Volgens mij gaat het hier over voetbal?quote:
Sorry Don,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stroopwafel met kaas?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet ongezouten cashewnoten, een stroopwafel en chocoladekoekjes
Er spelen neuzen tegen amateurneuzen. Nobody cares.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Vertel even iets over de wedstrijd dan Donja.
En jij komt het lekker nog meer omlaag brengen?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:41 schreef Syntix het volgende:
Ik zal hier maar weer ff posten, want het niveau van jullie is DRAMATISCH!
Mwah ik had beter verwacht van jequote:Op donderdag 19 december 2013 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er spelen neuzen tegen amateurneuzen. Nobody cares.
Wie the fuck ben jij nou weer?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier over voetbal?
Is het nog bezig dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik had beter verwacht van je
Ik ben toch jouw muffin...quote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah er is er een jaloers op m'n muffin.
Ajax of IJsselmeervogels moet je neerzetten en niet alleen Ajax.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:44 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ajax - Utrecht
Nec - Pec Zwolle
AZ - Feyenoord
Cuijk - Roda
Loting is al bekend
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax of IJsselmeervogels moet je neerzetten en niet alleen Ajax.
Nee joh Ajax-Cuijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:44 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ajax - Utrecht
Nec - Pec Zwolle
AZ - Feyenoord
Cuijk - Roda
Loting is al bekend
Nee, er is een film met dat ene paard op tv. Dat kijk ik liever dan deze wedstrijd...quote:Op donderdag 19 december 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nu rust dus je had een analyse kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |