Het OV is ook kut. Ik was liever met de auto gegaan maar dan kan ik niet drinkenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het OV ook kut sinds ik mijn rijbewijs heb
Gheghe dat is niet erg handig neequote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JawelMaar ik heb dat wel eens gehad. Ik stond netjes te wachten op het spoor, ik stap in. Heb ik de hele spoorwijziging niet meegemaakt
Ging ik opeens de andere kant op
Ja en dit natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
Het OV is dan ook gewoon 3x niksquote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JawelMaar ik heb dat wel eens gehad. Ik stond netjes te wachten op het spoor, ik stap in. Heb ik de hele spoorwijziging niet meegemaakt
Ging ik opeens de andere kant op
Als ik ga ga ik wel met de auto, ga toch godver niet helemaal omrijdenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dit natuurlijk
Liefst rij ik naar Leeuwarden. Maar wil wel een drankje doen
Jij kan er nog bijna fietsend heenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik ga ga ik wel met de auto, ga toch godver niet helemaal omrijden
De boot naar Staveren vaart zeker niet in de winter?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik ga ga ik wel met de auto, ga toch godver niet helemaal omrijden
Boot? Kan je daar met je auto op?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
De boot naar Staveren vaart zeker niet in de winter?
Weet je hoeverquote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij kan er nog bijna fietsend heen
Wat boot?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
De boot naar Staveren vaart zeker niet in de winter?
Neej kan Lola met de fiets naar Enkhuizen en dan met de boot over, en dan treinen naar Lwd.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Boot? Kan je daar met je auto op?
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fiets > station > trein in > trein uit > profit.
Ben je op de fiets naar Leeuwarden.
[ afbeelding ]
Als je zaterdag gaat kunnen we naar elkaar zwaaien op de Afsluitdijk, als ik de andere kant opgaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Maar nee ik hou van auto rijden dus dat uurtje is niks
2 zelfs?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
2 bakken koffie voor mijn neus. Nu eerst maar eens wakker worden.
Dan doe je je fiets in de kofferbak.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Maar nee ik hou van auto rijden dus dat uurtje is niks
Ja. Ik heb me verslapen dus moest haasten.quote:
Dat hangt er helemaal vanaf OF ik ga en hoelaatquote:Op donderdag 19 december 2013 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je zaterdag gaat kunnen we naar elkaar zwaaien op de Afsluitdijk, als ik de andere kant opga
Ik sta vast uren met pech daar dus dan heb je grote kans-windowquote:Op donderdag 19 december 2013 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf OF ik ga en hoelaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |