Doe hem effe in een spoiler dan joh. Ik merk het nu zelf ook op mijn laptop met de stream en al die gifjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er nog een waarvan ik niet weet welke film het is.
Mag ik dat nog vragen?
Jij ook xDquote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel leuk geweest JohannesEn het topic wordt er een beetje erg traag van.
Ja eventjes wel idd, omdat er toch niets aan was. Maar wat ik zei: het topic wordt er retetraag van.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Sorry Karina ik dacht dat het gedoogt werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankjewel
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Ajax - Feyenoord hoop ik in de finale, met 50/50 fans ipv 100/0.
Als dat lukt, kunnen ze ook met achterlijke combi stoppen.
Gewoon laten spelen bij VV Capellequote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Ajax - Feyenoord hoop ik in de finale, met 50/50 fans ipv 100/0.
Als dat lukt, kunnen ze ook met achterlijke combi stoppen.
Allebei.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
waar wordt er geloot? Bij Veronica of Fox?
Wilco van Schaik, de man van Domino Day, Co Stompé en FC Utregquote:Op donderdag 19 december 2013 22:41 schreef Grifte het volgende:
Leo Oldeburger, de man van Domino Day
Oh mooi dan kan ik op tv kijken, mijn internet klapte er net al uit door die stream (denk ik).quote:
of in Eindhoven. Met als gevolg samen het stadion plunderen, creëert wel broederschap maar niet naar wat de KNVB zoekt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gewoon laten spelen bij VV Capelle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |