xcachetquote:Op donderdag 19 december 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Haha dat zie ik nu pas, vrouwen in klederdracht op de tribune.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
okee mensen van welke film is deze gifThe EyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankjewelBFF met GGMM
Als ie Ajax of Feyenoord loot heeft ie heel wat uit te leggen.quote:
Ah je bent terug.quote:
Balletjes niet goed opgewarmd.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ie Ajax of Feyenoord loot heeft ie heel wat uit te leggen.
Ik ken alleen het origineel, de Japanse en die is wel goed ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt Goede film?
Moet haast wel met Jessica natuurlijk.
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt Goede film?
Moet haast wel met Jessica natuurlijk.
Jessica zal het wel geperfectioneerd hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken alleen het origineel, de Japanse en die is wel goed ja.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ah je bent terug.
Dat kun jij vast beterquote:
en dan gewoon naar de halve finale gaan...dan wordt Cuijk definitief hernoemd naar FC Hansie.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met een nieuwe logo van een jasje.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en dan gewoon naar de halve finale gaan...dan wordt Cuijk definitief hernoemd naar FC Hansie.
Hansie gaat vrijdag groot nieuws bekend maken heeft hij gezegd, dus die zal wel naar Roda gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en dan gewoon naar de halve finale gaan...dan wordt Cuijk definitief hernoemd naar FC Hansie.
Ik hoorde Spursquote:Op donderdag 19 december 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hansie gaat vrijdag groot nieuws bekend maken heeft hij gezegd, dus die zal wel naar Roda gaan.
Of PSV natuurlijk.
Of naar Feyenoord als Koeman toch nog bondscoach wordt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hansie gaat vrijdag groot nieuws bekend maken heeft hij gezegd, dus die zal wel naar Roda gaan.
Of PSV natuurlijk.
Of Hans wordt bondscoach.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of naar Feyenoord als Koeman toch nog bondscoach wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |