Ik zeg toch enzo! En daarbij niemand heeft iets met mijn kut kut temaken. Willen ze dat wel en gaan ze eisen stellen dat tyfen ze maar op.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zal je kut ook maar scheren, ziet er niet uit! Tenzij je een badpak draagt, dan kan het.
er zijn er zat die van hirsute houden, hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:22 schreef Anilem het volgende:
We gaan morgen naar het zwembad. Nu moet ik mn benen (enzo) scheren. Want stoppels zijn not done..
Klacht: scheren omdat ik naar het zwembad ga
Anti-klacht: geschoren zijn
Ik ben lui...
Ja, lekkere harige benen, niemand die ze ziet op het moment.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is dat je nu gaat zwemmen ts anders heb jij lekkere harige benen? Moet wel zeggen dat het lekker warm is in de winter, dat dan weer wel maar ja, het oog wil ook wat.
Je kut ook?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:32 schreef Anilem het volgende:
[..]
Is morgen weer zo glad als een baby huidje
99% van de vrouwen heeft harige benen in de winterquote:Op donderdag 19 december 2013 19:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is dat je nu gaat zwemmen ts anders heb jij lekkere harige benen? Moet wel zeggen dat het lekker warm is in de winter, dat dan weer wel maar ja, het oog wil ook wat.
Precies ook de reden dat ze single blijvenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
99% van de vrouwen heeft harige benen in de winterOf nouja 99% van de single vrouwen
Als ze een date hebben scheren ze natuurlijk. Ik ga in de winter niet elke dag mijn benen scheren als niemand ze zietquote:Op donderdag 19 december 2013 19:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Precies ook de reden dat ze single blijven
gatver wat vies zegquote:Op donderdag 19 december 2013 19:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als ze een date hebben scheren ze natuurlijk. Ik ga in de winter niet elke dag mijn benen scheren als niemand ze ziet
Nee, nee nee. Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
99% van de vrouwen heeft harige benen in de winterOf nouja 99% van de single vrouwen
Ja dat geven vrouwen nooit toe aan mannen natuurlijk maar als vriendinnen onder elkaar weet je wel beterquote:
Hoe lang zijn die haren wel niet dat dat uitmaakt voor het zwembad?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:22 schreef Anilem het volgende:
We gaan morgen naar het zwembad. Nu moet ik mn benen (enzo) scheren.
Als je donker haar hebt zie je de stoppels ook al heel goedquote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef cricket het volgende:
[..]
Hoe lang zijn die haren wel niet dat dat uitmaakt voor het zwembad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |