Wat weet je nou van zebra leer? Zeehonden zijn passé, dit is zebra leerquote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gaat de sofa heen en weer maar ik kom er niet op klaar dit is zebra leer
Dan kan het ook Hypo geweest zijn bedenk ik me.quote:
Aw, dankjequote:Op donderdag 19 december 2013 21:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
richolio ziet er wel uit als een jongen met vrienden.
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat weet je nou van zebra leer? Zeehonden zijn passé, dit is zebra leer
Waarschijnlijk Hypo, ja. Maar ben nu wel benieuwdquote:Op donderdag 19 december 2013 21:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan kan het ook Hypo geweest zijn bedenk ik me.
Vooruit dan. Even zoeken.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Hypo, ja. Maar ben nu wel benieuwd
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Richi is een knappe boii, ooit zie ik hem wel bij mn werk
jaquote:Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb je Stuart nog wel eens gesproken?
Oh, dat klinkt echt foutquote:
Übermenschenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien zou ik bevriend met je worden, je hebt immers blond haar en blauwe ogen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Richi is een knappe boii, ooit zie ik hem wel bij mn werk
Ja tochquote:Op donderdag 19 december 2013 21:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Übermenschen
[..]![]()
Ooit zie ik je ja. Gevoelig mijn boodschapjes scannen toch
Is dit een dreigement ?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jouw foto's kan ik ook wel rond dm'en.
Dit klopt, maar ik heb liever niet dat jij dit zegt. Ik voel me geïntimideerd door een mede-Übermensch.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:16 schreef richolio het volgende:
LittleBrownie is ook een knappe girl
Knappe jongen ja. Ik heb ook een hoop users gezien.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:16 schreef richolio het volgende:
De rest heb ik nooit gezien. Paar users in us. Braddie post daar ook aardig wat foto's, hij heeft zijn haar geknipt
Ik spreek hem toevallig in oud-sc.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Donnie, hoezo vraag je of ik Stu heb gesproken?
Oké?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik spreek hem toevallig in oud-sc.
Omg richolera, lang geledenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:16 schreef richolio het volgende:
De rest heb ik nooit gezien. Paar users in us. Braddie post daar ook aardig wat foto's, hij heeft zijn haar geknipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |