SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Krijg je anders een grote vogel achter je aan?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal mijn TT voor Luna nog even bewaren
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Krijg je anders een grote vogel achter je aan?
ga je mij welkom heten? goed bezig hermanquote:
Gewoon een beetje zaad strooien, dan is 'ie even afgeleid.quote:
Sesamzaadquote:Op donderdag 19 december 2013 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon een beetje zaad strooien, dan is 'ie even afgeleid.
Ik dacht dat het de bedrijfsband van de lagerfabrikant wasquote:Op donderdag 19 december 2013 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
Neem de 'wereldse' teksten van Henk Westbroek speciaal geschreven in Kinderen voor Kinderen-stijl, gooi wat jostis achter de instrumenten, doe daar een stom Junior Songfestival meisje bij, en een melodie a la Eefje de Visser.
En dan heb je de SKF-band. Juist
ladder kopenquote:
Noesje de Breij, dames en heren.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon een beetje zaad strooien, dan is 'ie even afgeleid.
Wheeeeeheheheeeequote:Op donderdag 19 december 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noesje de Breij, dames en heren.
Trampoluna?quote:
jaja, je ligt aan Pino te denken he? heel goed, ga je leuk van dromenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:02 schreef DeLuna het volgende:
HI HI
Ik ben nog wakker. Ik moet op bed.
Slaap ze!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
Doeg mopkes, ik ga mijn bedje in![]()
Trustequote:Op donderdag 19 december 2013 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
quote:
quote:
Lutzquote:
trustenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
nn hunquote:Op donderdag 19 december 2013 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit nog. Wekker gaat om 4:50quote:Op donderdag 19 december 2013 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, je ligt aan Pino te denken he? heel goed, ga je leuk van dromen
Past niks meer bijquote:Op donderdag 19 december 2013 23:04 schreef FritsFlits het volgende:
Luna, niet te veel veen in de kont van Pino stoppen he
ga dan lekker onder je sesamstraatdekbed liggen!quote:
ehm.....mental image....quote:
die hebben ze bij jou gemutequote:Op donderdag 19 december 2013 23:05 schreef Maver24 het volgende:
Waarom horen we de dingen animatie dingen niet die op beeld verschijnen. Zag die toeter maar die hoorde we niet
Ben er maar blij meequote:Op donderdag 19 december 2013 23:05 schreef Maver24 het volgende:
Waarom horen we de dingen animatie dingen niet die op beeld verschijnen. Zag die toeter maar die hoorde we niet
Met Hansie Hansie aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:06 schreef Evertjan het volgende:
Cuijk tegen Feijenoord topper in de kwartfinale
hansie for bondscoachquote:Op donderdag 19 december 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Hansie Hansie aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.
Ja, daar ging je net door het slot heenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ik zit nu in SRwaarom gaat het over mij in SR
Omdat mijn naam genoemd werd in dat topicquote:Op donderdag 19 december 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daar ging je net door het slot heen
Leuk voor je!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat mijn naam genoemd werd in dat topic
DE LUTZ JACOBI!quote:
De enige normale van de PvdAquote:Op donderdag 19 december 2013 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
En dit is een Tweede Kamer lid of?
Die wilde lijsttrekker van de PvdA wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
En dit is een Tweede Kamer lid of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |