SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 0% gewijzigd door Gramulanion op 19-12-2013 20:44:13 ]
is toch goedquote:Op donderdag 19 december 2013 20:22 schreef Guanabana het volgende:
'Oh yes, het is weer meer dan vorig jaar, OMGG!!!11, ongelooflijk, niet te geloven!!!11'___
Voor ze begonnen zaten ze al op ¤50k wat gestort was.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb ook het idee dat er veel meer acties al vantevoren waren begonnen
vraag maar aan onno hoesquote:Op donderdag 19 december 2013 20:22 schreef Uccie het volgende:
Een miljoen zeepjes...waar laat je het.
In de anus, dan kan de diarree er ook niet uit.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:22 schreef Uccie het volgende:
Een miljoen zeepjes...waar laat je het.
Ja, maar die lopen vaak wel door tot de laatste dag, Of ze bieden het geld pas de laatste dag aan.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb ook het idee dat er veel meer acties al vantevoren waren begonnen
quote:
Die is voor in zn anus...quote:
Ja ik bedoel dat er veel meer acties al aangeboden en gestort zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 20:23 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ja, maar die lopen vaak wel door tot de laatste dag, Of ze bieden het geld pas de laatste dag aan.
Die zat in 1963 voor het laatst niet in het huis..quote:Op donderdag 19 december 2013 20:24 schreef Paul het volgende:
Komt omdat Giel in het huis zit, dan geef je toch iets meer
Jij had geen lapo of wel...quote:
Mensen die huilen over hun lapoquote:
Het publiek reageert nergens op he, dat zijn die stuffe Friezenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:25 schreef Oerbeer het volgende:
Ging wel een beetje snel allemaal. Vorig jaar werd er echt een moment omheen gecreëerd.
Tjaquote:Op donderdag 19 december 2013 20:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Het publiek reageert nergens op he, dat zijn die stuffe Friezen
Mensen die paul...quote:
Toen was dat moment ook nodig, omdat het bedrag tegenviel, als ze overmorgen onder het bedrag zitten van wat ze vorig jaar na drie dagen hadden zul je wel weer zien dat er meer tijd aan besteed gaat worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:25 schreef Oerbeer het volgende:
Ging wel een beetje snel allemaal. Vorig jaar werd er echt een moment omheen gecreëerd.
Ik zou het denk ik pas doorhebben als we 2 topics verder zijn...kortom, als ik hem toevallig dichtgooi, leef je uit!!quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal voortaan vijf minuten wachten.
Doe dat.. dan kun je ook een betere TT verzinnen..quote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal voortaan vijf minuten wachten.
Vergeleken met de sprong die ze vorig jaar maakten, valt alles dit jaar tegen..quote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen was dat moment ook nodig, omdat het bedrag tegenviel.
Zit wat in ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen was dat moment ook nodig, omdat het bedrag tegenviel.
Daarom reageer ik er ook niet meer opquote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die niet door hebben dat Paul al jaren een typetje speelt en vaak dik loopt te trollen
Wat is er mis met deze TTquote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Doe dat.. dan kun je ook een betere TT verzinnen..
Mensen die niet in de gaten hebben dat ik echt zo ben, en ik hier niets aan kan doenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die niet door hebben dat Paul al jaren een typetje speelt en vaak dik loopt te trollen
Rightquote:Op donderdag 19 december 2013 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die niet in de gaten hebben dat ik echt zo ben, en ik hier niets aan kan doen
maar hoe bevalt het nou in het huisquote:Op donderdag 19 december 2013 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die niet in de gaten hebben dat ik echt zo ben, en ik hier niets aan kan doen
het is nu maar 100k meer dan vorig jaarquote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen was dat moment ook nodig, omdat het bedrag tegenviel, als ze overmorgen onder het bedrag zitten van wat ze vorig jaar na drie dagen hadden zul je wel weer zien dat er meer tijd aan besteed gaat worden.
Gaat goed, gelukkig heb ik FOK! in het huis, das wel lagge. Mijn haar gaat er trouwens niet af, hoeveel jullie ook biedenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
maar hoe bevalt het nou in het huis
je haar moet eraf!
Het bedrag is hoger..quote:
Als je doet alsof je bewust bent van jezelf, speel je een typetje...quote:Op donderdag 19 december 2013 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het bedrag is hoger..
Het is niet grappig of pakkend..
En er staat een fucking punt in...
Zo..
Ik vind hem wel aardigquote:Op donderdag 19 december 2013 20:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet menen..
Ik heb een cheque van 100k en 45k gezien. Als die morgen waren gekomen was het opeens minder dan vorig jaar. En als er 1 a 2 grote cheques van morgen vandaag kwamen dan ging het opeens gruwelijk snel!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is nu maar 100k meer dan vorig jaar
Dit is te moeilijk voor mijquote:Op donderdag 19 december 2013 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je doet alsof je bewust bent van jezelf, speel je een typetje...
Ze zaten vorig jaar op de 1ste dag al 6 ton boven het bedrag van 2011, op dag 2 al een miljoen meer en op dag 4 al meer dan 2 miljoen meer dan in 2011. Als dat tegenvallen isquote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen was dat moment ook nodig, omdat het bedrag tegenviel, als ze overmorgen onder het bedrag zitten van wat ze vorig jaar na drie dagen hadden zul je wel weer zien dat er meer tijd aan besteed gaat worden.
jouw bril is fucking grootquote:Op donderdag 19 december 2013 20:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Gaat goed, gelukkig heb ik FOK! in het huis, das wel lagge. Mijn haar gaat er trouwens niet af, hoeveel jullie ook biedenEn bekkie over m'n bril.
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het bedrag is hoger..
Het is niet grappig of pakkend..
En er staat een fucking punt in...
Zo..
Komt nog wel, nu is het nog smurfquote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef cygnusx het volgende:
misschien moet dat jochie wat aan zijn intonatie doen als hij dj wil worden......
Hij is 12, over een paar jaar klinkt dat wel anders.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef cygnusx het volgende:
misschien moet dat jochie wat aan zijn intonatie doen als hij dj wil worden......
Ah jawel joh, baardje in de keel doet wonderen, dan is hij gewoon de mooiboy van de school.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef Melleyn het volgende:
Dat gaat de middelbare school niet overleven
volgend jaar zingt hij chocolate rain johquote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef Melleyn het volgende:
Dat gaat de middelbare school niet overleven
er zijn nog maar weinig DJs die van microfoons gebruik maken...quote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef cygnusx het volgende:
echte bazen gebruiken een lipmicrofoonquote:Op donderdag 19 december 2013 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zijn nog maar weinig DJs die van microfoons gebruik maken...
Ach, bij Anna Drijver is enkel in beeld staan al voldoendequote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
ik hoop maar dat jan een stuk minder irritant is dan die nobody van gisteren
Dan heb je geluk.. want hij speelt verzoekjes..quote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan zijn muziek totaal niet waarderen, maar ik moet toegeven dat Jan Smit wel een spontane vent is.
Ik moet morgen om half zeven op, dus ik maak gelukkig niet alt te veel mee....quote:Op donderdag 19 december 2013 20:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan heb je geluk.. want hij speelt verzoekjes..
Ja en potentieel gangmaker, en die kunnen we wel gebruiken.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan zijn muziek totaal niet waarderen, maar ik moet toegeven dat Jan Smit wel een spontane vent is.
European Symphonic Orchestra?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:35 schreef Evertjan het volgende:
zijn cover van John Denver is wel te pruimen die doet hij ook regelmatig bij ESO
Leaving On A Jetplane bedoel je?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:35 schreef Evertjan het volgende:
zijn cover van John Denver is wel te pruimen die doet hij ook regelmatig bij ESO
Neejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj D. dat is het nietquote:
Volgensmij is het meest naakte waarin je hem vinden kunt iets van een hippe C&A boxerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:36 schreef Snowballed het volgende:
En nee... niet allemaal naaktfoto's van Jan Smit posten nu...![]()
google maar op Paul Rabbering en Hakkuhmixquote:Op donderdag 19 december 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
Doe dan even een heel blokje....zijn toch wel dj's geweest die een hele zut van die zooi achter elkaar plakte
speakers staan zeker weer op standje 1 van 20quote:
gelukkig volgend jaar Haarlem.. wordt volgens mij veel gezelligerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
Die suffe friezen staan bijna allemaal stil
Stelletje planken daar
Het moet wel leuk blijven hè.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
![]()
![]()
Alleen jammer dat het dan weer zo'n standaard happy hardcore plaat is
Haarlem is de shitquote:Op donderdag 19 december 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gelukkig volgend haar Haarlem.. wordt volgens mij veel gezelliger
Friezen staan op standje 1 van 20quote:Op donderdag 19 december 2013 20:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
speakers staan zeker weer op standje 1 van 20
M'n geboortestadquote:Op donderdag 19 december 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gelukkig volgend jaar Haarlem.. wordt volgens mij veel gezelliger
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gelukkig volgend jaar Haarlem.. wordt volgens mij veel gezelliger
Ik ben nog nooit op Radio 2 geweestquote:Op donderdag 19 december 2013 20:39 schreef Againzender het volgende:
Ik was in de uitzendingbij Radio 2
ik nu een aantal keer, levert altijd wat DVD's opquote:
Ja vond ik ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een zeer sterke quote is dit
Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
Zlaten vs CR7 is er niks bij
Er was een zeer fijn moment bij StuBru (4 jaar terug)... Van Zangeres Zonder Naam - Mexico, naar Zombienation - Kernkraft 400, naar een slome kut plaat wat na 20 seconden afgekapt werd om Paul Elstak op te zetten. Die DJ was echt tof! Hij wilde perse dat iedereen kutuziek wilde aanvragenquote:
Boodschaaaapquote:Op donderdag 19 december 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Evertjen kan je om een boodschap sturen
Hm, toch eens in verdiepenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik nu een aantal keer, levert altijd wat DVD's op
Ik ookquote:Op donderdag 19 december 2013 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben eens op Radio 3 geweest (oude studio's, in 1993). Mooie ervaring.
hihiquote:Op donderdag 19 december 2013 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ze moeten spontaan van het sapje QOTSA
ik heb de onvervangbare Edward van Cuilenborg doen vergeten dus ja inderdaadquote:Op donderdag 19 december 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Evertjen kan je om een boodschap sturen
Vind ik leuk 14.gifquote:Op donderdag 19 december 2013 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ze moeten spontaan van het sapje QOTSA
Het zijn geen NAC-fans hè, dus niet zo gewend aan afzienquote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef Mascleta het volgende:
Weer dat theatrale gedoe bij die vieze sapjes.
Neus dicht en hop! weg is het!
kijk eens aan, een soortgenootquote:Op donderdag 19 december 2013 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Hm, toch eens in verdiepen
Op 3FM ben ik ook al ff niet meer geweest trouwens, dat leverde ook meestal wel iets op
Volgensmij kunnen ze dat wel zien jaquote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:
Zien ze in het glazen huis die smsjes/tweets ook voorbij komen?
Leuk dan om steeds te lezen dat iedereen Gerard zo mistheel motiverend.
Ze hebben in elk geval Tweetdeck aanstaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:
Zien ze in het glazen huis die smsjes/tweets ook voorbij komen?
Leuk dan om steeds te lezen dat iedereen Gerard zo mistheel motiverend.
Ik weet ze niet allemaal meerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Cool hèDe mijne was de Breakfast Show met Peter Brugge en Jeanette Kooijmans.
neus dicht en gaan!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef Mascleta het volgende:
Weer dat theatrale gedoe bij die vieze sapjes.
Neus dicht en hop! weg is het!
The Magic Friends, daar maakte ik altijd huiswerk bij. Moest er gisteren aan denken.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet ze niet allemaal meer
Waar ik het meeste moeite voor gedaan heb was om bij The Magic Friends in de uitzending te komen
Heb toen een Seiko Message Watch gewonnen.
Dat was een horloge waar je nieuwsberichtjes/voetbaluitslagen/weer/... op kon ontvangen.
Nog voor het GSM tijdperk, dus heul hip toen
ik hoor steeds 'teabagging'quote:Op donderdag 19 december 2013 20:46 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij zit er nog een mamma appelsapje in dit liedje
De melk is zuur.. ik herhaal: de melk is zuur..quote:
Ik heb 2 badeenden, 3 Ekstra Weekend Shirts (nouja, 2,5quote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk eens aan, een soortgenootheb nog wat kazoo's, strooifoto's, badeend en DVD's van 3FM hier, maar dat is alweer even geleden
Gaafquote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet ze niet allemaal meer
Waar ik het meeste moeite voor gedaan heb was om bij The Magic Friends in de uitzending te komen
Heb toen een Seiko Message Watch gewonnen.
Dat was een horloge waar je nieuwsberichtjes/voetbaluitslagen/weer/... op kon ontvangen.
Nog voor het GSM tijdperk, dus heul hip toen
Die waren leukquote:Op donderdag 19 december 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
The Magic Friends, daar maakte ik altijd huiswerk bij. Moest er gisteren aan denken.
ben er nooit geweest. Heb ooit wel Mario de Pizzaman van Curry & Van Inkel aan de lijn gehad, maar niet in de uitzending geweest toen.quote:
Geweest als in in de studio? Dan had je mee moeten gaan toen we met Fok gingenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben er nooit geweest. Heb ooit wel Mario de Pizzaman van Curry & Van Inkel aan de lijn gehad, maar niet in de uitzending geweest toen.
Ik wilde dat wel wetenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:49 schreef Strani het volgende:
Die zangeres is trouwens gestorven tijdens het uitvoeren van dit liedje, in Italië. Voor wie het niet wist en het toch weten wil.
bedankt voor het vullen van mijn geheugen met nog een nutteloos feitjequote:Op donderdag 19 december 2013 20:49 schreef Strani het volgende:
Die zangeres is trouwens gestorven tijdens het uitvoeren van dit liedje, in Italië. Voor wie het niet wist en het toch weten wil.
Te vette patat zekerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:49 schreef Strani het volgende:
Maya de Breij?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
zijn er nog mensen die Maja de Bij smsjes sturen?
nooit geweest in de studio inderdaad. die Fok actie kon ik niet......quote:Op donderdag 19 december 2013 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geweest als in in de studio? Dan had je mee moeten gaan toen we met Fok gingen
Graag gedaan! Tevens werd de eerste vorm van de huidige naam van Leeuwarden al in de 9e eeuw genoemd.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bedankt voor het vullen van mijn geheugen met nog een nutteloos feitje
Op naar de 100.000 ! ! ! !quote:Op donderdag 19 december 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mensen die posten om een post aantal te halen
Jammer, was een leuke ervaringquote:Op donderdag 19 december 2013 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
nooit geweest in de studio inderdaad. die Fok actie kon ik niet......
Bedanktquote:
Als ze maar niet gaan spammen ofzo. Trouwens toch tevergeefs. Gozer had bijna 800 postsquote:Op donderdag 19 december 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mensen die posten om een post aantal te halen
Hij heeft wel dezelfde ogen als zijn paquote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef Evertjan het volgende:
pappa Ekdom is kaal dus Gerard kan zijn borst nog nat maken
Stief pa.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Altijd die competitiedrang van de sportredactie
Kaalheid komt volgens mij van de moeders kant.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef Evertjan het volgende:
Is logisch. De wereld is rond dus Limburg ligt eigenlijk direct naast Friesland.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef tralalala het volgende:
Opvallend veel Limburgers of ligt het aan mij?
dat zal zeker. Maar wij hebben een keer Van Inkel & Staverman (of was het Van Diepen?) ingevlogen op school voor een examenstuntquote:
Neen, stiefMOEDERquote:
Ahh natuurlijk!, dom van mij.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Is logisch. De wereld is rond dus Limburg ligt eigenlijk direct naast Friesland.
Ja dat had ik ook toen ik nog vaak meedeed aan SC's.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Eerst boeide mijn postcount wel heel erg maar voor SR dit jaar heb ik maar 2 keer gekeken en toen schrok ik best wel.
Dat slaat meestal een generatie overquote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef Evertjan het volgende:
Check!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen, stiefMOEDER
Ekdoms moeder is overleden aan een heel ernstige spierziekte.
Nee stiefmoeder zei hij want zijn echte moeder is overleden.quote:
ik schaam me altijd als ik mijn naam weer zie staan in de top 100quote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Eerst boeide mijn postcount wel heel erg maar voor SR dit jaar heb ik maar 2 keer gekeken en toen schrok ik best wel.
Da's toch niet helemaal hetzelfdequote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zal zeker. Maar wij hebben een keer Van Inkel & Staverman (of was het Van Diepen?) ingevlogen op school voor een examenstunt
Nou en met SR gaat het altijd hard dus toen ging ik maar eens kijken waar ik op startte. Zit er nu alweer ver boven dus ik weet wel weer hoe laat het isquote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook toen ik nog vaak meedeed aan SC's.
Kijk ik niet eens meer naarquote:Op donderdag 19 december 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik schaam me altijd als ik mijn naam weer zie staan in de top 100.. gelukkig is het maar 1 of 2 keer per week
Nu weet iedereen dat ze 30 isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |