quote:Op donderdag 19 december 2013 18:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ola, chica, tengo un cochino en mis pantalones.
laat eens zien danquote:Op donderdag 19 december 2013 18:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Moiran
ik heb iets sufs gemaakt luek he
Ik kan het alleen laten horen maar ik weet niet waar ik het kan sturen. skiep?quote:
whee ben veel te stoned voor skype g, lig bijna achter de laptop in slaap te vallen hehequote:Op donderdag 19 december 2013 18:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik kan het alleen laten horen maar ik weet niet waar ik het kan sturen. skiep?
¡Así que usted está interesado en el contenido de mi pantalón!quote:
ok dan weet ik niet hoe ik het moet sturen ik bedoel ik wil niet met cam of zo ik moet alleen bestandje sturen snaptequote:Op donderdag 19 december 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
whee ben veel te stoned voor skype g, lig bijna achter de laptop in slaap te vallen hehe
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
¡Así que usted está interesado en el contenido de mi pantalón!
oh ok ik kiek wel eemquote:Op donderdag 19 december 2013 18:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ok dan weet ik niet hoe ik het moet sturen ik bedoel ik wil niet met cam of zo ik moet alleen bestandje sturen snapte
Así lo hace entender que, sí :$quote:Op donderdag 19 december 2013 18:51 schreef Klojo120 het volgende:
¡Así que usted está interesado en el contenido de mi pantalón!
¿El date?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Así lo hace entender que, sí :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |