JNG heeft niet eens zoveel dagen bestaanquote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Jammer dat er max van 366 dagen tussen mag zitten bij stats
Ik heb in nachtbagger ook best veel gepostquote:Op donderdag 19 december 2013 21:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
JNG heeft niet eens zoveel dagen bestaan
Je hebt het wel tegen de newbie of de maand by the way hequote:
quote:
quote:
quote:
23 feb fissa @ mijn ossoquote:
Zie je daar ik neem hoeren meequote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
23 feb fissa @ mijn osso
Ik weet niet waar jouw huis woont.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
23 feb fissa @ mijn osso
Dit inderdaadquote:Op donderdag 19 december 2013 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw huis woont.
Maar je weet wel hoe ik er uit zie.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw huis woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar je weet wel hoe ik er uit zie.Die wil ik ook wel eens zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Maar je weet wel hoe ik er uit zie.Post hier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Tot danquote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
23 feb fissa @ mijn osso
Gaat de sofa heen en weer maar ik kom er niet op klaar dit is zebra leerquote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Is dit een Fresku verwijzing, oh zo goede newbie van de maand?
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jouw foto's kan ik ook wel rond dm'en.
[..]
Maar je weet wel hoe ik er uit zie.Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee toch
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |