abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134474851
Ik onderschrijf volledig de mening van 2 islamitische heren bij Pauw en Witteman vanavond.

Wilders is misschien wel de toekomstig minister-president van Nederland, en die praat zo over een deel van de Nederlandse bevolking die hij ook zou moeten vertegenwoordigen.

Een politicus, en zeker geen potentieel toekomstig minister-president, past niet dergelijke kinderachtige beledigingen.

God verhoede het overigens dat hij toekomstig minster-president wordt. :r
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_134474879
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
het gebeurt , in italie werd een (zwarte)politca vergeleken met een aap
Als het werkelijk dom is, dan wordt het wel afgekeurd, uiteindelijk... Remlof is waarschijnlijk ook zo iemand die het zou afkeuren om negers te onderzoeken en vergelijken met blanken, ondanks dat juist dat onderzoekt heeft geleid tot de realisatie dat 'ras' helemaal niet bestaat...

Maar goed, angsten en afkeuringen, het beledigd voelen... het is allemaal sterker dan de wil om te leren, om vooruit te gaan, om universiteiten vrijheden te geven.... Dogmatisme in stand houden en iedereen de mond snoeren is wat dit soort mensen willen....Doet wel een beetje fascistisch aan, eigenlijk. Het zijn hetzelfde soort mensen dat Socrates de gifbeker gegeven hebben, Jezus aan het kruis genageld hadden, Galileo achter de deur gesloten hadden.... Het zijn de mensen waardankzij wij nu met zwaarden richting Mekka getrokken waren.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2013 00:46:40 ]
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:44:45 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_134474880
Geert Wilders is nog erger dan Anton Mussert.
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:45:40 #229
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134474915
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Tijdens de tweede wereld oorlog waren de moslims anders ook aardig druk bezig hoor... druk met het leveren van olie aan de heer Hitler.
Het is ontstaan, het heeft vrijheid gekregen, nadat het westerse imperialisme ingedamd werd... en het een andere vorm moest vinden om macht te behouden (idiote dictators)... En nu met nog een verandering in politiek; het onstabiel maken van al die landen, klaar om de macht te grijpen. Zal ze niet lukken, maar je kan ze in elk geval zien.
O de andere dooddoener de moslims hielpen Hitler.
De moslims bestaan niet. Want de Moslims vochten ook tegen Hitler. En de Nederlanders hielpen Hitler ook.
pi_134474931
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:44 schreef remlof het volgende:
Geert Wilders is nog erger dan Anton Mussert.
Heb je hem al met hitler vergelijken vandaag?

Kom maar jongen, doe maar. Laat het er maar allemaal uit ;)
Seculier-Fundamentalistisch
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:46:42 #231
104871 remlof
Europees federalist
pi_134474944
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als het werkelijk dom is, dan wordt het wel afgekeurd, uiteindelijk... Remlof is waarschijnlijk ook zo iemand die het zou afkeuren om negers te onderzoeken en vergelijken met blanken, ondanks dat juist dat onderzoekt heeft geleid tot de realisatie dat 'ras' helemaal niet bestaat...

Maar goed, angsten en afkeuringen, het beledigd voelen... het is allemaal sterker dan de wil om te leren, om vooruit te gaan, om universiteiten vrijheden te geven.... Dogmatisme in stand houden en iedereen de mond snoeren is wat dit soort mensen willen....Doet wel een beetje fascistisch aan, eigenlijk.
Leuk dat je me zo goed denkt te kennen.

Maar ik hoop dat over een paar honderd jaar alle rassen totaal vermengd zijn en alle best eigenschappen combineren.

Dat wordt nu alleen nog behoorlijk tegengewerkt door fascistische partijen als de PVV, helaas.
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:46:43 #232
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134474946
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Hij mist nog de rassen leer.
pi_134474977
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:43 schreef NabPUA het volgende:
Ik ben zelf een moslim. Maar om in discussie te gaan met laag begaafden, laat dat maar over aan onze heren hier op het forum die "alles" over het islam weten.
De meeste ''moslims'' weten geen flikker van de Islam. Een kleine en gedurfde van mijn gok is dan ook dat ik meer over de Islam weet dan jij.
pi_134474984
quote:

[..]

Niet zo hypocriet. De eerste link tussen Hitler en moslims is al gevallen hierboven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:47:49 #235
104871 remlof
Europees federalist
pi_134474986
quote:

[..]

Wilders is een fascist en dat laat ie steeds duidelijker blijken. Dan zijn verdere vergelijkingen overbodig.
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:48:33 #236
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134475004
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De meeste ''moslims'' weten geen flikker van de Islam. Een kleine en gedurfde van mijn gok is dan ook dat ik meer over de Islam weet dan jij.
Dat merken we ja gezien je uitspraken _O-
pi_134475007
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dan onderschrijf jij dus de leer van de extremisten.

Er is maar één islam, en dat is de extremistische islam. :')

Lekker om alle vredelievende moslims met een totaal andere interpretatie van de islam te laten radicaliseren.
pi_134475034
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Niet zo hypocriet. De eerste link tussen Hitler en moslims is al gevallen hierboven.
Van mij mag hij hoor.

Het begint helaas wel wat te lijken op zichzelf schromelijk overschreeuwen.
pi_134475065
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Wilders is een fascist en dat laat ie steeds duidelijker blijken. Dan zijn verdere vergelijkingen overbodig.
Ik snap het ;)
pi_134475067
'Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.'
pi_134475072
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan onderschrijf jij dus de leer van de extremisten.

Er is maar één islam, en dat is de extremistische islam. :')

Lekker om alle vredelievende moslims met een totaal andere interpretatie van de islam te laten radicaliseren.
Dus er bestaan verschillende Islams?
pi_134475094
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef remlof het volgende:

Maar ik hoop dat over een paar honderd jaar alle rassen totaal vermengd zijn en alle best eigenschappen combineren.

Dat wordt nu alleen nog behoorlijk tegengewerkt door fascistische partijen als de PVV, helaas.
Rassen bestaan niet, maar gezien jij arabieren nu als ras aanschouwt, neem ik aan dat jij denkt dat Wilders tracht een verbod op seks met hen te willen opstellen of zo? Het is de ideologie/religie die deze mensen heeft ziek gemaakt volgens Wilders... eenmaal vrij van die religie/ideologie en het zal hem echt geen bal uitmaken of je een lul in een bruin, zwarte of gele kut douwt.
pi_134475099
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Nog eenmaal: Wilders is een antifascist en strijdt daarom tegen de Islam.
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:52:01 #244
104871 remlof
Europees federalist
pi_134475114
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:50 schreef zwaaien het volgende:

[..]

[..]

Een protestant van de Veluwe is hetzelfde als een katholiek uit zuid-Limburg?
Ze zijn beide christelijk.
pi_134475120
quote:

[..]

Nee, er bestaan verschillende interpretaties en visies op de islam.

Net als in het Christendom.
pi_134475141
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat wil jij helemaal niet. Dan zouden er ook miljoenen blanken en Aziaten naar Afrika moeten emigreren, en miljoenen negers en blanken naar azie

Dat gebeurt niet, dus over 100 jaar wonen er in azie Aziaten, in Afrika negers in Europa en Amerika kleurlingen en nergens blanken.

Of overal weinig blanken
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:53:12 #247
104871 remlof
Europees federalist
pi_134475153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Rassen bestaan niet, maar gezien jij arabieren nu als ras aanschouwt, neem ik aan dat jij denkt dat Wilders tracht een verbod op seks met hen te willen opstellen of zo? Het is de ideologie/religie die deze mensen heeft ziek gemaakt volgens Wilders... eenmaal vrij van die religie/ideologie en het zal hem echt geen bal uitmaken of je een lul in een bruin, zwarte of gele kut douwt.
Waar noem ik Arabieren een ras?
Jij begon over rassen, ik had dat woord nog niet genoemd.
pi_134475185
quote:

[..]

vrijdag 20 december 2013 @ 00:55:02 #249
104871 remlof
Europees federalist
pi_134475201
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:51 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Nog eenmaal: Wilders is een antifascist en strijdt daarom tegen de Islam.
Nee, Wilders is een fascist en zoals een fascist betaamt wijst ie een bevolkingsgroep aan als zondebok.

Maar goed,woorden van meer dan drie lettergrepen blijken al te hoog gegrepen voor je.
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:56:06 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_134475232
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:52 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Dat wil jij helemaal niet. Dan zouden er ook miljoenen blanken en Aziaten naar Afrika moeten emigreren, en miljoenen negers en blanken naar azie

Dat gebeurt niet, dus over 100 jaar wonen er in azie Aziaten, in Afrika negers in Europa en Amerika kleurlingen en nergens blanken.

Of overal weinig blanken
Dat gebeurt dus wel, als je de grenzen maar open laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')