeken hebben ze ook een goed lopend restaurant en verhuren ze geregeld een deel van de tent voor lezingen etc.
Ik zat er de hele tijd op te wachten.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef borisz het volgende:
Wet op de vasten boekenprijs is niet eens genoemd in de discussie.
Paul Jambers ook goed?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef matthijst het volgende:
Kan dit chickie niet de hele dag achter me aanlopen en alles wat mensen zeggen nasynchroniseren in dat heerlijke Belgische accent van d'r
Ik snap niet zo goed wat haar ziekte toevoegt aan de fotoquote:Op maandag 27 januari 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Verder vind ik dit niet zo'n heel boeiend item.
Je bent één van de laatsten, vieze junk.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef arjan1112 het volgende:
Leugens dat maar 23% van de bevolking rookt.
Je ziet echt iedereen roken altijd
Hier nog zo een junkquote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent één van de laatsten, vieze junk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |