abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134454065
Ben wel benieuwd wat er zaterdag gaat gebeuren, ze kunnen ws niks meer doen aan mijn dienst van 2 wijken. Als ze dan ook weer flink te laat zijn zoals dinsdag ivm drukte dan ben ik echt zwaar de lul met ook nog 4 folders :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_134454178
Hier heb ik niets, maar dan ook helemaal niets gehad. Maar kom dan ook niet meer op het VBG. Maar toch. Schandalig eigenlijk.
  donderdag 19 december 2013 @ 16:39:32 #278
264694 blanket
its human nature
pi_134454246
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:37 schreef Deezertje het volgende:
Hier heb ik niets, maar dan ook helemaal niets gehad. Maar kom dan ook niet meer op het VBG. Maar toch. Schandalig eigenlijk.
Voor de postbezorgers gingen er kleine kerstbroodjes + chocomelk mee. Zag ik toevallig voorbij komen.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_134454815
Stelde weer niet veel voor vandaag. Ik had minder tassen dan op een normale donderdag. Natuurlijk is er gisteren wel al een deel meegegaan van wat normaal op de donderdag meegaat, maar al met al valt het qua drukte behoorlijk tegen deze kerstperiode. Zo was er voordat de kerstperiode begon afgesproken dat we om half 8 moesten stoppen met kaartjes vossen en dat de rest dan bleef staan voor de volgende dag, maar we zijn iedere dag wel al klaar voor half 8. Ook qua rode bakken was er voorgaande jaren toch duidelijk meer.
pi_134454842
Hier was het best weinig. 1 zak meer dan normaal. Geen 5, maar 6 oranje zakken (al vind ik mijn wijk beslist niet klein, maar goed, andere discussie :P). Wij hadden mandarijntjes vandaag en gister een mini-Snickers, mini-Mars etc.
Weinig kerstkaarten vandaag. Dinsdag was het hier een stuk meer.

Wel verwacht ik morgen of zaterdag de (ingesealde) afvalkalender die huis aan huis moet.
pi_134455225
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef LanaWoef het volgende:

[..]

Geldt niet voor allemaal. In de drie maanden dat ik bij PostNL er even uit moest heb ik voor een subcontractor gewerkt. Zelf heb ik een universitaire studie gedaan en mijn baas was afgestudeerd wiskundige aan de universiteit.
En ik verdiende meer dan 7 p/u hoor. ;)
Er zijn hier onder de bezorgers ook enkelen met een titel etc..
Als sub heb je gewoon geen ruk aan inkomen,zet de werktijd maar eens weg tegen
de uitbetalingen,dan is het bar en boos.
Zelf zou ik nooit in zo n project stappen,de projecten die ik ooit gestart ben, waren in den beginne
ook niet echt koek en ei, maar dat stabiliseert zich na verloop van tijd(daar moet je wel wat voor doen)
pi_134455278
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:57 schreef gelestipjes het volgende:
Stelde weer niet veel voor vandaag. Ik had minder tassen dan op een normale donderdag. Natuurlijk is er gisteren wel al een deel meegegaan van wat normaal op de donderdag meegaat, maar al met al valt het qua drukte behoorlijk tegen deze kerstperiode. Zo was er voordat de kerstperiode begon afgesproken dat we om half 8 moesten stoppen met kaartjes vossen en dat de rest dan bleef staan voor de volgende dag, maar we zijn iedere dag wel al klaar voor half 8. Ook qua rode bakken was er voorgaande jaren toch duidelijk meer.
Onderling zit er best veel verschil in de hoeveelheden,hier was het mega en zwaar.(14 zakken)
pi_134455309
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:37 schreef Deezertje het volgende:
dat vind ik nou ruk dat er weer niets gedaan wordt voor de collega's
pi_134455348
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:14 schreef Patoshik het volgende:

[..]

EDIT: Hmmh, toch maar weg. Anders is het wel heel bekend misschien waar ik werk. :P
we hebben een uiting van vrije mening in Nederland :)
pi_134455427
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb zelf de VPRO-gids (¤ 60 per jaar), en dat is toch te prefereren boven een online programma-overzicht. Zo kun je in een gids tot een week vooruit kijken, je kunt dingen onderstrepen, en dmv achtergrondartikelen wordt je attent gemaakt op bepaalde programma's die je anders over het hoofd gezien zou hebben.
vpro heb ik niet maar hij is wel goed,achterwerk dat is erg favoriet altijd.
Heb hier de tvkrant simpel en eenvoud,maar uit de Volkskrant en Nrc kan ik ook de uitzendingen vissen (per dag dan)
pi_134455511
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:20 schreef superkimmi het volgende:
Hier kregen we een enorme chocolade kerstklok! De post was uiteindelijl anderhalf uur later gebracht door mn tc. Wachtgeld krijt ik betaald. En t was uiteindelijk alleen machinepost dus morgen word nog erger... Gelukkig gaat mijn wijk dan mee met lichting 1 dus kan dan eerder beginnen :)
Kerstklok als compensatie?
Het idee is wel leuk,iemand voor joker laten staan wachten en niet compenseren is minder.
Gelukkig is het weer goed gekomen.
pi_134455528
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:11 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

we hebben een uiting van vrije mening in Nederland :)
Dat weet ik :p, maar ik bedoel dat het dan wel erg bekend is waar ik werk en ik zou graag anoniem willen blijven qua dat niemand weet dat ik achter dit account zit. Aangezien ik al door had dat iemand anders hier van het topic ook op dezelfde plek werkt. :P
pi_134455964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:16 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Kerstklok als compensatie?
Het idee is wel leuk,iemand voor joker laten staan wachten en niet compenseren is minder.
Gelukkig is het weer goed gekomen.
Nee kreeg m al eerder haha. Ik had als enige geen smsje gehad omdat ik normaal niet werk vandaag.

Ben wel exht benieuwd hoe druk ik morgen krijg met alle blauwe baklen van vadaag
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_134455996
Nog even een snelle vraag, voor het topic sluit ;)
Is er een handige manier om je (vaste) voorbereider te bedanken/belonen (of is dat not-done?)
pi_134456353
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:16 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Dat weet ik :p, maar ik bedoel dat het dan wel erg bekend is waar ik werk en ik zou graag anoniem willen blijven qua dat niemand weet dat ik achter dit account zit. Aangezien ik al door had dat iemand anders hier van het topic ook op dezelfde plek werkt. :P
je hebt niks stouts gedaan don't worry :)
pi_134456369
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef posje het volgende:
Nog even een snelle vraag, voor het topic sluit ;)
Is er een handige manier om je (vaste) voorbereider te bedanken/belonen (of is dat not-done?)
ja ik zal hem even vol plempen :)
pi_134456398
Heeft iemand al een kado gekregen van de klanten?
Vind het dit jaar akelig stil.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 december 2013 @ 17:44:17 #293
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_134456487
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:10 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

dat vind ik nou ruk dat er weer niets gedaan wordt voor de collega's
heb hier op straat nog niets gezien, terwijl andere jaren er bijna iedere dag wel iets lekkers was. Dan zaterdag op kantoor maar wat extra's nemen ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_134456493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

vpro heb ik niet maar hij is wel goed,achterwerk dat is erg favoriet altijd.
Heb hier de tvkrant simpel en eenvoud,maar uit de Volkskrant en Nrc kan ik ook de uitzendingen vissen (per dag dan)
Volkskrant en NRC? Ik dacht dat de meeste postbodes de Telegraaf lazen (geintje). Momenteel heb ik de Volkskrant, die vind ik erg fijn. Wat toegankelijker dan de ietwat elitaire NRC, maar met wat meer diepgang dan de chocoladeletters van dhr. Paradijs (poedel krijgt contactlenzen). Leuke columnisten ook, in huize Kramerica is Sylvia Witteman favoriet. Ik vrees echter dat ik 'm volgend jaar moet opzeggen, want als de maandag er af gaat, ga ik dat merken in de portemonnee. En dan is 4 meier per jaar toch best een flink bedrag. Dan kan ik beter de website van de VK lezen, en Sylvia Witteman leen ik dan wel als verzameld werk bij de plaatselijke bieb.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_134456627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:41 schreef ophaling10 het volgende:
Heeft iemand al een kado gekregen van de klanten?
Vind het dit jaar akelig stil.
Ik heb in 16 jaar post pas 1x een kado gehad, namelijk een fles wijn van een grote klant. Zal ook wel komen omdat ik niet echt iemand ben die uitgebreid gaat beppen met klanten op straat: Ik loop in marstempo door de wijk heen, want dat kun je veel langer volhouden. Als ik sommige postbezorgers zie lopen, op hun gemakje slenteren, praatje hier en daar..... Gezellig natuurlijk, maar het kost veel tijd en is dodelijk vermoeiend.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  donderdag 19 december 2013 @ 17:52:59 #296
264694 blanket
its human nature
pi_134456772
Ik heb onze pakjes bezorger een sinterklaas letter gegeven en van de week een zakje kerstkransjes. Doe ik eigenlijk ieder jaar :) De brievenpost bezorger is mij altijd te snel af...die heeft ook een mars-loopje.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_134457156
De oogst in mijn eigen brievenbusje is tot nu toe mager, qua kerstkaarten. Drie tot dusver (waarvan 1 van Kaartwereld zelf). ;(
pi_134457171
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Volkskrant en NRC? Ik dacht dat de meeste postbodes de Telegraaf lazen (geintje). Momenteel heb ik de Volkskrant, die vind ik erg fijn. Wat toegankelijker dan de ietwat elitaire NRC, maar met wat meer diepgang dan de chocoladeletters van dhr. Paradijs (poedel krijgt contactlenzen). Leuke columnisten ook, in huize Kramerica is Sylvia Witteman favoriet. Ik vrees echter dat ik 'm volgend jaar moet opzeggen, want als de maandag er af gaat, ga ik dat merken in de portemonnee. En dan is 4 meier per jaar toch best een flink bedrag. Dan kan ik beter de website van de VK lezen, en Sylvia Witteman leen ik dan wel als verzameld werk bij de plaatselijke bieb.
de Vk online kost 15 pm (digitale versie) op 1 cent na(die 1ct blijft terugkomen)
Het Fd heb ik ook dit is wel de duurste krant, maar wel met goede artikelen altijd(in bijlages)
Telegraaf vind ik ruk,verder nog de Bangkok Post,deze digitaal,opsturen duurt te lang.
Komt al online uit om 23uur uit(lokaal 4uur)
pi_134457407
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
De oogst in mijn eigen brievenbusje is tot nu toe mager, qua kerstkaarten. Drie tot dusver (waarvan 1 van Kaartwereld zelf). ;(
Hier hangen er ook nog niet zo veel, zullen nog wel komen want we hebben er normaal toch altijd wel een stuk meer :Y
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_134457579
Hier hebben we nu een stuk of 5 kaarten waarvan 2 van buren die het zelf in de bus gegooid hebben. ook niet echt veel dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')