wordt zelfs 12gr lijkt wel zomer somsquote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat niet is.. kan nog komen..
En dan genieten als het hele land plat ligt.
Vond het vanmiddag ineens erg warm toen de zon ging schijnen....quote:Op donderdag 19 december 2013 18:29 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
wordt zelfs 12gr lijkt wel zomer soms
Heb het eigenlijk nog maar amper koud gehad dit najaar, nog geen enkele keer de buitenjas aan gehad en ik heb me al een paar keer kapot gezweet nog zelfsquote:Op donderdag 19 december 2013 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond het vanmiddag ineens erg warm toen de zon ging schijnen....
Nouja, de mijne is niet zo groot hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 19:21 schreef Anonymousz het volgende:
die sunweb gidsen zijn kut want ze zijn zo groot![]()
het heeft wel watquote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat niet is.. kan nog komen..
En dan genieten als het hele land plat ligt.
Ook dat.. ik vond het altijd wel erg spannend om met een zware belading over sneeuw /ijs heen te schuifelen.. al kan je beter zwaar beladen zijn voor wat betere grip.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het heeft wel wat
En gewoon onder alle weersomstandigheden bezorgen
Is er toch nog iemand blij met onsquote:Op donderdag 19 december 2013 21:21 schreef Kiprollade het volgende:
Hoi PostNL mensen, ik vind het supercool dat jullie mij altijd blij maken met mijn post!![]()
Ik hou van jullie
Nou, reken je niet rijk. De gidsen van deze week zijn voor twee weken, dus dat betekent alleen volgende week geen gids, maar de week daarop (dus eerste week van 2014) weer wel!quote:Op donderdag 19 december 2013 19:21 schreef Anonymousz het volgende:
die sunweb gidsen zijn kut want ze zijn zo groot![]()
de komende volgende week en de week daarop geen tv gidsen heerlijk
Complimentjes zijn altijd leuk om te krijgen, toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:26 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Is er toch nog iemand blij met ons
Hier een verkeerd kaartje in de brievenbus. Nou ja, met de verkeerde postcode. Morgen maar even op het depot leggen. Kan gebeuren natuurlijk.
tekenen jullie de boel zelf niet af?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:26 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Is er toch nog iemand blij met ons
Hier een verkeerd kaartje in de brievenbus. Nou ja, met de verkeerde postcode. Morgen maar even op het depot leggen. Kan gebeuren natuurlijk.
Dinsdag centjes van een meneer en vandaag een doosje merci van een damequote:Op donderdag 19 december 2013 17:41 schreef ophaling10 het volgende:
Heeft iemand al een kado gekregen van de klanten?
Vind het dit jaar akelig stil.
ik zal niet beginnen over langs de deuren gaan met krant...want dat telt niet. Maar mijn vervanger vond dat ik na een half jaar klachten loos bezorgen zelf langs de deuren mocht.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:36 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dinsdag centjes van een meneer en vandaag een doosje merci van een dame
Ik neem normaal gesproken geen geld aan maar ik kon in dit geval niet ontsnappen
En nee, ik sta niet iedere dag met bewoner te kletsen. Eigenlijk kom ik zelden iemand tegen tijdens het lopen.
Wel grappig, kwam op het moment dat ik bij die meneer stond de google streetview auto langs
sterkte bij de fysio!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:17 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ik zal niet beginnen over langs de deuren gaan met krant...want dat telt niet. Maar mijn vervanger vond dat ik na een half jaar klachten loos bezorgen zelf langs de deuren mocht.
bedragen variëren van 20 cent tot 10 euro....maar dat geld gaat eerst naar het aflossen van een schuld...
morgen naar de fysio maar ben oh zo bang...ook waarschijnlijk omdat ik weet dat het nog niet veel minder is....en de angst dat ik Tc daarover moet bellen![]()
ben gewoon bang nu....kan ook niet in slaap komen....
Bundel veel te dik!quote:Op donderdag 19 december 2013 21:41 schreef Rafierafie het volgende:
Hier was het vandaag weer achterlijk druk.
[ afbeelding ]
Dat was voor 16 adressen en die bundel was geen uitzonderlijk geval.
En waar zit jij?quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:42 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog geen 24 uur afwezig en jullie spammen bijna een half topic vol.
zei ik toch voor zondag kan ie vol zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:42 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog geen 24 uur afwezig en jullie spammen bijna een half topic vol.
Terwijl ze de bundels dinsdag in tweeën deelden terwijl die veel dunner warenquote:Op vrijdag 20 december 2013 06:30 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
[..]
Bundel veel te dik!
[..]
Ja, ik ook. (Meestal staat het er later wel)quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:04 schreef Rafierafie het volgende:
Heeft iemand anders dat ook?
Ik kijk nu net op mijn ing. Mijn saldo is meer dan gisteren maar er staat geen bijschrijving van het loon in de lijst
klopt. Saldo klopt wel, maar er ontbreken bedragen op de lijstquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:04 schreef Rafierafie het volgende:
Heeft iemand anders dat ook?
Ik kijk nu net op mijn ing. Mijn saldo is meer dan gisteren maar er staat geen bijschrijving van het loon in de lijst
Zo herkenbaar! Dat heb ik in 1 straat. Soms heb ik ze bijna 2 keer zo groot.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:41 schreef Rafierafie het volgende:
Hier was het vandaag weer achterlijk druk.
[ afbeelding ]
Dat was voor 16 adressen en die bundel was geen uitzonderlijk geval.
San Franciscoquote:
als je ooit een sneeuwbol tegen komt....ik spaar diequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
San Francisco![]()
Mogguh? Denk ik. Het is 04.24 hier.
Voor mij is het Mogguh
Heb jij een gratificatie gehad? Ik dacht dat die was afgeschaft? Of gaat het hier om de persoonlijke gratificatie? Ik kreeg er normaal gesproken elk jaar 1 van mijn TC (meestal rond de ¤ 100-150,-) maar dit jaar helemaal niks. Heb wel sinds een jaar een nieuwe TC, maar ik werk me een slag in de rondte, ben heel flexibel, en als íe me om 15.30 thuis belt met de vraag of ik nog een "vergeten" wijk kan wegbrengen, doe ik het in 9 van de 10 gevallen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:40 schreef kaars het volgende:
kerstgratificatie is netjes vermeld op m'n loonstrook. valt mij mee dat het in een keer goed gaat.
28-10 t/m 24-11 is een tijdvak, geldt alleen als je extra uren hebt gedraaid in die periode. Die worden iets anders uitbetaald, namelijk een maand later.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:43 schreef sanneevc het volgende:
Haai misschien kan een van jullie mij helpen ik begrijp het namelijk niet. Ik ben sinds 3 December in dienst bij PostNL. Nu krijg ik een m-ailtje dat ik een loonstrook kan bekijken in mijn PostNL dus dat heb ik gedaan. Staat dat 't om periode 28-10 t/m 24-11 gaat, wanneer ik dus nog niet in dienst was. Wel staat er na uitbetaling een bedrag wat dus, lijkt mij, uitbetaald gaat worden? Krijg ik dit nu wel of niet betaald en wanneer dan.
Sorry voor deze misschien ietwat domme vraag![]()
Dankjewel! Ik snap het ondertussen, haha!quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:51 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
28-10 t/m 24-11 is een tijdvak, geldt alleen als je extra uren hebt gedraaid in die periode
Maar het gewone salaris over december krijg je in dezelfde maand.
Ja, het gaat wel om de persoonlijke gratificatie. ik heb 300 netto gehad. Werk mijzelf ook een slag in de rondte duset i h fijn dat zoiets wordt gewaardeerd op deze manier.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Heb jij een gratificatie gehad? Ik dacht dat die was afgeschaft? Of gaat het hier om de persoonlijke gratificatie? Ik kreeg er normaal gesproken elk jaar 1 van mijn TC (meestal rond de ¤ 100-150,-) maar dit jaar helemaal niks. Heb wel sinds een jaar een nieuwe TC, maar ik werk me een slag in de rondte, ben heel flexibel, en als íe me om 15.30 thuis belt met de vraag of ik nog een "vergeten" wijk kan wegbrengen, doe ik het in 9 van de 10 gevallen.
Nou, de eerstvolgende keer dat íe me weer eens belt omdat íe in de problemen zit kan íe de pot op!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:55 schreef kaars het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel om de persoonlijke gratificatie. ik heb 300 netto gehad. Werk mijzelf ook een slag in de rondte dus fijn dat zoiets op deze manier wordt gewaardeerd.
Probleem had ik ook. Je kan naar HR bellen en dan sturen ze de loonstrookjes die je wil naar je toe op papier. Daar sta je als het goed is nog wel in het systeem.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:42 schreef Timmos het volgende:
Handig dat ze je bij PostNL echt direct compleet uit het systeem flikkeren als je er even tijdelijk uit moet.. Mn laatste loonstrookjes kan ik nu dus wel vergeten blijkbaar..
''Ik ben hier vaker geweest
Onbekend e-mailadres of wachtwoord.
Probeer het opnieuw of vraag een nieuw wachtwoord aan wanneer het probleem blijft bestaan.''
het leuks aan SF vind ik de heuvels waar SF op gebouwd is en de tram,quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
San Francisco![]()
Mogguh? Denk ik. Het is 04.24 hier.
Voor mij is het Mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |