Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Vandaag voor het eerst sinds een week en half nog een rondje gelopen, 'rustig' een toertje door de buurt. Jammer dat er geen 10 m vlak is in de buurt... Maar ik denk dat de loopmicroob mij terug te pakken heeft, jochei!
Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef Quoi het volgende: Oops, nu pas 2 boterhammetjes gegeten, 14km op programma en om 14:00 u weer op de fiets moeten zitten Krap!
Veel plezier alvast! Ik heb net een half uur achter de computer gezeten en twee staanplaatsen voor het tweede concert kunnen bemachtigen, maar die zijn voor mijn dochter die op school zit.
Met de eerste editie van Den Haag Marathon nog vers in ‘t geheugen is de organisatie onvermoeid bezig met het organiseren van de tweede editie: DHM14!
Het voorlopige programma beslaat aankomend jaar twee dagen en ziet er als volgt uit:
Zaterdag 20 september 2014
Scholenloop van ca. 2 kilometer Loop van 5 kilometer Loop van 10 kilometer Zondag 21 september 2014
Halve marathon: 21 kilometer Vrede’s Marathon: 42 kilometer Ultra marathon: 60 kilometer Uiteraard blijven we jullie berichten over ontwikkelingen, dus blijf op de hoogte via Facebook, Twitter en de nieuwspagina!
Gewoon doorlopen zeker? Moet er erna ook nog eens op mijn paasbest uitzien En mijn eten moet zakken eerst. First world troubles
Paasbest? Verkeerde jaargetijde!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)