Nope?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Over notes gesproken, een of ander modje loopt me te sarren
HAAAH ik had hem best hard staan en mijn moeder vanuit de keuken ''ZET DIE TERINGZOOI EENS UIT''quote:
Prima, dealquote:
Kwaliteit niet herkennenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAAAH ik had hem best hard staan en mijn moeder vanuit de keuken ''ZET DIE TERINGZOOI EENS UIT''
wasdeesquote:Op donderdag 19 december 2013 21:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wees niet verlegen, het is insgelijks
Al getrouwd met BBQ, sorryquote:Op donderdag 19 december 2013 21:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wees niet verlegen, het is insgelijks
Normaal gesproken zou ik zeggen:' alles kan kapot.' maar bij jou wil ik alleen dat je gelukkig bent.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Al getrouwd met BBQ, sorry
Bedanktquote:Op donderdag 19 december 2013 21:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zeggen:' alles kan kapot.' maar bij jou wil ik alleen dat je gelukkig bent.
richolo!quote:Op donderdag 19 december 2013 21:25 schreef richolio het volgende:
[..]
OhDearest
Waarom lazen ze mee? Zitten ze ook op Fok?
Aaahquote:Op donderdag 19 december 2013 21:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zeggen:' alles kan kapot.' maar bij jou wil ik alleen dat je gelukkig bent.
Oneens, beuken op bbq.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat googlede ze eigenlijk?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
richolo!lang geleden hé
ze hadden een topic van mij gevonden en volgens mij even snel een account aangemaakt om me helemaal dood te stalken
check fotoboek jkmnquote:
Iets met een hond de staart afknippenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat googlede ze eigenlijk?
Ohquote:Op donderdag 19 december 2013 21:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Iets met een hond de staart afknippen
Niet mijn fotoboek omgquote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat googlede ze eigenlijk?
quote:
Damnquote:Op donderdag 19 december 2013 21:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
richolo!lang geleden hé
ze hadden een topic van mij gevonden en volgens mij even snel een account aangemaakt om me helemaal dood te stalken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |