De markt voor tijdschriften (en kranten) krimpt ook al een tijdje. Die krimp gaat waarschijnlijk gewoon door hoor. Minder en minder kerstkaarten, tijdschriften en gewone post dat is de toekomst.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef Deezertje het volgende:
Reken maar dat het over een paar jaar een drukke maand is maar amper kerstkaartjes nog, meer dikke tijdschriften etc.
En dan hebben die mensen nog gelijk ook. Ze raden wel aan om met kerst de gewone post op het postkantoor af te geven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:33 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
. Maar zag ook wel een hoop verwarring mbt gewone zegels en kerstzegels, dat mensen denken dat post met een gewone zegel er wel gewoon de volgende dag hoort te zijn. Terwijl het nu voor alles 72 uur was..
Ja dat werd mij ook duidelijk toen ik de site bekeek. Het was de webcare afdeling die vaak dus niet noemde dat je het bij het postkantoor af moest leveren als je het de volgende dag bezorgd wilde hebben. Jammer dat ze bij zo'n afdeling niet wat duidelijker kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En dan hebben die mensen nog gelijk ook. Ze raden wel aan om met kerst de gewone post op het postkantoor af te geven.
Als antwoord op oa vragen waarom zendingen met een gewone zegel niet binnen 24 uur bezorgd waren, dus.quote:"We hanteren momenteel bezorging binnen 72uur"
"De overkomstduur binnen NL met de kerstdrukte is 72 uur"
"Briefpost bezorgen wij momenteel binnen 72u
Ja, lekker rustig!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:55 schreef gridjuh het volgende:
Auw auw auw....pffttt hoop dat ze van de orthopeed snel bellen voor een afspraak....
ik heb niet eens veel gelopen de afgelopen dagen.
maar mijn schoonmoeder is nogal onbegripvol
verder iedereen leuke kerst gehad?
Geniet er nog maar lekker van!quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:38 schreef dud0r het volgende:
Ik ben een prima kerst aan het houden.
Het voelt alleen minder kerstachtig aan dan normaal omdat het hier momenteel bijna 20 graden is. Dat ben ik niet gewend met kerst.
Wind, regen, kerst- en/of nieuwjaarskaartjes en weer een beetje lichaamsbeweging.quote:Op vrijdag 27 december 2013 07:37 schreef ophaling10 het volgende:
goedemorgen allen,wat kunnen we vandaag verwachten?
libelle, margriet, donald ducks...quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:21 schreef posje het volgende:
[..]
Wind, regen, kerst- en/of nieuwjaarskaartjes en weer een beetje lichaamsbeweging.
En waarschijnlijk een lading pakjes van Bolleke.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
libelle, margriet, donald ducks...
Gall en gall folder...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die hadden wij vandaag gewoon ja. Raar dat het lokaal zo verschilt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef V__L_N het volgende:
Hier was het mega rustig. 2 tasjes maar. Van de tijdschriften alleen de donald duck.
Ik vermoed dus dat ik morgen krom loop omdat de margriet/libelle enzo toch ergens nog moeten zijn?
En niet te vergeten de Peter Hahns à een kilo per stuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Rotdingen waren dat ja!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:16 schreef posje het volgende:
[..]
En niet te vergeten de Peter Hahns à een kilo per stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |