quote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
En dan JNG afhakken en laten wegdrijven, net als we met Friesland gaan doen.
quote:
Moet je wel op tijd zijn, volgens mij sluit Canada om 9 uurquote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
En dan JNG afhakken en laten wegdrijven, net als we met Canada gaan doen.
Ik wil geen ruzie met de Albert verlinde van fokquote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 19 december 2013 21:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Why can't we all just get along...
* Ama gaat weer braaf zittenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hier geen rellen, alleen vrede en drugs.
Jullie zijn allemaal sukkels, nofi.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik weet hetIk heb vaak genoeg DM's gestuurd en gesprekken geprobeerd aan te gaan maar als ze dan of niet reageren of heel schijnheilig en gemaakt lief gaan doen en 2 uur later weer gewoon kut gaan doen weet ik ook niet meer wat ik moet doen dus dan maar ontwijken in plaats van de confrontatie aan gaan en opnieuw een permban krijgen
ghehequote:Op donderdag 19 december 2013 21:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geen grote mond tegen hem anders heb je met mij aan de stok.
M'n boiizz BBQ en Horkie wonen daarquote:
Bedankt, heb mezelf genotequote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Staat al in de OP, dit was niet nodig
Maar dan redden we hun eerstquote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n boiizz BBQ en Horkie wonen daar
Niet weten dat LB en ik over 6 jaar een relatie aangaanquote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben je al een beetje verliefd op me?
Sorry klojo wil geen ruzie met jou sorry nogmaals sorryquote:Op donderdag 19 december 2013 21:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geen grote mond tegen hem anders heb je met mij aan de stok.
Over notes gesproken, een of ander modje loopt me te sarrenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bedankt, heb mezelf genote
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben je al een beetje verliefd op me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |