Als het werkelijk dom is, dan wordt het wel afgekeurd, uiteindelijk... Remlof is waarschijnlijk ook zo iemand die het zou afkeuren om negers te onderzoeken en vergelijken met blanken, ondanks dat juist dat onderzoekt heeft geleid tot de realisatie dat 'ras' helemaal niet bestaat...quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
het gebeurt , in italie werd een (zwarte)politca vergeleken met een aap
O de andere dooddoener de moslims hielpen Hitler.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tijdens de tweede wereld oorlog waren de moslims anders ook aardig druk bezig hoor... druk met het leveren van olie aan de heer Hitler.
Het is ontstaan, het heeft vrijheid gekregen, nadat het westerse imperialisme ingedamd werd... en het een andere vorm moest vinden om macht te behouden (idiote dictators)... En nu met nog een verandering in politiek; het onstabiel maken van al die landen, klaar om de macht te grijpen. Zal ze niet lukken, maar je kan ze in elk geval zien.
Heb je hem al met hitler vergelijken vandaag?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:44 schreef remlof het volgende:
Geert Wilders is nog erger dan Anton Mussert.
Leuk dat je me zo goed denkt te kennen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als het werkelijk dom is, dan wordt het wel afgekeurd, uiteindelijk... Remlof is waarschijnlijk ook zo iemand die het zou afkeuren om negers te onderzoeken en vergelijken met blanken, ondanks dat juist dat onderzoekt heeft geleid tot de realisatie dat 'ras' helemaal niet bestaat...
Maar goed, angsten en afkeuringen, het beledigd voelen... het is allemaal sterker dan de wil om te leren, om vooruit te gaan, om universiteiten vrijheden te geven.... Dogmatisme in stand houden en iedereen de mond snoeren is wat dit soort mensen willen....Doet wel een beetje fascistisch aan, eigenlijk.
Hij mist nog de rassen leer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Heb je hem al met hitler vergelijken vandaag?
Kom maar jongen, doe maar. Laat het er maar allemaal uit
De meeste ''moslims'' weten geen flikker van de Islam. Een kleine en gedurfde van mijn gok is dan ook dat ik meer over de Islam weet dan jij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:43 schreef NabPUA het volgende:
Ik ben zelf een moslim. Maar om in discussie te gaan met laag begaafden, laat dat maar over aan onze heren hier op het forum die "alles" over het islam weten.
Niet zo hypocriet. De eerste link tussen Hitler en moslims is al gevallen hierboven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wilders is een fascist en dat laat ie steeds duidelijker blijken. Dan zijn verdere vergelijkingen overbodig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat merken we ja gezien je uitsprakenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De meeste ''moslims'' weten geen flikker van de Islam. Een kleine en gedurfde van mijn gok is dan ook dat ik meer over de Islam weet dan jij.
Dan onderschrijf jij dus de leer van de extremisten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De meeste ''moslims'' weten geen flikker van de Islam. Een kleine en gedurfde van mijn gok is dan ook dat ik meer over de Islam weet dan jij.
Van mij mag hij hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet. De eerste link tussen Hitler en moslims is al gevallen hierboven.
Ik snap hetquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilders is een fascist en dat laat ie steeds duidelijker blijken. Dan zijn verdere vergelijkingen overbodig.
Dus er bestaan verschillende Islams?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan onderschrijf jij dus de leer van de extremisten.
Er is maar één islam, en dat is de extremistische islam.
Lekker om alle vredelievende moslims met een totaal andere interpretatie van de islam te laten radicaliseren.
Rassen bestaan niet, maar gezien jij arabieren nu als ras aanschouwt, neem ik aan dat jij denkt dat Wilders tracht een verbod op seks met hen te willen opstellen of zo? Het is de ideologie/religie die deze mensen heeft ziek gemaakt volgens Wilders... eenmaal vrij van die religie/ideologie en het zal hem echt geen bal uitmaken of je een lul in een bruin, zwarte of gele kut douwt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef remlof het volgende:
Leuk dat je me zo goed denkt te kennen.
Maar ik hoop dat over een paar honderd jaar alle rassen totaal vermengd zijn en alle best eigenschappen combineren.
Dat wordt nu alleen nog behoorlijk tegengewerkt door fascistische partijen als de PVV, helaas.
Nog eenmaal: Wilders is een antifascist en strijdt daarom tegen de Islam.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilders is een fascist en dat laat ie steeds duidelijker blijken. Dan zijn verdere vergelijkingen overbodig.
Een protestant van de Veluwe is hetzelfde als een katholiek uit zuid-Limburg?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:50 schreef zwaaien het volgende:
[..]
[..]
Dus er bestaan verschillende Islams?
Nee, er bestaan verschillende interpretaties en visies op de islam.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:50 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Dat wil jij helemaal niet. Dan zouden er ook miljoenen blanken en Aziaten naar Afrika moeten emigreren, en miljoenen negers en blanken naar aziequote:Op vrijdag 20 december 2013 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk dat je me zo goed denkt te kennen.
Maar ik hoop dat over een paar honderd jaar alle rassen totaal vermengd zijn en alle best eigenschappen combineren.
Dat wordt nu alleen nog behoorlijk tegengewerkt door fascistische partijen als de PVV, helaas.
Waar noem ik Arabieren een ras?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Rassen bestaan niet, maar gezien jij arabieren nu als ras aanschouwt, neem ik aan dat jij denkt dat Wilders tracht een verbod op seks met hen te willen opstellen of zo? Het is de ideologie/religie die deze mensen heeft ziek gemaakt volgens Wilders... eenmaal vrij van die religie/ideologie en het zal hem echt geen bal uitmaken of je een lul in een bruin, zwarte of gele kut douwt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:50 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Nee, Wilders is een fascist en zoals een fascist betaamt wijst ie een bevolkingsgroep aan als zondebok.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:51 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Nog eenmaal: Wilders is een antifascist en strijdt daarom tegen de Islam.
Dat gebeurt dus wel, als je de grenzen maar open laat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat wil jij helemaal niet. Dan zouden er ook miljoenen blanken en Aziaten naar Afrika moeten emigreren, en miljoenen negers en blanken naar azie
Dat gebeurt niet, dus over 100 jaar wonen er in azie Aziaten, in Afrika negers in Europa en Amerika kleurlingen en nergens blanken.
Of overal weinig blanken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |