Hi. Ha. Ho.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:46 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al prima van antwoord voorzien door meerdere mensen. Je slappe pseudo-intellectuele gelul slaat op een tang op een varken. Ja een varken ja. Hilarisch.
Ja, en ik ben reuze onder de indruk van je doordachte weerwoord.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:46 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al prima van antwoord voorzien door meerdere mensen. Je slappe pseudo-intellectuele gelul slaat op een tang op een varken. Ja een varken ja. Hilarisch.
Liever niet , ik stoor me er aan.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:34 schreef zwaaien het volgende:
mag ik de sticker als pic gebruiken op FOK!?
Ik vraag het eerst, ik wil niet graag geband worden
Normaal wel toch aangezien hier vrijheid van meningsuiting telt ?
Volgens mij had ik toegegeven dat rond die percentages zich inderdaad gematigd opstelt.....?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je blijft nog steeds - al dan niet bewust - de 80 tot 90% van de moslims negeren.
Dus Moslims zijn Nazi's? Tering, dat we allemaal nog niet in kampen gegooid zijn...quote:Op donderdag 19 december 2013 21:47 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Als een nazi mij vraagt wat ik van zijn of haar ideeën vind, krijgt die persoon ook geen prettig antwoord.
Maar ik zal nooit wat doen om die mensen op wat voor manier dan ook te hinderen in hun bestaan
Tolerantie lijkt mij wat anders dan 'het eens moeten zijn met de ideeën die mensen hebben' of niet?
Dat is niet meer nodig. Ik heb immers gezien dat Mutant dat heel mooi heeft gedaan. Bij sommige mensen dringt het gewoon niet meer door omdat ze zo zijn vergiftigd met haat.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:48 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, en ik ben reuze onder de indruk van je doordachte weerwoord.
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:34 schreef zwaaien het volgende:
mag ik de sticker als pic gebruiken op FOK!?
Ik vraag het eerst, ik wil niet graag geband worden
Normaal wel toch aangezien hier vrijheid van meningsuiting telt ?
Het werd tijd.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je blijft nog steeds - al dan niet bewust - de 80 tot 90% van de moslims negeren.
Heb ik dat gezegd?quote:
En waarom wordt mij dan intolerantie verweten?quote:En nee, tolerantie betekent niet dat je het eens moet zijn. Lazer op met je open deur-vragen man
Daarmee geef je slechts heel lafjes toe dat ze zich als zodanig opstellen.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:49 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toegegeven dat rond die percentages zich inderdaad gematigd opstelt.....?
De islam an sich is dan ook geen ideologie.quote:En was ik het er alleen niet mee eens dat dat an sich een gematigde ideologie vormt?
Nee, die rotte vrij laf op. Zoals die meestal doet.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat is niet meer nodig. Ik heb immers gezien dat Mutant dat heel mooi heeft gedaan. Bij sommige mensen dringt het gewoon niet meer door omdat ze zo zijn vergiftigd met haat.
Met wat precies.quote:Wat nog rest is jou hiermee blijven confronteren.
Je bent ook dom. Je leest zelf selectief, en beschuldigt dan een ander ervanquote:Op donderdag 19 december 2013 21:52 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Maar best leuk hé, beetje selectief lezen, er wat bij projecteren, kunnen we weer klagen dat die ander zo dom is
Omdat je intolerant bentquote:[..]
En waarom wordt mij dan intolerantie verweten?
Eh,quote:Op donderdag 19 december 2013 21:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarmee geef je slechts heel lafjes toe dat ze zich als zodanig opstellen.
Ik zie weinig verschil tussen een ideologie an sich en een religie?quote:De islam an sich is dan ook geen ideologie.
Negeren is haat delen?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat je je haat gedeeld ziet worden? Hebben jullie dat via wat liefdessappen uitgewisseld?
Kloptquote:Op donderdag 19 december 2013 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Zover ik begrepen heb is het Soefisme ( schrijf ik dat goed?) een zeer gematigde stroming in de islam?
Bewonderswaardig dat hij nog zoveel energie in een idioot als jij stelt door je vriendelijk te woord te staan.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, die rotte vrij laf op. Zoals die meestal doet.
[..]
Met wat precies.
Een jij-bak, wat mooi!quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent ook dom. Je leest zelf selectief, en beschuldigt dan een ander ervan
Omdat jij het zegt?quote:Omdat je intolerant bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |