Dat was hier wel beloofd, maar niets van te zien. We hebben ook woensdag en vandaag als piekdagen gewerkt wat de bedoeling was, maar daarvan besloten ze om niet direct ook piekdag tijd in te plannen. Dus is nog maar afwachten hoeveel tijd we daar daadwerkelijk voor gaan krijgen en of dat uit komtquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:14 schreef Rafierafie het volgende:
Is er eigenlijk iemand die standaard meer tijd krijgt i.v.m. de kerstdrukte?
Voorheen was dit namelijk wel zo maar als je nu langer over je wijk doet moet je dat weer iedere keer aangeven.
Of was die extra tijd toen misschien alleen maar vanwege de sneeuw (bedenk ik me nu opeens)?
Daarom schrijf ik de code meestal over voor de mensen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:29 schreef Rafierafie het volgende:
Die 3S code die op de stickers van de "te kleine brievenbus" kennisgevingen is gewoon te tracken heb ik nu ontdekt. Waarom staat die code dan alleen op de sticker maar niet op de kennisgeving zelf?
Hier was helemaal niks beloofd dus ik had ook geen extra tijd verwacht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Dat was hier wel beloofd, maar niets van te zien. We hebben ook woensdag en vandaag als piekdagen gewerkt wat de bedoeling was, maar daarvan besloten ze om niet direct ook piekdag tijd in te plannen. Dus is nog maar afwachten hoeveel tijd we daar daadwerkelijk voor gaan krijgen en of dat uit komt
Merk nu dat ik ook niet zoveel zin meer heb om er achter aan te gaan... vorige week gemaild dat ik er op een bepaalde dag ook langer over gedaan had en daar heb ik nooit wat op gehoord en ook geen extra tijd gekregen. Eigenlijk zou ik er wel opnieuw een mailtje achteraan moeten gooien maar het is zo vervelend. Hopen ze natuurlijk ook op, dat mensen het er bij laten zitten...
Dat heb ik ook een tijdje gedaan maar ik wist niet of het zinvol was en het kost mij alleen maar meer tijd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:16 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik de code meestal over voor de mensen.
Had ik vanochtend ook, bizar! Nog nooit eerder gehad..quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:04 schreef Rafierafie het volgende:
Heeft iemand anders dat ook?
Ik kijk nu net op mijn ing. Mijn saldo is meer dan gisteren maar er staat geen bijschrijving van het loon in de lijst
Als hij het van te voren bekend maakt schijnbaar niet. Stel de post komt morgen drie kwartier later zonder bericht vooraf dan wel. Wel krom want in mijn zaterdagbestellercontract staat nog een officiële starttijd dus zou het wel kunnen claimen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:47 schreef Troeta het volgende:
Krijg je dan geen wachtgeld? Maar je moet dan toch nog steeds wachten?
Ik zit in hotel california, vlakbij union square.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:03 schreef tntster het volgende:
In september in san fransisco geweest..wij zaten in het wharff inn op fishermans wharff. Hoelang blijf je nog?
Enne gratificatie...al jaren niet meer van gehoord..potten ze dit op ofzo? Genoeg mensen die zich extra inzetten maar niets van te zien..
Mogguh!quote:
Valt mij ook op dat zoveel mensen huisnummer oid vergeten op de kerstkaarten...lekker suf.quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:20 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Mogguh!
Gister had ik de belachelijkste kerstkaart aller tijden: geen achternaam, geen huisnummer en geen postcode.
ja dat gebeurde mij dit jaar ook...maar ik zet ook altijd postcode achterop de enveloppe gelukkigquote:Op zaterdag 21 december 2013 06:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Valt mij ook op dat zoveel mensen huisnummer oid vergeten op de kerstkaarten...lekker suf.
Ja heel erg is dat! Of verkeerde huisnummers.quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Valt mij ook op dat zoveel mensen huisnummer oid vergeten op de kerstkaarten...lekker suf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |