Dat kanquote:Op donderdag 19 december 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ONZ uit mijn AT gehaald. Heb het niet zo op ONZ eigenlijk![]()
![]()
Niets persoonlijks though. Vind het juist jammer dat je niet meer in GRTD actief bent
Opmerkelijk wel inderdaad. De laatste maanden zijn zelfs de SC's stiller geworden heb ik het ideequote:Op donderdag 19 december 2013 21:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat kan. Het forum zelf is zo langzamerhand leeggelopen, de activiteit komt vooral uit de sc's
. Tsja
...
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 19 december 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Opmerkelijk wel inderdaad. De laatste maanden zijn zelfs de SC's stiller geworden heb ik het idee
Daar hou ik me eigenlijk niet zo mee bezig. Maar het is jammer als iets minder actief is door wat voor regels dan ookquote:Op donderdag 19 december 2013 21:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Er zijn wel minder topics in de fora die ik bezoek, maar dat heeft vooral te maken met het beleid dat er gevoerd wordt.
Ja, binnenkort maar een lijst met stellingen maken en die aan de deur van Danny nagelen. Hoe is 't met werk?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hou ik me eigenlijk niet zo mee bezig. Maar het is jammer als iets minder actief is door wat voor regels dan ook
Hahahahaquote:Op donderdag 19 december 2013 21:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, binnenkort maar een lijst met stellingen maken en die aan de deur van Danny nagelen. Hoe is 't met werk?
Vrijwel niks te doenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Gaat wel prima hier met mijn werk al ben ik blij dat het morgen de laatste dag is
En jij, hoe is het met jou buiten het forum om?
Dat is leuk voor een paar dagen maar dat gaat snel vervelen inderdaadquote:Op donderdag 19 december 2013 21:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vrijwel niks te doenLeuk voor m'n postgemiddelde, bagger voor m'n sociaal leven.
Ja, maar buitenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is leuk voor een paar dagen maar dat gaat snel vervelen inderdaad
Hahahaquote:Op donderdag 19 december 2013 21:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, maar buiten
[ afbeelding ]
Beidenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Wat doe je eigenlijk voor werk? Of zit je ook nog op school
En wat wil je later gaan doen, als je groot bent?quote:
Ik denk niet dat ik langer word dan ik nu benquote:Op donderdag 19 december 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat wil je later gaan doen, als je groot bent?
Dat is nog niet eens zo'n slecht planquote:Op donderdag 19 december 2013 21:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik langer word dan ik nu ben! Weet niet echt, ik hoopte te kunnen teren op het geld dat Littlebrownie dan verdient.
Nee klopt, moet ik haar nu wel zien in te palmenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo'n slecht plan
Je houdt van curry ja? Beetje oefenen op Indiase gerechten maakt indruk. Vooral als het spicy isquote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee klopt, moet ik haar nu wel zien in te palmen. Tot dusver gaat het denk ik redelijk, ik quote alles wat ze zegt en kijk dagelijks op haar fotoboek.
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je houdt van curry ja? Beetje oefenen op Indiase gerechten maakt indruk. Vooral als het spicy is
Oeiiiiquote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee klopt, moet ik haar nu wel zien in te palmen. Tot dusver gaat het denk ik redelijk, ik quote alles wat ze zegt en kijk dagelijks op haar fotoboek.
En ze is gek op lamb. En chicken korma of chicken jalfreziquote:Op donderdag 19 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal eens een poging wagen. Ik speel wel gitaar, dat schijnt ze sexy te vinden.
Ik heb nog nooit van die dingen gehoord, maar ze kan toch best koken, werken n voor de kinderen zorgen?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ze is gek op lamb. En chicken korma of chicken jalfrezi
Je hebt gelijk. Vrouwen kunnen zgn. multi tasken inderdaadquote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die dingen gehoord, maar ze kan toch best koken, werken n voor de kinderen zorgen?
Nou alles quotenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch met fok!meisjes?
Ik hoop het maar, ik heb best een hoog libido. Moet goed komenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vrouwen kunnen zgn. multi tasken inderdaad
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op donderdag 19 december 2013 21:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, ik heb best een hoog libido. Moet goed komen.
Geriatrischequote:Op donderdag 19 december 2013 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuart post al genoeg, maar heeft zich toen hier ook even laten zien ... maar verder niet meer... Iedereen mag hier posten . mits binnen de geriatrische normen die hier gelden ..
Ik ken het woord niet. Klinkt wel poshquote:Op donderdag 19 december 2013 21:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zal wel iets met ouderdomskwaaltjes te maken hebben
Ik doel op het gebruik ervanquote:Op donderdag 19 december 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het woord niet. Klinkt wel posh
Daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 19 december 2013 21:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik doel op het gebruik ervan
En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijtquote:
ja maar nu is Piet verdwaald, dat kunnen we niet hebben binnen deze geriatrische inrichtingquote:
Heb je veel zorg nodig?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar nu is Piet verdwaald, dat kunnen we niet hebben binnen deze geriatrische inrichting
nou, nu je het zo vraagt, ik kan wel wat hulp gebruikenquote:
Oh dear, dat klinkt als een serieuze uitdagingquote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, nu je het zo vraagt, ik kan wel wat hulp gebruiken![]()
mijn punnik werkje is net geconfisqueerd door de kat
jah verdulleme, doe es hashtag bel de zusterquote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear, dat klinkt als een serieuze uitdaging
Nee joh, daar ben ik niet zo goed inquote:
Dan kun je de details nooit weten en of die smerig zijn, tsja daar verschillen de meningen over.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, daar ben ik niet zo goed in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |