dat laatste sowieso.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
wat kunnen we morgen verwachten
marko's.? kerstkaarten?
is altijd leuk die afwisseling. Ik weet ondertussen bij ons redelijk wat depots te vindenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:27 schreef superkimmi het volgende:
Morgen nog 1 keer 1 wijk, maar vanaf volgende zaterdag loop ik niet twee grote wijken meer, maar een kleintje en een grote. Was wel toe aan afwisseling, mag nu ook naar 2 depots
Ja ik ben ook tijdje vervanger geweest (geen vaste wijk en altijd ziekte enzo opvangen). Dus ken de meeste wijken ook. Mag toevallig 2 van mn favo wijken lopen vanaf volgende weekquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat laatste sowieso.
[..]
is altijd leuk die afwisseling. Ik weet ondertussen bij ons redelijk wat depots te vinden
Goeie reis en veel plezier!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef superkimmi het volgende:
Hier hadden we gisteren gall en gall, vandaag karwei en c1000. Post stelde niets voor.
En nu heb ik vakantie! Gauw inpakken en morgen in alle vroegte naar Parijs!
Geniet ervan. Enige aanwijzing dat je vriend je ten huwelijk gaat vragen? Daar is Parijs natuurlijk bij uitstek geschikt voor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef superkimmi het volgende:
Hier hadden we gisteren gall en gall, vandaag karwei en c1000. Post stelde niets voor.
hahaha, ik heb mijn partner in juli 2011 al ten huwelijk gevraagd.. op mijn diploma uitreikingquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geniet ervan. Enige aanwijzing dat je vriend je ten huwelijk gaat vragen? Daar is Parijs natuurlijk bij uitstek geschikt voor.
Oh. Dan hoeft het niet meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]
hahaha, ik heb mijn partner in juli 2011 al ten huwelijk gevraagd.. op mijn diploma uitreiking
veel plezierquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef superkimmi het volgende:
Die Gall & Gall hadden wij gisteren ook moeten hebben (ik wist trouwens niet dat dat mocht, hah op vrijdag!), maar door een probleem met de aanlevering hadden we 'm er vandaag pas bij. Helaas dus los, dus liep je met 1 bundel post en 2 setjes hah.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef superkimmi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |