Nee, tijdens voetbal moeten ze hun muil houden.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan over voetbal praten enzo. Elke man wil dat
Misschien is dat het wel ja. Gamen, horrorfilms, voetbal kijken, niet kunnen kokenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef Mansjester het volgende:
Karina is gewoon meer one of the guys
Nou ze mogen hem eventueel wel open doen hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, tijdens voetbal moeten ze hun muil houden.
Moet je nooit met mij kijken ik zie de hele tijd te schreeuwen en te vloekenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, tijdens voetbal moeten ze hun muil houden.
Ik eigenlijk ook niet. In The Tuxedo zijn ze nog normaal...quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Paul het volgende:
Ik wist niet dat Jennifer Love van die grote prammen had
Vind een verwijfde man.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel ja. Gamen, horrorfilms, voetbal kijken, niet kunnen koken
Als een vrouw gamet ( hoe schrijf je datquote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel ja. Gamen, horrorfilms, voetbal kijken, niet kunnen koken
Bij Ghost Whisperer waren ze volgens mij ook zo.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. In The Tuxedo zijn ze nog normaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |