Ik snap dat nietquote:
Ah... oké ... de omstandigheden blijven hetzelfde, maar ik had onder geen enkele omstandighedenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het plaatje even aangepast, want ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich gekwetst voelen door het eerdere plaatje.
Door omstandigheden heb ik geen zin in een feestmaand. Het enige leuke aan kerst vind ik de lunch samen met mijn familie, maar dat had wat mij betreft op elke andere willekeurige dag gekund.
En er dan maar niets aan doen wordt wel wat lastig als je kinderen hebt.
Voor geleuvigen was het best een aanstootgevend plaatje, vond ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké ... de omstandigheden blijven hetzelfde, maar ik had onder geen enkele omstandigheden
een boom of zooi genomen, dus dat bedoel ik met gewoon ''niets extra's'' doen, maar met kinderen
is het wel anders al zijn die van jou toch niet meer zo klein?
Willen ze dat zelf nog wel dan?Ik vond er als tiener ook al geen zak meer aan
![]()
Ik heb het plaatje ook maar weggehaald dan, maar dat viel reuze mee hoor![]()
Ah... we zitten op FOK hoor, die gelovige zijn ook wel wat gewend nu hoop ik voor ze ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor geleuvigen was het best een aanstootgevend plaatje, vond ik![]()
Mijn zoon geeft er ook niet om, maar mijn dochter wel, dus.....![]()
Oliebollen is goed![]()
Deze lamp vind ik eigenlijk de leukste van allebei, maar als hij niet leuk staat kan je hem natuurlijk ook gewoon terug sturen.
Zuipen vreten en uitslapen de rest van kerst kan van mij ook deur een gleuf worden getrokken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor geleuvigen was het best een aanstootgevend plaatje, vond ik![]()
Mijn zoon geeft er ook niet om, maar mijn dochter wel, dus.....![]()
Oliebollen is goed![]()
Deze lamp vind ik eigenlijk de leukste van allebei, maar als hij niet leuk staat kan je hem natuurlijk ook gewoon terug sturen.
Een heleboel mensen denken zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
Zuipen vreten en uitslapen de rest van kerst kan van mij ook deur een gleuf worden getrokken.
ja wel maar dan nog, ik voel me niet zo heel betrokken bij verplichtingen zoals kerst. Zal mij echt een zorg zijn. Ik vind het eten en drinken wel leuk een goede bats partij na een goede kerst wijn is mij ook primaquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een heleboel mensen denken zoals je geen kinderen hebt is het ook best makkelijk om
alles te laten voor wat het is. Heb jij geen kinderen?
Ik ga ook niet extra naar Familiequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:22 schreef Speedball het volgende:
[..]
ja wel maar dan nog, ik voel me niet zo heel betrokken bij verplichtingen zoals kerst. Zal mij echt een zorg zijn. Ik vind het eten en drinken wel leuk een goede bats partij na een goede kerst wijn is mij ook primamaar om nu schijnheilig bij familie te gaan zitten omdat het moet of om naar de kerk te gaan nee ben ik niet het persoon voor. Heb eens in de woestijn kerst gevierd dat was pas een ervaring, wel erg koud s nachts. Hadden een dorre struik versierd met een bal en piek, vuur erbij gemaakt flesje tequila erbij, slap ouwehoeren etc, dat was een top kerst
Mijn zussen en aanhang zijn wel heel erg leuk gezelschap met de kerst hoor, dus aan hun ligt het niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:22 schreef Speedball het volgende:
[..]
ja wel maar dan nog, ik voel me niet zo heel betrokken bij verplichtingen zoals kerst. Zal mij echt een zorg zijn. Ik vind het eten en drinken wel leuk een goede bats partij na een goede kerst wijn is mij ook primamaar om nu schijnheilig bij familie te gaan zitten omdat het moet of om naar de kerk te gaan nee ben ik niet het persoon voor. Heb eens in de woestijn kerst gevierd dat was pas een ervaring, wel erg koud s nachts. Hadden een dorre struik versierd met een bal en piek, vuur erbij gemaakt flesje tequila erbij, slap ouwehoeren etc, dat was een top kerst
ik heb een kind en iedereen mag van mij de hoogste kerstboom inquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een heleboel mensen denken zoals je geen kinderen hebt is het ook best makkelijk om
alles te laten voor wat het is.
Die boom die in het schuurtje ligt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een kind en iedereen mag van mij de hoogste kerstboom in
ja ik vind het allemaal best, maar ik weet nooit precies wat jij bedoeld, je bent altijd een beetje vaag...quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een kind en iedereen mag van mij de hoogste kerstboom in
Maar waarom? Het is al ondertiteldquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zat net dit filmpje te kijken
Meisje 'zingt' kerstliedje voor dove ouders
http://www.telegraaf.nl/v(...)r_dove_ouders__.html
Dat is toch wel héél schattig!
Meestal krijg je van te voren een blaadje met daarop de songteksten ....quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch niet voor haar ouders die in de zaal zitten dooie
Nou jah... dan nog is het schattigquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal krijg je van te voren een blaadje met daarop de songteksten ....
Het ging mij te snel om het te volgen en het duurde te lang.....quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... dan nog is het schattig
Maar jij kent geen doventaal.... mijn zus wel die had dove schoonoudersquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging mij te snel om het te volgen en het duurde te lang.....
Ben je op les geweest? Dat is wel tof van je trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Heb ooit een blauwe maandag zelf gebarentaal proberen te leren vanwege een dove medewerkster waar ik leiding aan moest geven, maar gelukkig voor mij hield ze het al snel bij ons voor gezien. Niet te doen, respect voor degene die het wel kunnen...
Ik ken er een paar, gebaren bedoel ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef chufi het volgende:
Ik zat ook maar wat te dollen. Respect voor al die mensen die gebarentaal spreken
Op les, ja, maar niet al te lang dus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je op les geweest? Dat is wel tof van je trouwensvrijwillig op les bedoel ik, of moest je?
Iedereen kent er wel een paar maar of dat officiele gebaren zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ken er een paar, gebaren bedoel ik
Ah... half half dusquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op les, ja, maar niet al te lang dus.
Was half vrijwillig/half verplicht en ik vond het erg moeilijk en ook wat vreemd.
Kreeg les van een dove en dat was op zich al lastig genoeg...
Wel internationaal in elk gevalquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen kent er wel een paar maar of dat officiele gebaren zijn
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ken er een paar, gebaren bedoel ik
Ik heb het nooit gebruikt, dus ik kan het niet meerquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Gebarentaal ziet er heel simpel uit, maar het is verdomd moeilijk, ik vind het wel altijd mooi om naar te kijken.
Steno, daar heb ik ook nog 2 diploma's van liggen, één voor Nederlands en één voor Engels. Ik gebruik het al jaaaaaren niet meer, maar kan het nog wel, alleen is het tempo eruit
Nee, daarna heb ik gekeken naar het slachten van een koe door een ambachtelijke slagerquote:
Geertje .....quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, daarna heb ik gekeken naar het slachten van een koe door een ambachtelijke slager![]()
dat was mooimet liefde en respect voor het dier...
quote:
Dat wist ik allang....quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jij hebt dus ook gekeken
zie je hoe je wordt opgelicht in de supermarkt?
6% van de slagers doen het maar zo
Ik wist ook wel dat het er érg weinig waren en ook dat je wordt opgelicht, maar deze man vertelde het wel heel duidelijk hoe en wat...quote:
En ben jij altijd zo relaxed....quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daarom zit FOK vol met die gestreste mensen natuurlijk
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik krijg weer stess van die gestreste mensen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Komt daar de uitdrukking stresskip vandaan?
We hadden het over runderen, die hebben rood vlees en dat zou stress kunnen geven ... Kippen hebben wit vlees dus dat ligt anders, of ploft meer ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zou best eens kunnen
Die gestreste plofkippen zijn nergens goed voorquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden het over runderen, die hebben rood vlees en dat zou stress kunnen geven ... Kippen hebben wit vlees dus dat ligt anders, of ploft meer ...
Tegenwoordig is niets meer te vertrouwen ....quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die gestreste plofkippen zijn nergens goed voor
Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig is niets meer te vertrouwen ....
Wel voor de lekkere trekquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trek in chips ga ik effe pakken, zal ook wel nergens goed voor zijn
Krijg je wel rood haar van he ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja wij wel
[..]
het is paprika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je wel rood haar van he ...Ik lik mijn vingers altijd afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet zo chic
![]()
Zijn het wel biologische verantwoorde chips?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lik mijn vingers altijd af![]()
niet zo chic
ik zie geen stempels op het zakkie dus zal wel nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn het wel biologische verantwoorde chips?
Dus geen idee wat die aardappels aan chemische middelen hebben moeten doorstaan.....quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zie geen stempels op het zakkie dus zal wel niet
Zal wel zooi inzitten ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus geen idee wat die aardappels aan chemische middelen hebben moeten doorstaan.....![]()
Valt me tegen Fann
Maak je niet druk .... Alsof ik alles bewust doe ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal wel zooi inzitten ookaf en toe snaaien moet gewoon
Nou ja wat films, maar die heb ik allemaal al gezien volgens mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
er is ook écht geen reet op TV
Heb ik geen geduld voor nu en geen zin in ook eigenlijk, ik zet de TV wel uit, ga ik nog effe op FOKquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja wat films, maar die heb ik allemaal al gezien volgens mij
Ik kijk films meestal of late night of overdag, nu het kan...quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik geen geduld voor nu en geen zin in ook eigenlijk, ik zet de TV wel uit, ga ik nog effe op FOK
rondzappen, misschien zijn er nog leuke topics
Nee, Griek is in slaap gevallen op de bankquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk films meestal of late night of overdag, nu het kan...
Maar goed ik zie je wel ergens rondfokken of niet ...
Griek aan het werk?
Ja wat zal ik daar van zeggen... Gebeurt mij ook wel eens ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, Griek is in slaap gevallen op de bankgebeurd wel vaker
Is de leeftijd zullen we maar denkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat zal ik daar van zeggen... Gebeurt mij ook wel eens ...
Denk het inderdaadquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is de leeftijd zullen we maar denken![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik krijg weer stess van die gestreste mensen
merci voor deze wijze woorden in de ochtendquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:33 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn filosofie is als volgt: van stress, agressie en chagrijnigheid is nog nooit iemand beter geworden. Iedereen heeft er wel eens last van, maar op het moment dat je er last van hebt relativeer de boel, plaats alles in perspectief. Er zijn dingen in het leven waardoor je echt reden hebt om te balen maar 9 van de 10 keer dat je baalt is het gewoon een opwelling van emoties die je beter kan uitten in iets positiefs.
Woohooquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:38 schreef sacha het volgende:
[..]
merci voor deze wijze woorden in de ochtend![]()
[ afbeelding ]
doe ik deze er nog even achteraanquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:41 schreef Speedball het volgende:
[..]
Woohoo![]()
beste ochtend muziek aller tijden
nog een nummer die niet in deze rij mag ontbrekenquote:
Wijs? Zo wijs is het niet om je emoties weg te blowen of te zuipenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:38 schreef sacha het volgende:
[..]
merci voor deze wijze woorden in de ochtend![]()
[ afbeelding ]
Sacha bedankt hem voor de wijze woorden, daarin heeft speedy het niet over blowen of zuipenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wijs? Zo wijs is het niet om je emoties weg te blowen of te zuipen![]()
Ik uit mijn emoties lieverben ik het ook kwijt
is een stuk gezonder.
Ah,,, ik werd misschien op het verkeerde been gezet door het plaatje dat er bij stond ...quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sacha bedankt hem voor de wijze woorden, daarin heeft speedy het niet over blowen of zuipen
Ja ik weet niet of ik nu nog zo leuk vind.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb die serie nog op DVD, prachtig!
Dat word minder in serie driequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geweldig fragmenthad Cc een keer geplaatst meteen de DVD box gekocht
![]()
Ik had de hele box gekocht toen, daar zat serie 3 ook bij geloof ik, maar weet ik niet meer zeker,quote:
Oh ik had deze moeten quoten maar het is een toffe serie. Waarom kopen jullie dat?quote:Op zondag 15 december 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
In ieder zin zegt die vent FUCK
Breaking bad was ook goed maar anders. Ik hield de boot een beetje af met Deadwood. Nu ben ik verslaafdquote:Op zondag 15 december 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had de hele box gekocht toen, daar zat serie 3 ook bij geloof ik, maar weet ik niet meer zeker,
al met al vond ik het wel een goeie seriemaar ik heb de box verkocht op MP, tweede keer
hoef ik hem niet te zien.
Breaking Bad was beter
Je hebt alle tijd. Zo mooiquote:Op zondag 15 december 2013 00:06 schreef chufi het volgende:
Zegt me niks. maar ik doe ook niet in series ..
Ja, het zijn twee compleet verschillende eh... hoe noem je zoiets? Genres ofzoietsquote:Op zondag 15 december 2013 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Breaking bad was ook goed maar anders. Ik hield de boot een beetje af met Deadwood. Nu ben ik verslaafd
Ja en je moet ook weer even inkomen qua karaters en hoe en wat ik had daar even geen zin in.quote:Op zondag 15 december 2013 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, het zijn twee compleet verschillende eh... hoe noem je zoiet? Genres ofzoiets
Ik weet het niet meerquote:Op zondag 15 december 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk eens een poging wagen ... Hoeveel seizoenen/delen ?
Is er een vervolg op die DVD box dan?quote:Op zondag 15 december 2013 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en je moet ook weer even inkomen qua karaters en hoe en wat ik had daar even geen zin in.
Louie heb ik dan wel weer binnengehaald, dat is meer een half uurtje dom weg kijken.
Maar ik zit nu diep in Deadwood elke dag twee afleveringen.
Drie seizoenen online, met subs, (dat is echt wel nodig) 12 en het duurt wel 45 min. per aflevering.quote:Op zondag 15 december 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk eens een poging wagen ... Hoeveel seizoenen/delen ?
Ik ben nog lang niet klaar met Deadwood.quote:Op zondag 15 december 2013 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is er een vervolg op die DVD box dan?
Drie seizoenen? Dan heb ik wel alles gezien geloof ik, want het was deze box als ik het goedquote:Op zondag 15 december 2013 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Drie seizoenen online, met subs, (dat is echt wel nodig) 12 en het duurt wel 45 min. per aflevering.
Zo kom je de winter wel door. Maar echt top !!
Klopt wat jammer. Deadwood (TV Series 2004–2006) - IMDbquote:Op zondag 15 december 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Drie seizoenen? Dan heb ik wel alles gezien geloof ik, want het was deze box als ik het goed
heb...
http://www.bol.com/nl/p/d(...)-3/1002004005599153/
Six feet under heb ook wel gezien neem ik aanquote:Op zondag 15 december 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wil weer zoiets als Breaking Bad.
Dat was hélemaal verslavendmaar op de rest moeten we nog wachten, da's wel naadje ...
wie is Bendebielzen?quote:Op zondag 15 december 2013 00:24 schreef Soury het volgende:
Dit is net Bendebielzen. Daar moet ik steeds aan denken ala ik hem zieJohn Hawkes - IMDb
Een fokkerquote:
Nou... dat weet ik eigenlijk niet zo zeker... ik zat al te kijken http://www.bol.com/nl/p/s(...)-1/1002004000089170/ komt me niet bekend voorquote:
Nou dat kan je niet vergeten. Als je niet gezien heb hup in de download. Dat is gruwelijk goedquote:Op zondag 15 december 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... dat weet ik eigenlijk niet zo zeker... ik zat al te kijken http://www.bol.com/nl/p/s(...)-1/1002004000089170/ komt me niet bekend voor![]()
maar voor hetzelfde geld heb ik het wel gezienik heb zóveel gezieb n dat ik het soms niet meer weet..
Je quote de verkeerdequote:Op zondag 15 december 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met hem... ? Doe hem de groeten
Nee tijd niet gesproken,quote:Op zondag 15 december 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met hem... ? Doe hem de groeten
Aan Soury dan he Fann
Ik weet het ....quote:Op zondag 15 december 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je quote de verkeerdemoet je aan Soury vragen
Ik heb effe naar die Griek lopen roepen of we die gezien hadden, hij zegt Nee, dus gaan we doenquote:Op zondag 15 december 2013 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat kan je niet vergeten. Als je niet gezien heb hup in de download. Dat is gruwelijk goed
Lag de Griek wakker te zijn ?quote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb effe naar die Griek lopen roepen of we die gezien hadden, hij zegt Nee, dus gaan we doen
Oh jéé echt. Het is al oud voor ons doen. Daar krijg je geen spijt vanquote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb effe naar die Griek lopen roepen of we die gezien hadden, hij zegt Nee, dus gaan we doen
Ja he?quote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is weer typisch iets van FoKkers
Ja écht! Nog niet gezien dus!quote:Op zondag 15 december 2013 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé echt. Het is al oud voor ons doen. Daar krijg je geen spijt van
ja soms is ie ook weleens wakkerquote:
Lamp al besteld?quote:Op zondag 15 december 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja écht! Nog niet gezien dus!
[..]
ja soms is ie ook weleens wakker
Nou dan ben ik blij dat ik wat goed kan doenquote:Op zondag 15 december 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja écht! Nog niet gezien dus!
[..]
ja soms is ie ook weleens wakker
quote:Op zondag 15 december 2013 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blij dat ik wat goed kan doen
Is het die laatste geworden ?quote:Op zondag 15 december 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik denk dat hij maandag of dinsdag komt, ben wel benieuwd
Ja! die van 3 tientjesquote:
Ik verbaas me dat je het niet kent. Dus een goeie tip. En het heeft ook een eind waar je soms van baalt net als Breaking bad. Maar dat is ook weer goed. Snap je het nogquote:Op zondag 15 december 2013 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zal vast een goeie tip zijn, dus dan is het goed!
Deadwood?quote:Op zondag 15 december 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
Ik heb wat files gevonden van die 3 jaar series... iets van 80 Gb .... Duurt nog wel ff
quote:Op zondag 15 december 2013 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat je het niet kent. Dus een goeie tip. En het heeft ook een eind waar je soms van baalt net als Breaking bad. Maar dat is ook weer goed. Snap je het nogGeen spoiler hoor maar je wil meer..
Gemakzucht surft de mensquote:Op zondag 15 december 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja! die van 3 tientjeswas nog de goedkoopste ook
dus daarom ben ik wel extra benieuwd,
voor hetzelfde geld is het een prul ding, maar hij zag er wél mooi uit op de foto's.
Eigenlijk moet je tig winkels afgaan, maar daar hebben we écht geen trek in
Je moet echt subs erbij hebben hoor. Het is echt lastig te volgen andersquote:Op zondag 15 december 2013 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
yep. maar er kan ook dubbel materiaal tussen zitten .. Ik doe het via een news-server
Ik ken mn talen ... No worriesquote:Op zondag 15 december 2013 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet echt subs erbij hebben hoor. Het is echt lastig te volgen anders
Geloof me het is een apart taaltje.quote:
Nu je het zegt... Dat filmpje van Fann was best wel onduidelijk, maar misschien luisterde ik slechts met een half oor ...quote:
Nee ik begrijp er geen zak van (engels) Ik moet dat echt ondertiteld hebben. En dat is beschikbaarquote:Op zondag 15 december 2013 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Dat filmpje van Fann was best wel onduidelijk, maar misschien luisterde ik slechts met een half oor ...
Ik heb een lijstje in word. Ik lees veel ook in tv/film . Anders vergeet ik hetquote:Op zondag 15 december 2013 01:22 schreef chufi het volgende:
Ik zie het wel ... Uberhaupt... Ik donwload meer dan ik kijk ... En ga ik het nog kijken of niet ... Dat is dan weer de vraag... Ja ik heb die Film ... Nooit gezien ... eigen archief aanleggen of gewoon rouleren... Gezien en weg er mee...
Geeft niks hoorquote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef chufi het volgende:
Ik kan er niet echt om lachen... Sorry Fann
mn ex zwager/begrafenisondernemer Fune bv,quote:Op zondag 15 december 2013 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geeft niks hoorwaar kan jij dan om lachen?
quote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
mn ex zwager/begrafenisondernemer Fune bv,
Nicequote:Op maandag 16 december 2013 08:27 schreef ElizabethR het volgende:
Frisse moed enzo...... 5 daagjes nog, en dan 16 heerlijke dagen vrij!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En??quote:Op maandag 16 december 2013 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik verwacht ook nog wel 2 vrije weken... Gesprek dat ik morgen zou hebben afgezegd, want ik had er echt geen gevoel bij... Word ik vandaag gebeld dat een andere partij me wil zien....
Die lamp was dus volkomen KUTquote:Op zondag 15 december 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja! die van 3 tientjeswas nog de goedkoopste ook
dus daarom ben ik wel extra benieuwd,
voor hetzelfde geld is het een prul ding, maar hij zag er wél mooi uit op de foto's.
Eigenlijk moet je tig winkels afgaan, maar daar hebben we écht geen trek in
Ik eet het zo wel opquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef Speedball het volgende:
[..]
zou u die gekookt gebakken of gefrituurd willen hebben mevreauw
[ afbeelding ]
Is dat wel nummeltje 39 met extla koltingquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
rauw best goed te doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Moet er niet aan denken om eerlijk te zijn![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor jou misschienik ben er niet zo van
De oester van Nam Kee...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De gek die er mee komt ...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef Speedball het volgende:
[..]
bizar woord als je het 100x hard opzegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Kun je eindelijk eens echte fokkers uitnodigenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Straks even mijn nieuwe gordijnen ophalen en dan ben ik ook van die rode hoerengordijnen af![]()
Het is bijna een normaal huis nu
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens echte fokkers uitnodigen
Trouwens.... hoe ging het?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens echte fokkers uitnodigen
Is het al donderdag?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Trouwens.... hoe ging het?
Dan kan ik mogelijk iets meer vertellenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o needan horen we het morgen wel
hoeft niet hoor, alleen als jij dat wil.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kan ik mogelijk iets meer vertellen
Ik zie welquote:Op woensdag 18 december 2013 15:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, alleen als jij dat wil.
mooi hè, zeer decente kersttetten, met dank aan HaJeequote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef Speedball het volgende:
[..]
kerst BALLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Zijn ze wel water/Tikibad proof?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:29 schreef sacha het volgende:
maar wel breekbaar, want echt dus geen plastic fantastic
we gaan het volgende week belevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef sacha het volgende:
[..]
we gaan het volgende week beleven
Kun je daar vast wel kopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan toch nooit voorspoedig genoeg gaan?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iets te voorspoedig eigenlijk.
Soms wel eeens gekeken maar niet vandaag.... Wacht eigenlijk meer op Anna Drijver die uit de kleren gaat in het Glazen Huis.....quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kijkt iemand hier wel eens naar The Undeatables?
Er waren net een jongen en een meisje met het Downsyndroom en dat was zó schattig![]()
Ze hebben nu verkering![]()
Was écht hartverwarmend![]()
Maak je je zorgen? Het komt vast wel goed als alles voorspoedig gaat, maar ik kan me wel voorstellenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iets te voorspoedig eigenlijk.
Hij groeit nogal hard en heeft het iets te goed naar zijn zin daar.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan toch nooit voorspoedig genoeg gaan?
Ah... ik weet niet eens wie Anna Drijver is eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel eeens gekeken maar niet vandaag.... Wacht eigenlijk meer op Anna Drijver die uit de kleren gaat in het Glazen Huis.....
Dat wordt een zware bevalling dan, dat wel....quote:Op woensdag 18 december 2013 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij groeit nogal hard en heeft het iets te goed naar zijn zin daar.
Zit al op 8 pond zoiets.
Morgenvroeg gaan ze het bekijken in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maak je je zorgen? Het komt vast wel goed als alles voorspoedig gaat, maar ik kan me wel voorstellen
dat je nerveus wordt...
Tja, als het kindje komt dan komt het, dan maar geen rustige kerstquote:Op woensdag 18 december 2013 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgenvroeg gaan ze het bekijken in het ziekenhuis.
Die willen een rustige kerst waarschijnlijk.![]()
Geef ze eens ongelijk!! Sterkte PPquote:Op woensdag 18 december 2013 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in, goede genen en ze ziet er uitermate gezond en kwiek uit als zwangere vrouw in de laatste week.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk!! Sterkte PP
Dat zegt helemaal niets.... dat gewicht.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat wordt een zware bevalling dan, dat wel....
Weet je, als het kindje het gewoon goed heeft, en het met haar ook goed gaat, en ze trekt het allemaal nog prima, laat haar dan in hemelsnaam niet voor een inleiding kiezen als ze dat aanbieden (omdat ze een rustige kerst willen), als inleiden op wat voor reden dan ook nodig is, prima, maar als het niet nodig is zou ik er niet aan beginnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb daar niets meer over te vertellen, heb mijn mening gegeven en het is helemaal haar keuze.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je, als het kindje het gewoon goed heeft, en het met haar ook goed gaat, en ze trekt het allemaal nog prima, laat haar dan in hemelsnaam niet voor een inleiding kiezen als ze dat aanbieden (omdat ze een rustige kerst willen), als inleiden op wat voor reden dan ook nodig is, prima, maar als het niet nodig is zou ik er niet aan beginnen.
Nee, maar mocht ze twijfelen; als het goed gaat is er een reden dat het kind nog niet geboren is; dan is het lichaam er kennelijk nog niet aan toe.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb daar niets meer over te vertellen, heb mijn mening gegeven en het is helemaal haar keuze.
Het is nu ook wel heel spannend aan het worden natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw mijn vrouw moet ik afremmen nu.
Onze dochter was een ingeleide bevalling door breken van vruchtwater week of 6 te vroeg.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is nu ook wel heel spannend aan het worden natuurlijk
Nee, daarom juist...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ? Ik dacht dat jullie er niet aan deden
Jankende broekschijters zijn 't.quote:
quote:
Joah, daarom zei ik ook 30 seconden later dittequote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets.... dat gewicht.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Denk ik hoor, want ik weet er niks van
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb onlangs begrepen dat ik nooit of te nimmer oma zal worden, en ben daar dolgelukkig en zeer opgelucht door!
Dat is vrij duidelijke taalquote:Op donderdag 19 december 2013 11:57 schreef ElizabethR het volgende:
Omdat ik echt een schreeuwende gruwelijke rothekel aan die kutkoters heb FANN. Ik had helemaal geen kinderwens. Mijn toenmalige man wel helaas.
Je kan wachten met (h)erkennen tot ze 18 zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 13:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is vrij duidelijke taaldan maar beter geen kleinkinderen
oh no worries, ik zou ze niet vermoorden of zo... Maar zou er zeer weinig mee hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is vrij duidelijke taaldan maar beter geen kleinkinderen
Als ze het huis uitzijnquote:Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef Lienekien het volgende:
Vanaf welke leeftijd vind je kinderen wél leuk, E?
Als ze gaan nadenken. Bij zo'n jaar of 30.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef Lienekien het volgende:
Vanaf welke leeftijd vind je kinderen wél leuk, E?
En kleinkinderen zouden die uitzondering niet zijn?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ze gaan nadenken. Bij zo'n jaar of 30.
Overigens zijn mijn eigen kinderen de uitzondering op de regel uiteraard!
alles goedt?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ja hallo!
moest even mijn rollator aanzwengelen
ach, daar zijn we hier voorquote:Op donderdag 19 december 2013 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
behalve de jicht, dementie, aderverkalking, gehoorproblemen en staar wel hoor
Ik heb hier eerder gepostquote:Op donderdag 19 december 2013 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuw hier volgens mij... Maar goed .. Welcome ...
Geen diarree-klachten Sas?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
behalve de jicht, dementie, aderverkalking, gehoorproblemen en staar wel hoor
Stuart post al genoeg, maar heeft zich toen hier ook even laten zien ... maar verder niet meer... Iedereen mag hier posten . mits binnen de geriatrische normen die hier gelden ..quote:Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
Toen vroeg ik of stu hier mocht posten
maar die kwam nietquote:Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
Toen vroeg ik of stu hier mocht posten
jah, ik ga gewoon alleen in mijn Tena zwemluierquote:Op donderdag 19 december 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes in het Tikibad... Misschien mar goed dat je ff geen zwemkleding hebt
waarom is dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
klopt, wat een ego heeft hij
Dan is het goed... Alhoewel het mij niet echt uitmaakt, omdat ik er zelf toch niet in duik.. En mn handen ook al niet was ...quote:Op donderdag 19 december 2013 20:13 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, ik ga gewoon alleen in mijn Tena zwemluier
wel gadverdamme, was jij je handen niet voor het zwemmen?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het goed... Alhoewel het mij niet echt uitmaakt, omdat ik er zelf toch niet in duik.. En mn handen ook al niet was ...
Dat heb je met de meeste gebruikers hier...quote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
hij noemt zichzelf stuart maar heet geen stuart daar raak je toch in de war van
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
wel gadverdamme, was jij je handen niet voor het zwemmen?
Ik zwem nooitquote:Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
wel gadverdamme, was jij je handen niet voor het zwemmen?
ik ben fan van Stuart Little, zou stuart Stuart Little zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik woon wel aan een grachtje... Maar daar schijten me er teveel gevleugelde schijtbeesten in ... Dus die dagelijkse duik vanaf het balkon zit er niet in ..quote:
wil jij geen kerst icon?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon wel aan een grachtje... Maar daar schijten me er teveel gevleugelde schijtbeesten in ... Dus die dagelijkse duik vanaf het balkon zit er niet in ..
nee hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee waarom? Is dat verplicht opeens?
Hoe kom je daar nou bij? Stuart is mijn middle name en dat weet iedereen zo'n beetje. Mijn first name was al geregistreerd en de meeste mensen die ik irl ken noemen me Stuart en niet bij mijn first namequote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ja ik raak hier dus in de war vanquote:Op donderdag 19 december 2013 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Stuart is mijn middle name en dat weet iedereen zo'n beetje. Mijn first name was al geregistreerd en de meeste mensen die ik irl ken noemen me Stuart en niet bij mijn first name
Sorryquote:Op donderdag 19 december 2013 21:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ja ik raak hier dus in de war van
Not too bad thanks. Nog 1 dag werken dit jaar en zaterdag vlieg ik naar Nederland en blijf daar voor 10 dagenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Formidabel, met jou? Lang niet gesproken
Ah leuk man, verblijf je bij familie?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef Stuart het volgende:
Not too bad thanks. Nog 1 dag werken dit jaar en zaterdag vlieg ik naar Nederland en blijf daar voor 10 dagen
Ik kan LB toch niet alleen latenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef Stuart het volgende:
Inderdaad een tijdje terug. Vind je GRTD niet meer leuk![]()
Ja, vier kerst bij en met mijn ouders. Vlieg op nieuwjaarsdag weer terug.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah leuk man, verblijf je bij familie?
[..]
Ik kan LB toch niet alleen laten.
Ah zo, klinkt leukquote:Op donderdag 19 december 2013 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vier kerst bij en met mijn ouders. Vlieg op nieuwjaarsdag weer terug.
Nou je het zegt, LB is ook verdwenen
Ik heb ONZ uit mijn AT gehaald. Heb het niet zo op ONZ eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 21:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah zo, klinkt leuk. Komt gerust eens langs in de onz-sc
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |