what happendquote:
Mooi gezegd. Ik sluit me hierbij aan.quote:
Ja idd. Het regende wel de hele tijd maar niet echt hard, wind ging ook nog wel en de temperatuur was aardig. Best wel een redelijk dagje. Toen ik terug fietste ook lekker de wind mee, maar de laatste twee a drie kilometer was het echt @#$%& bagger weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Het weer viel me alleszins mee, tot ik klaar was en huiswaarts ging
En daarna graag weer allemaal witte enveloppen aub.quote:
Het is ook zo moeilijk om te zorgen dat je dat gewoon ruim van te voren al bestelt hequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:03 schreef Rafierafie het volgende:
Zoveel tweets van mensen die boos zijn omdat ze een bestelling die ze gisteren hebben geplaatst, vandaag niet binnen hebben gekregen
Fijne kerst allemaal!
Ik heb gisteren een game besteld en als het artikel op voorraad was (en dat was het, direct leverbaar stond er) dan zou ik het vandaag gegarandeerd binnen hebben. Niet dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:46 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Het is ook zo moeilijk om te zorgen dat je dat gewoon ruim van te voren al bestelt he
Dat is ook wel vaak het lastige met dat soort dingen, de bedrijven beloven dat, terwijl het nu gewoon niet altijd haalbaar is bij PostNL. Zeker met dingen die als brievenbuspost verzonden worden. Zag ook tweets van iemand met een bedrijfje die op zondag de laatste kerstbestellingen op de bus deed, ja dat gaat misschien niet werken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een game besteld en als het artikel op voorraad was (en dat was het, direct leverbaar stond er) dan zou ik het vandaag gegarandeerd binnen hebben. Niet dus.
Als een bedrijf dat zwart op wit garandeert dan ga ik daar ook vanuit als klant zijnde.
Overigens had mijn bestelling niets met de feestdagen van doen, meer een spontane aankoop.
Ik heb ook verder niet geklaagd, dus ik was het niet.
Ze hanteren daar andere woorden dan hier,het is wel een zeer slecht betaalde baan daar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Wat een woord postuitreiker, hebben ze in België geen brievenbussen?
Officieel is het toch ook zo dat normale post wel gewoon de volgende dag aan moet komen? Alleen hebben mensen niet door dat alles wat ze in die oranje bus gooien gewoon min of meer automatisch onder kerstpost valt, ook als er een normale zegel op zit, want ze gaan natuurlijk niet eerst alles doorzoeken om te kijken of er nog wat normale zegels tussen zit. Alleen als je het bij een postagentschap binnen in zo'n speciale "hier geen kerstkaarten!" bus gooit zou het nog wel gewoon de volgende dag aan moeten komen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:33 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Maar zag ook wel een hoop verwarring mbt gewone zegels en kerstzegels, dat mensen denken dat post met een gewone zegel er wel gewoon de volgende dag hoort te zijn. Terwijl het nu voor alles 72 uur was.. en de webcare afdeling toch aanraden om gewone zegels te plakken want kerstzegels zijn alleen voor kerstkaarten!die zegels zijn goedkoper en gaan geloof ik tot 50 gram terwijl een gewone zegel voor zover ik weet tot 20 gaat.
Dat dacht ik dus ook.. en met mij vele anderen, maar de webcare afdeling zegt steeds dat die 72 uur voor alles geldt.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:07 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Officieel is het toch ook zo dat normale post wel gewoon de volgende dag aan moet komen? Alleen hebben mensen niet door dat alles wat ze in die oranje bus gooien gewoon min of meer automatisch onder kerstpost valt, ook als er een normale zegel op zit, want ze gaan natuurlijk niet eerst alles doorzoeken om te kijken of er nog wat normale zegels tussen zit. Alleen als je het bij een postagentschap binnen in zo'n speciale "hier geen kerstkaarten!" bus gooit zou het nog wel gewoon de volgende dag aan moeten komen.
Je hebt normaalgesproken sowieso een proeftijd van een maand, dus dan kun je je gewoon nog terugtrekken. Gewoon even bellen dat je wat anders hebt gevonden.quote:Op donderdag 26 december 2013 07:53 schreef kkkpnla het volgende:
Hoi, ik ben onlangs aangenomen om bij PostNL in het sorteercentrum te werken. Ik heb hiervoor alleen een formulier ingevuld maar nog geen echt contract o.i.d. gezien.
Ik heb een beter aanbod gekregen hierna en ben van plan om me dus terug te trekken. Kan ik dit gewoon telefonisch doen? Zullen ze hier een probleem van maken? Hoe kan ik ze dit het beste laten weten?
Mvg,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |