Oe daar wil ik dan wel een hapje vanquote:Op donderdag 19 december 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM is zelf een toastje met brie.
Birdyquote:Op donderdag 19 december 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Hoe zouden ze IJsselmeervogels uitspreken in Italie
Ze noemen hem niet voor niets Tyrongodquote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt!Jij bent ook een van de betere posters op VBL.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt!Jij bent ook een van de betere posters op VBL.
Rene komt ze wel even maken met zijn nwe telefoon.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heb ik niet, hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen.
Oke, fijn dat ik dat dan niet zelf hoef te doen. Wat aardig.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Rene komt ze wel even maken met zijn nwe telefoon.
quote:
Terechte overwinning van de awardquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:19 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
13. Mathijsen Award
voor de user die het best anderen uitlokt om op iets onzinnigs in te gaan
• GGMM (56)
• Littlerabbit (24)
• Caland (20)
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
krijgt ze dan wel tieten?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat de toastjes van GGMM op zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Terechte overwinning van de award
Ik ook wel hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat de toastjes van GGMM op zijn.
Het is Ted van de Parre.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:33 schreef xzaz het volgende:
Wat een beer van een vent daar voorin bij de vogels.
Was vroeger judoka denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:33 schreef xzaz het volgende:
Wat een beer van een vent daar voorin bij de vogels.
Bedankt.quote:
Nu moet ik hem helemaal veranderen.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu kun je in ieder geval een echte gebruiken.
Ik vind er geen reet aan eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:34 schreef FiliusDeorum het volgende:
WAT EEN SPANNING WAT EEN WEDSTRIJD
Hoe bevalt het mod zijn in VBL?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan eigenlijk.
Goed. Ze zijn allemaal even liefquote:Op donderdag 19 december 2013 21:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe bevalt het mod zijn in VBL?
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
Jongens, kunnen we een beetje ontopic blijven?
Goed om te horenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed. Ze zijn allemaal even lief
BEN JIJ MOD IN VBL?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed. Ze zijn allemaal even lief
Volgens mij gaat het hier over voetbal?quote:
Sorry Don,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stroopwafel met kaas?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet ongezouten cashewnoten, een stroopwafel en chocoladekoekjes
Er spelen neuzen tegen amateurneuzen. Nobody cares.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Vertel even iets over de wedstrijd dan Donja.
En jij komt het lekker nog meer omlaag brengen?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:41 schreef Syntix het volgende:
Ik zal hier maar weer ff posten, want het niveau van jullie is DRAMATISCH!
Mwah ik had beter verwacht van jequote:Op donderdag 19 december 2013 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er spelen neuzen tegen amateurneuzen. Nobody cares.
Wie the fuck ben jij nou weer?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier over voetbal?
Is het nog bezig dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik had beter verwacht van je
Ik ben toch jouw muffin...quote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah er is er een jaloers op m'n muffin.
Ajax of IJsselmeervogels moet je neerzetten en niet alleen Ajax.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:44 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ajax - Utrecht
Nec - Pec Zwolle
AZ - Feyenoord
Cuijk - Roda
Loting is al bekend
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax of IJsselmeervogels moet je neerzetten en niet alleen Ajax.
Nee joh Ajax-Cuijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:44 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ajax - Utrecht
Nec - Pec Zwolle
AZ - Feyenoord
Cuijk - Roda
Loting is al bekend
Nee, er is een film met dat ene paard op tv. Dat kijk ik liever dan deze wedstrijd...quote:Op donderdag 19 december 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nu rust dus je had een analyse kunnen geven
He wat, My little pony? Nee toch hequote:Op donderdag 19 december 2013 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, er is een film met dat ene paard op tv. Dat kijk ik liever dan deze wedstrijd...
Marijke Helwegen?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:46 schreef DonRaja het volgende:
Nee, er is een film met dat ene paard op tv.
Nee, een echt paard.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
He wat, My little pony? Nee toch he
Ja nou je het zegt, heb ik wel gelezen idd. Zoiets.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de amateurclubs vanaf een bepaalde ronde altijd thuis spelen
Ja preciesquote:Op donderdag 19 december 2013 21:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jan Joost kijkt ook naar Smaakpolitie
Do normal man.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jan Joost kijkt ook naar Smaakpolitie
Leuke vrouw vind ik dat. Niet vanwege de tetten.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:49 schreef DonRaja het volgende:
Oeh, straks is The Tuxedo. Jennifer Love Hewitt
Spatex textiel moet wel waar voor hun 50 euro krijgen. Eigenlijk is het best een goede investeringquote:Op donderdag 19 december 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
Ah leuk de sponsor wordt nog even genoemd.
Ik ken haar alleen van zo'n tienerslashfilm en The Tuxedo.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke vrouw vind ik dat. Niet vanwege de tetten.
Ik keek altijd Ghost WHisperer
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Gelukkig Vermeer heeft hem. Altijd even schrikken.
x'Dquote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Spakenburger xd
Tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge. TR gemacht.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Spakenburger xd
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even tussendoor
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Spakenburger xd
Donja zit nu even te fappen.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even tussendoor
[ afbeelding ]
Die okselsquote:Op donderdag 19 december 2013 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even tussendoor
[ afbeelding ]
Ik zei dus, ik snap niet dat je vrijgezel bentquote:
Hoezo snap je dat niet? Misschien ben ik wel helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zei dus, ik snap niet dat je vrijgezel bent
Ik ben ook vrijgezellig.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zei dus, ik snap niet dat je vrijgezel bent
Durf ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Post dan een pic van jezelf ter vergelijking
Take the goddamn compliment.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo snap je dat niet? Misschien ben ik wel helemaal niet leuk.
Ja meteen het antwoord op de vraag van Paul iddquote:Op donderdag 19 december 2013 21:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat grof weer. Geen wonder dat je vrijgezel bent.
Je kan over voetbal praten enzo. Elke man wil datquote:Op donderdag 19 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo snap je dat niet? Misschien ben ik wel helemaal niet leuk.
Mjah dat kan ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Take the goddamn compliment.
Nee, tijdens voetbal moeten ze hun muil houden.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan over voetbal praten enzo. Elke man wil dat
Misschien is dat het wel ja. Gamen, horrorfilms, voetbal kijken, niet kunnen kokenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef Mansjester het volgende:
Karina is gewoon meer one of the guys
Nou ze mogen hem eventueel wel open doen hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, tijdens voetbal moeten ze hun muil houden.
Moet je nooit met mij kijken ik zie de hele tijd te schreeuwen en te vloekenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, tijdens voetbal moeten ze hun muil houden.
Ik eigenlijk ook niet. In The Tuxedo zijn ze nog normaal...quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Paul het volgende:
Ik wist niet dat Jennifer Love van die grote prammen had
Vind een verwijfde man.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel ja. Gamen, horrorfilms, voetbal kijken, niet kunnen koken
Als een vrouw gamet ( hoe schrijf je datquote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel ja. Gamen, horrorfilms, voetbal kijken, niet kunnen koken
Bij Ghost Whisperer waren ze volgens mij ook zo.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. In The Tuxedo zijn ze nog normaal...
Ja daar heb je het al dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als een vrouw gamet ( hoe schrijf je dat?) is wel een afknapper
Stam + t. Gamet is dus goed.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
gamed*quote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef FiliusDeorum het volgende:
10 minuten dan zijn ze moe. uitslag 0-6
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je nooit met mij kijken ik zie de hele tijd te schreeuwen en te vloeken
Nou ja als je hier binnen bent zie je het vanzelf al aan alle consoles die aan de tv hangen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat moet je ook gewoon niet zeggen
Mijn vrouw gamet ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:56 schreef MouzurX het volgende:
Een gamende vrouw een afknapper vinden>?
Ow is het zo erg. Haha nerdquote:Op donderdag 19 december 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als je hier binnen bent zie je het vanzelf al aan alle consoles die aan de tv hangen bijvoorbeeld.
Neem je ooit wel eens een kerel mee naar huis om je te laten volpompen?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als je hier binnen bent zie je het vanzelf al aan alle consoles die aan de tv hangen bijvoorbeeld.
http://www.apparata.nl/nieuws/de-20-heetste-gamemeisjes-1056quote:Op donderdag 19 december 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja JR dat vraag je toch niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem je ooit wel eens een kerel mee naar huis om je te laten volpompen?
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is deze voor Rene.
Dan is het goedquote:
Godverquote:Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem je ooit wel eens een kerel mee naar huis om je te laten volpompen?
Moet ik me inhouden niet te vragen: je hebt toch wel een gameconsole hequote:Op donderdag 19 december 2013 21:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan is het goedEn anders spreek je gewoon bij je toekomstige date af, dan heb je geen probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef xzaz het volgende:
Ajax speelt wel aardigHad het woord 'slecht' in de spoiler verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ik zal haar niet aan de kant van de straat laten liggen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deze als alternatief ook goed?
[ afbeelding ]
Hey niet zo schelden!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Slordig balverlies een paar keer.
En kunnen die kutjes op de tribune niet even hun mond houden.
Die hebben deze week tenminste geen slechte bekerwedstrijd gespeeldquote:Op donderdag 19 december 2013 22:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV daarentegen is super goed.
Of eentje vinden die dat niet zo erg vindtquote:Op donderdag 19 december 2013 22:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien moet je minder schelden om aan een vent te komen
Doe eens normaal mafkees.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien moet je minder schelden om aan een vent te komen
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de kerstman en vrouwen die parkeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |