Laat ze! Ter vergoeding dat we straks tegen HansieHansie aan moete loere.... Jij vindt Alba ook leuker...quote:
Feyenoord - Cuijkquote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Mij benieuwen hoe Hansie de loting doet.
Accepteren en doorlopen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef MrStock het volgende:
[..]
Laat ze! Ter vergoeding dat we straks tegen HansieHansie aan moete loere.... Jij vindt Alba ook leuker...
Moet te doen zijn voor Cuijk..quote:
Niet op FOX?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zap naar Veronica. Samenvattingen KNVB Beker + loting, verwacht dat laatste maar rond 23:00-23:15
Het wordt een beetje kut voor mensen die mobiel posten ook. Vandaarquote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef MrStock het volgende:
[..]
Laat ze! Ter vergoeding dat we straks tegen HansieHansie aan moete loere.... Jij vindt Alba ook leuker...
Kunnen ze alvast aan de spanning van de finale werken zei Hansiequote:
Het is wel leuk geweest Johannesquote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit mag niet van Cnorrie
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kunnen ze alvast aan de spanning van de finale werken zei Hansie
Ik heb er nog een waarvan ik niet weet welke film het is.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel leuk geweest JohannesEn het topic wordt er een beetje erg traag van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |