hier was het wederom mega,erg veel kaarten ook,en kou en regenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Godsklere. Rustigste zaterdag sinds tijden hier!Als het maandag en dinsdag niet stervensdruk is, is deze KNJ de minst drukke ever... en ja dat zei ik vorig aar ook al
. Kon gewoon alles in een keer meenemen inclusief de HAH... kerstkaartjes niet eens zo heel veel. Gisteren was het ook extreem rustig hoorde ik..
Het schijnt per regio erg te kunnen verschillen. Zo iets zeiden ze pas ook bij het journaal. Ik geloof dat de gemiddelde Groninger 40 kerstkaarten verstuurde, en een inwoner van Flevoland maar de helft daar van.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:30 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier was het wederom mega,erg veel kaarten ook,en kou en regen
in een niet al te groot dorp hoeft dat geen problemen op te leveren als de postbodes/bezorgers veel mensen kennen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 07:35 schreef dud0r het volgende:
Henk en Anja
Amsterdam
Dat soort kaarten![]()
Mogguh trouwens vroege vogels.
aankomende week zal het wel afnemen met allesquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier wel erg druk en drama. Heb 1 wijk om 12.20 gekregen, de rest zou om 13.00 komen. Collega kon om dezelfde tijd beginnen met 1 van zijn wijken... we waren allebei om 17.30 klaar uiteindelijk![]()
Extreem veel fouten, kon ook weer zowat een complete straat 2x lopen omdat er van alles bij een andere straat tussen zat.. dat soort ongein. Laatste wijk gewoon een vol uur uitloop omdat het ook vanaf 16.00 echt al donker werd en alles meteen veel trager gingdienst van die collega was qua normtijden ruim een half uur korter dus die had nog meer uitloop.
Als ik volgend jaar nog bij de post zit om deze tijd ga ik ruim van te voren aangeven dat 2 wijken op zaterdag dan echt geen optie meer is wat mij betreft. Had het nu dus nog wel aangekaart, maar er was niets meer aan te doen. Gebeurde vorig jaar ook al, toen ben ik tot ruim na 18.00 bezig geweest volgens mijhet is wel een keer mooi geweest
Ja zie ook regelmatig, dat ze er een compleet andere plaats opzetten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:20 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Mogguh!
Gister had ik de belachelijkste kerstkaart aller tijden: geen achternaam, geen huisnummer en geen postcode.
of verkeerde postcodes invullenquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:15 schreef Herfstblad het volgende:
@Dud0r: Ik ben benieuwd dan
[..]
Ja heel erg is dat! Of verkeerde huisnummers.
eens, ze zijn echt vreselijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:32 schreef Yreal het volgende:
Die mini kaartjes moeten ze echt verbieden
quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:20 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Mogguh!
Gister had ik de belachelijkste kerstkaart aller tijden: geen achternaam, geen huisnummer en geen postcode.
Nicequote:Op zaterdag 21 december 2013 19:14 schreef dud0r het volgende:
Net vernomen dat het bij ons mee viel. 11.15 was alles klaar.
En hierbij een foto van een kerstboom van 4 verdiepingen hoog.![]()
[ afbeelding ]
Vandaag gelukkig zelf geen last van gehad, maar dat is idd erg vervelend als mensen gaan zeuren dat je laat bent, terwijl je juist een erg lange en zware dag hebt. Alsof je uit luiheid zo laat bent of zo...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef Yreal het volgende:
Lange dag weer vandaag. Mensen die gaan zeiken dat je om 7 uur pas de post brengt zou je moeten mogen slaan...
Zelfs dan, al zou ik uit pure luiheid pas om 8 uur, of zelfs 10 uur komen aankakken...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef VixenFromHell het volgende:
Vandaag gelukkig zelf geen last van gehad, maar dat is idd erg vervelend als mensen gaan zeuren dat je laat bent, terwijl je juist een erg lange en zware dag hebt. Alsof je uit luiheid zo laat bent of zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |