abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134793469
Hier wel veel kaarten ja, soms echt wel stapels van 10 stuks per adres :X best erg!
En idd weer laat klaar, ze waren ook nog eens 20 minuten later dan het smsje aangaf. Was wat met de machines aan de hand of zo, laatst ook al.

Ook al weer dichtgemaakte en verwijderde brievenbussen gespot, denken mensen dan echt dat we wel even aan gaan bellen? :N zag er trouwens ook al wel ergens 1 die compleet kapot was. Die huizen hebben uberhaupt geen bussen in de voordeur en die bussen zijn niet (makkelijk) te verwijderen. Andere had daar trouwens ook al schade. Dat is ook wel weer klote natuurlijk :X

[ Bericht 16% gewijzigd door VixenFromHell op 28-12-2013 19:28:10 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_134793802
ik had hier best bizarre machine fouten.. Op de nieuwstraat 25 had ik een poststuk voor hoge brug 48.. op hoge brug 48 had ik post voor molenstraat 93E (niet mijn wijk) en voor nieuwstraat 25 zelf vond ik post bij willemstraat 20A.. Allemaal geen verhuisservice oid... en de nummers en postcodes waren prima geschreven..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_134799000
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier wel veel kaarten ja, soms echt wel stapels van 10 stuks per adres :X best erg!
Dat had ik gisteren en vandaag ook, er lijkt haast geen einde aan dat kerstspul te komen.

Er zaten bij mij ook weer van die rare fouten tussen. Onder andere een adres in Grevelduin-Capelle,
dat is iets van 165 km hiervandaan! Al geeft kerst hier ook een lading post voor gesloopte woningen. :)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  zaterdag 28 december 2013 @ 20:29:09 #279
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_134799523
waarom kunnen ze geen nr huisnrs invullen op de kerstkaarten zo moeilijk is het toch niet ;(
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_134799890
Of geen afzender! Is wel zo makkelijk om het retour te kunnen sturen.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_134802113
Ik heb onder andere post voor Bolsward, Soest, IJsselstein UT, Den Bosch en Helmond voorbij zien komen. Soest en IJsselstein zijn nog enigszins in de buurt, de rest totaal niet :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef superkimmi het volgende:
ik had hier best bizarre machine fouten.. Op de nieuwstraat 25 had ik een poststuk voor hoge brug 48.. op hoge brug 48 had ik post voor molenstraat 93E (niet mijn wijk) en voor nieuwstraat 25 zelf vond ik post bij willemstraat 20A.. Allemaal geen verhuisservice oid... en de nummers en postcodes waren prima geschreven..
Dat heb ik deze KNJ dagelijks gehad :P

Ik had een aantal stukken handpost die totaal verkeerd zaten. Nou ja, wel voor mijn wijk, maar voor een andere straat in mijn wijk. Straten beginnen beide met een L en dat is blijkbaar nogal moeilijk om uit elkaar te houden.

Ik had 3 zakken post en 1 bundel HAH (1 folder). Ik had alleen voor 2.5 straat te weinig HAH (waaronder voor een collega). Collega van me had ook veel te weinig. :N Nou ja, ik heb het in mijn boekje opgeschreven, ik kan weinig anders.
pi_134802246
Ja ik ook,
Maar niet dat onderin ipv 4702 hh 20 ineens eht atond 4703 hl 93e bijv.. En dan ook dat elk foute adres zelf ook weer een brief had voor een ander adres
pi_134805347
Nou gisteren had ik, wat ik maandag of dinsdag retour gedaan had weer terug in mijn bundeltjes zitten. :')

Goed als ze een sticker met doorgestreept adres niet snappen, dan plak ik toch ook een sticker over het adres. :P
pi_134807651
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Nou gisteren had ik, wat ik maandag of dinsdag retour gedaan had weer terug in mijn bundeltjes zitten. :')

Goed als ze een sticker met doorgestreept adres niet snappen, dan plak ik toch ook een sticker over het adres. :P
Had je de sticker wel goed ingevuld? Want ik zie geregeld dat men bij fout gesorteerde post ten gevolge van een foute postcode op de herstel/retoursticker gewoon weer die zelfde foute code invult. En dan is het logisch dat die brief de volgende dag weer op dezelfde foute plek belandt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_134810222
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Yup. Ik had gelijk. Wijk staat nog steeds op depot en is best een flinke minimaal 2,5 uur. Eigen post er tussen uit gehaald en planner gebeld (nam niet op....) en TC klonk niet blij. Zou haast niet bellen omdat ja drie keer raden wie die wijk mag nabezorgen... maar het is nu donker (pikdonker al!) dus vandaag sowieso niet hoor. Anders kwamen ze er op zijn vroegst maandag achter dus heb toch maar gebeld, wel zo netjes... Echt deze KNJ is de rustigste ever maar er gaat zoveel fout... tja ongemotiveerd personeel hier wat er nog over is van de fulltimers en de rest is wegbezuinigd of kan het geen ruk meer schelen (autobedrijf etc.). En geloof mij, het is zeker niet de eerste keer dat er hier wijken blijven staan... andere wijken hadden trombosekaarten en deze wijk heeft best veel oudjes dus die zullen wel niet blij zijn.
Dit kenmerkt de mentaliteit die er heerst binnen het huidige PostNL... Ik ben er inmiddels ook achter hoe het werkt en bemoei me gewoon nergens meer mee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:58 schreef VixenFromHell het volgende:
En idd weer laat klaar, ze waren ook nog eens 20 minuten later dan het smsje aangaf. Was wat met de machines aan de hand of zo, laatst ook al.

Ook al weer dichtgemaakte en verwijderde brievenbussen gespot, denken mensen dan echt dat we wel even aan gaan bellen? :N zag er trouwens ook al wel ergens 1 die compleet kapot was. Die huizen hebben uberhaupt geen bussen in de voordeur en die bussen zijn niet (makkelijk) te verwijderen. Andere had daar trouwens ook al schade. Dat is ook wel weer klote natuurlijk :X
Was behoorlijk pyramidejongeleren inderdaad. Ik heb weet ik hoevaak kerstkaarten van de straat moeten plukken... :')

Wat voor pauperwijk loop jij wel niet? Ik heb in drie jaar tijd nog nooit een opgeblazen brievenbus gezien? (Toevallig vandaag de eerste waarvan ik vermoed dat het wel het geval is.)
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_134812613
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:58 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wat voor pauperwijk loop jij wel niet? Ik heb in drie jaar tijd nog nooit een opgeblazen brievenbus gezien? (Toevallig vandaag de eerste waarvan ik vermoed dat het wel het geval is.)
Nou, hier hebben we geen pauperwijken, maar toch worden ook hier wel brievenbussen opgeblazen. Of dat je ergens een brievenbus mist en dat je die 100 meter verderop ineens tegenkomt in de struiken. Vuurwerk/oud en nieuw haalt blijkbaar het slechtste in sommige mensen naar boven of zo. Hier worden op sommige plekken de oranje bussen maar gewoon helemaal verwijderd voor de zekerheid. En altijd dezelfde adressen waar brievenbussen ineens vermist zijn of compleet vernield
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 december 2013 @ 02:32:05 #287
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_134815598
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Had je de sticker wel goed ingevuld? Want ik zie geregeld dat men bij fout gesorteerde post ten gevolge van een foute postcode op de herstel/retoursticker gewoon weer die zelfde foute code invult. En dan is het logisch dat die brief de volgende dag weer op dezelfde foute plek belandt.
dat zie ik ook ja. Had er op vrijdag ook eentje uitgeplukt. Heb het ding correct gestickerd en op de zaterdag had diegene de brief op het juiste adres erbij zitten. Daar heb ik wel voor gezorgd. Kwam mijn wijkkennis van pas :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 29 december 2013 @ 06:12:17 #288
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_134817105
Goedemorgen! En tot volgende week :-)
pi_134817552
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

En in inwerpopening Overige Postcodes (ook als het binnen je postcodegebied valt). Dat staat ook maar ergens in de kleine lettertjes (en nu in het nieuwe zakboekje), denk dat het merendeel daar niet van op de hoogte is!
  zondag 29 december 2013 @ 09:20:23 #290
264694 blanket
its human nature
pi_134817747
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 06:12 schreef superkimmi het volgende:
Goedemorgen! En tot volgende week :-)
Heel veel plezier!
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  zondag 29 december 2013 @ 09:24:29 #291
264694 blanket
its human nature
pi_134817773
Was gisteren weer laat hier 12:20 uur liep ik de toko uit. Teveel mensen vrij gegeven en zieken. Dus ja... donald duck gezien en nog steeds heeeeel veeeeeeel kerstkaarten met allemaal stempel 22 dec :{ Was voor mij de laatste zaterdag...en vind dat helemaal niet erg.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_134819212
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 08:52 schreef posje het volgende:

[..]

En in inwerpopening Overige Postcodes (ook als het binnen je postcodegebied valt). Dat staat ook maar ergens in de kleine lettertjes (en nu in het nieuwe zakboekje), denk dat het merendeel daar niet van op de hoogte is!
Dat was mij ook onbekend. In de versie van het zakboekje op MijnPostNL staat het ook niet, daar wordt überhaupt geen gewag gemaakt van de retoursticker en staat er dat je alle retourpost en foutlopers in je mapje moet doe en zo moet inleveren.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  zondag 29 december 2013 @ 11:09:32 #293
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_134819314
Ook als je ze op de juiste manier afwerkt komen ze de laatste tijd soms weer terug. Doorgestreepte adressen pakt ie dan niet op.
Maar ook als je het postcode doorstreept en afkruist op de sticker dan zitten ze nogal eens toch weer verkeerd.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 december 2013 @ 11:25:26 #294
Maffe Fries
pi_134819700
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:09 schreef V__L_N het volgende:
Ook als je ze op de juiste manier afwerkt komen ze de laatste tijd soms weer terug. Doorgestreepte adressen pakt ie dan niet op.
Maar ook als je het postcode doorstreept en afkruist op de sticker dan zitten ze nogal eens toch weer verkeerd.
je moet ook de codes rechtsonder even doorstrepen. Het kan anders zijn dat de machine ondanks de sticker deze gewoon kan lezen.
pi_134819747
Wijk die gisteren is blijven staan zie ik net de bezorger van op straat.. zondag :P Die is vroeg begonnen!

Tja, goede oplossing dat wel maar hoop dat ze nu echt toch eens kijken naar de structurele fouten bij de planning want TC die overal maar vanuit gaat dat alles goed gaat en er dan toch iedere maand zoveel wijken blijven staan als er iemand ziek is of iemand verlof heeft... de tijd dat mensen uit zichzelf maar aanbieden om een wijk weg te brengen is hier in ieder geval verleden tijd. Extra tijd of uberhaupt waardering kan je vaak naar fluiten.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 december 2013 @ 11:29:14 #296
Maffe Fries
pi_134819795
er zal wel iemand op zijn donder gehad hebben dan :')
pi_134819884
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
er zal wel iemand op zijn donder gehad hebben dan :')
Ook, en dat ik gebeld heb zodat de 'schade' nu beperkt is gebleven, anders kwamen ze er pas morgen achter of nog erger op oudjaar want Autobedrijf laat hier gewoon tassen en pakjes op depot liggen omdat ze ze zogenaamd niet zien en maken ook niet ff de tassen open die er nog staan dan.. :')
pi_134820461
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 09:24 schreef blanket het volgende:
Was gisteren weer laat hier 12:20 uur liep ik de toko uit. Teveel mensen vrij gegeven en zieken. Dus ja... donald duck gezien en nog steeds heeeeel veeeeeeel kerstkaarten met allemaal stempel 22 dec :{ Was voor mij de laatste zaterdag...en vind dat helemaal niet erg.
Wat dan? Einde PostNL of ... ?

quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat was mij ook onbekend. In de versie van het zakboekje op MijnPostNL staat het ook niet, daar wordt überhaupt geen gewag gemaakt van de retoursticker en staat er dat je alle retourpost en foutlopers in je mapje moet doe en zo moet inleveren.
Dat wist ik ook niet nee, maar inleveren in je mapje? Welk mapje?
De post gaat hier gewoon in een brievenbus of als het van het eigen depot is,
dan neem je het mee terug en verdeel je het in de stellingen. :)
pi_134820838
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ook, en dat ik gebeld heb zodat de 'schade' nu beperkt is gebleven, anders kwamen ze er pas morgen achter of nog erger op oudjaar want Autobedrijf laat hier gewoon tassen en pakjes op depot liggen omdat ze ze zogenaamd niet zien en maken ook niet ff de tassen open die er nog staan dan.. :')
Dat is het werk van het autobedrijf ook niet, er moet een depotchef of een Teamcoach Buiten de depots controleren.
Het autobedrijf gaat niet terug naar de vestiging, dus zij kunnen niks met die pakketjes of kanten die er nog staan.

Het is trouwens ten strengste verboden om op zondag nog post weg te brengen, ik denk dat die bezorger dat dan stiekem doet.
pi_134821030
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:56 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Wat dan? Einde PostNL of ... ?

[..]

Dat wist ik ook niet nee, maar inleveren in je mapje? Welk mapje?
De post gaat hier gewoon in een brievenbus of als het van het eigen depot is,
dan neem je het mee terug en verdeel je het in de stellingen. :)
Dat klopt dus ook niet meer, de informatie op MijnPostNL is hopeloos achterhaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')