Wat denk je van een leuke sticker van den Prinschenvlag, met een tekst a la "Den Geert is eene leugenaer, den PVV eene criminele organisatie en hunner partyprogramme vergif".quote:Op donderdag 19 december 2013 18:36 schreef Yi-Long het volgende:
Mogen we trouwens ook Anti-Joden stickers bestellen!? Of 'Hitler had gelijk!' stickers!?
Nee he!?
Niet dat ik daar behoefte aan zou hebben, maar de dubbele moraal is wel weer typerend.
Ik zie geen verschil tussen anti-joden of anti-islamquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen anti-joden of anti-islam
http://www.republiekalloc(...)denten-rond-moskeeenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:38 schreef arjan1112 het volgende:
Voor zover ik weet is er 1 keer een moskee in de fik gestoken.
Zover ik weet niet. Misschien wel. Maar ik heb ook meer dan eens gelezen dat er kerken in de fik werden gezet.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh er zijn nog nooit aanslagen op moskees gepleegd in Nederland?
Leg het mij dan eens uit wat het verschil is? En niet vanuit je onderbuikquote:
We kunnen die discussie wel weer voeren, waarom men daar terrorist is, of aanslagen pleegt, en waar het westen zich daar allemaal schuldig aan maakt, maar dat is al duizenden keren gedaan en heeft ook weinig zin. Dat is een herhaling van zetten die vrij nutteloos is.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:36 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Alleen is het nog steeds wachten op de eerste 'aanslag' ter meerdere glorie van Ome Geert, en zijn de aanslagen ter meerdere glorie van die woestijn religie niet meer te tellen
Die hangt gewoon keurig aan de muur in de jeugdsoos van Geert en kornuiten.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er geen Israelische vlag op staat...
Joden zijn mensen. Islam is een religie.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Leg het mij dan eens uit wat het verschil is? En niet vanuit je onderbuik
Er zijn veel meer aanslagen geweest, weet zelfs deze bron te melden: http://www.geenstijl.nl/m(...)zijn_moskeeaans.htmlquote:Op donderdag 19 december 2013 18:38 schreef arjan1112 het volgende:
Voor zover ik weet is er 1 keer een moskee in de fik gestoken.
Je loopt achter:quote:Op donderdag 19 december 2013 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat denk je van een leuke sticker van den Prinschenvlag, met een tekst a la "Den Geert is eene leugenaer, den PVV eene criminele organisatie en hunner partyprogramme vergif".
quote:In 2010 gaf de Anti-Fascistische Actie gratis anti-Wilders stickers uit.
Hij zet er met dit soort acties en zijn uitspraken wel toe aan.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:40 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Misschien wel. Maar ik heb ook meer dan eens gelezen dat er kerken in de fik werden gezet.
Maar, als ja: het was duidelijk dat Geert erachter zat?
Of moeten we dat erbij bedenken?
Nee mag niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:36 schreef Yi-Long het volgende:
Mogen we trouwens ook Anti-Joden stickers bestellen!? Of 'Hitler had gelijk!' stickers!?
Nee he!?
Niet dat ik daar behoefte aan zou hebben, maar de dubbele moraal is wel weer typerend.
Zonder die ooit gezien te hebben vind ik mijne nu al een stuk ludieker.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:42 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Je loopt achter:
[..]
Dus tot zover de potsierlijke verontwaardigdheid
Ja, leven in een vrije maatschappij is een bitch.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
We kunnen die discussie wel weer voeren, waarom men daar terrorist is, of aanslagen pleegt, en waar het westen zich daar allemaal schuldig aan maakt, maar dat is al duizenden keren gedaan en heeft ook weinig zin. Dat is een herhaling van zetten die vrij nutteloos is.
De werkelijkheid is dat ook moslims grotendeels gewoon net als jij en ik zijn. De meeste zijn zeer gematigd, willen gewoon een normaal leuk leventje, willen dat hun kinderen gezond en veilig opgroeien en kansen krijgen op succesvol te worden, etc etc.
Natuurlijk heb je er een klein percentage radicale mongolen tussen lopen, en die moet je idd aanpakken.
Net als in iedere groep.
Wat Wilders nu al jaren doet, is net doen alsof er geen gematigde islam bestaat, en dat alle moslims dus in de basis radicale gekken zijn.
Tja... (!)
Gekoesterd slachtofferschap waarin mensen die met stiften of spuitbussen een gebouw bekladden opgewaardeerd worden tot aanslag plegers vind ik vrij weinig waard.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.republiekalloc(...)denten-rond-moskeeen
Ja je kan wel met een hele lijst aankomen maar hoeveel zijn er nou daadwerkelijk tot de grond toe afgebrand? het komt niet verder als een brandende krant door de brievenbus flikkeren ofzoquote:Op donderdag 19 december 2013 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn veel meer aanslagen geweest, weet zelfs deze bron te melden: http://www.geenstijl.nl/m(...)zijn_moskeeaans.html
Dat verschil bedoel ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 18:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Joden zijn mensen. Islam is een religie.
Tuurlijk, maar dan dus ook niet zeuren wanneer er weer eens een haatimam langskomt om lulverhalen op te hangen.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:44 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, leven in een vrije maatschappij is een bitch.
Dan kunnen mensen zomaar dingen zeggen die je niet bevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |