Ik heb vrienden die WC in hun postcode hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:37 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ja zie ook regelmatig, dat ze er een compleet andere plaats opzetten.![]()
Deze week ook een kaartje met de tekst "serieus?" en een pijltje naar de letters WC in de postcode.
zo erg was het bij ons niet. Heb wel eens gehad dat ik pas na enen de weg op kon. En dan ook nog een buitenwijk, waardoor ik die dag erg laat klaar was. Gelukkig was het ergens in september en dus licht genoegquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:58 schreef blanket het volgende:
13:00 uur klaar hier...was weer crisis druk. Maar wel lekker voor mijn uurtjesFijne zondag!
Is juist het mooiste wat er is als je het dan toch goed kan bezorgen omdat je alle namen weet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef Patoshik het volgende:
Of van die mensen die bij de straat/postcode een vraagteken zetten. Joh, wij zullen alles wel weten. Als je het niet weet.. vraag dan het volledige adres of stuur niks.. alleen maar zonde van je postzegels.
Helemaal fijn als er een herstelsticker op moet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:32 schreef Yreal het volgende:
Die mini kaartjes moeten ze echt verbieden
Wij hoeven die kleine kaartjes niet te stickeren. Op het depot in de bak gooien en dan zoeken ze het op het VBG maar uit.quote:Op zondag 22 december 2013 00:21 schreef posje het volgende:
[..]
Helemaal fijn als er een herstelsticker op moet.
Tja, als er in ieder geval een straat opstaat is het nog wel te doen soms met alleen voornamen, maar Rob en Inge, Zwolle, zoiets, dat gaat wel erg lastig worden natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Is juist het mooiste wat er is als je het dan toch goed kan bezorgen omdat je alle namen weet.
Jij ben helemaal in de kerstsfeer of zo? Joy to the world en al dat soort gedoequote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Is juist het mooiste wat er is als je het dan toch goed kan bezorgen omdat je alle namen weet.
morgen kunnen we alleen kaartkaartjes en de overige post van zaterdag verwachten?quote:Op zondag 22 december 2013 22:21 schreef Deezertje het volgende:
Benieuwd morgen! Hoop dat het lekker druk is, geeft meer voldoening tijdens bezorgen van kerstkaartjes in plaats van dat je een klein tasje hebt en je maar afvraagt waar die kerstdrukte dan blijft....
Ja voornamelijk wel. Geen HAH dus (dinsdag wel)!quote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
morgen kunnen we alleen kaartkaartjes en de overige post van zaterdag verwachten?
Nou, iedere maandag? Voorheen waren het meestal 2 aangepaste maandagen, maar het is ook al eens gebeurd dat er helemaal geen aangepaste maandagdienst was. Ik heb even mijn oude agenda's gepakt:quote:Op zondag 22 december 2013 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja voornamelijk wel. Geen HAH dus (dinsdag wel)!
Voorgaande jaren was iedere maandag tijdens KNJ normale dienst maar dit jaar alleen morgen. Geeft wel aan dat ze zelf ook niet veel verwachten...
Zag dat sommigen aanstaande vrijdag ook HAH hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja voornamelijk wel. Geen HAH dus (dinsdag wel)!
dit gaat hem worden morgen rond de middag,met een 930mbquote:Op maandag 23 december 2013 08:36 schreef Deezertje het volgende:
Lekker wakker worden met de radio vanmorgen: ''Morgen hele dag regen en harde wind...''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |