SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Daar zit nog een versie tussen, maar ik kan nu niet zoeken...ik vermoed ook jaren '90quote:
The revenge is here.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:42 schreef FritsFlits het volgende:
Zeiken over topickapen en het zelf dan doen...
3voor12 stemmers waren het met je eensquote:
Jij ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Get Lucky was leuk de eerste 2 weken, daarna niet meer.
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:47 schreef waxmask het volgende:
Beste alternatieve clip met Heisenberg...
[ afbeelding ]
Klopt. Ik vond mijzelf super irritant toen ik 3 weken oud was.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Get Lucky was leuk de eerste 2 weken, daarna niet meer.
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:47 schreef Lamabal het volgende:
Gebeurt ook weer is wat hier, een gijzeling in het dorp
twitter:arjentencate twitterde op donderdag 19-12-2013 om 15:36:44@RegioHGV Ter info: sprak politie net. Geen gijzeling. Wel een verwarde man aangehouden. Niemand gewond. reageer retweet
Wat voor jas doe je aan?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga nu naar Zaailand, heb een Sennheiser HD201 op mn kop! Zal eens proberen in beeld te lopen! Heb alleen geen internet daar denk ik.
HGV?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]twitter:arjentencate twitterde op donderdag 19-12-2013 om 15:36:44@RegioHGV Ter info: sprak politie net. Geen gijzeling. Wel een verwarde man aangehouden. Niemand gewond. reageer retweet
Leren jasquote:
Ah, danku!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]twitter:arjentencate twitterde op donderdag 19-12-2013 om 15:36:44@RegioHGV Ter info: sprak politie net. Geen gijzeling. Wel een verwarde man aangehouden. Niemand gewond. reageer retweet
quote:
Rechtstreeks naar 538. Hopelijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:51 schreef waxmask het volgende:
Dat is nog steeds de grootste lul op 3FM die Barend. Wat kan die arrogant mensen afzeiken aan de telefoon s' nachts.
Gewoon plempen... Kaufmann is ook mijn voorbeeld en die had ook schijt aan zijn publiek...quote:Op donderdag 19 december 2013 15:58 schreef Zaktabak het volgende:
- Hier moest een grap komen die ik vorig uur ook al maakte maar die niet werd gewaardeerd -
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:58 schreef waxmask het volgende:
Heel moeilijk te vinden terwijl Corton een flesje Spa tussen zijn benen klemt net buiten het shot...![]()
Wat een eer krijg ikquote:
Ik net 10 minuten een glas onder de kraan gezet omdat ik dan lekker koude cola hou... en dadelijk andersom met een mok...quote:Op donderdag 19 december 2013 15:59 schreef Trebo het volgende:
Ik zal zo even een uurtje douchen, we hebben toch genoeg water hier HAH
Fijn he?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een eer krijg ik
29. De CR7 award
voor de meest ijdele user
• alors
• johannes_vermeer
• pascalus
En alleen alors blijkt nog ijdelderderderder dan ik
Ik laat het maar even bij de KLB-verkiezingen.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een eer krijg ik
29. De CR7 award
• alors
• johannes_vermeer
• pascalus
Heb zonet de vaatwasser even aan gehad, eerst natuurlijk 10 minuten de kraan laten lopen om de boel af te spoelen.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik net 10 minuten een glas onder de kraan gezet omdat ik het dan zo lekker koude cola hou... en dadelijk andersom met een mok...![]()
KLB dat is toch met Mortaxx, die ruggenkruiper?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik laat het maar even bij de KLB-verkiezingen.
Wat is er tussen Mortaxx en de VI Hooligans?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KLB dat is toch met Mortaxx, die ruggenkruiper?
Mortaxxquote:Op donderdag 19 december 2013 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KLB dat is toch met Mortaxx, die ruggenkruiper?
Nou, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar hij lijkt nogal gepikeerd sinds hij door de trouwe VI Hooligans geroyeerd is omdat hij zijn steun had betuigd aan de KLB Hooligans.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er tussen Mortaxx en de VI Hooligans?
Dit soort kinderen maakt me blij dat we gekozen hebben om er maar geen neer te zetten, je zal maar toch zo'n koter moeten liefhebben terwijl het een etter is...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Michiel, laat dat jochie ook uitpraten dan.
Daarom wil ik ook geen kinderen, ik was zelf als kind schijt vervelend.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit soort kinderen maakt me blij dat we gekozen hebben om er maar geen neer te zetten, je zal maar toch zo'n koter moeten liefhebben terwijl het een etter is...
Zwart stof. Tas op mn rug.quote:
topsjowquote:
Corrie is het oneens.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:08 schreef waxmask het volgende:
Gelukkig hebben we zo weer Homeland compleet en kunnen we weer de vocabulaire diarree van Carrie ondergaan...
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een eer krijg ik
29. De CR7 award
• alors
• johannes_vermeer
• pascalus
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor een euro krijgt Bubba een zeepje.
Dan ben je een dief van je eigen portemonnee inderdaad.quote:
Dan liever 10x Original of the Species.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:12 schreef waxmask het volgende:
Heb je pleuris honger, zie je zo'n Rood Kruis tentje...jij blij...loopt hoopvol naar binnen...krijg je een kilo zeep voor de maand...smakelijk eten...Dan maar snel wat drinken voor je weer verder gaat. Komt Corton je doodleuk vertellen over de Circle-of-stront... En of je nog een glaasje water wil?
Een persoonsprofiel aanmaken voor een band in plaats van een paginaquote:Op donderdag 19 december 2013 16:13 schreef Eraser127 het volgende:
Yay, m'n broertje heeft gisteren de demo van de dag gewonnen met z'n band Guilty Pleasure
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan liever 10x Original of the Species.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:13 schreef Eraser127 het volgende:
Yay, m'n broertje heeft gisteren de demo van de dag gewonnen met z'n band Guilty Pleasure
Alle gekheid op een stokkie, maar dat klonk nog wel redelijk jaquote:Op donderdag 19 december 2013 16:13 schreef Eraser127 het volgende:
Dat was best leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:13 schreef Eraser127 het volgende:
Zo zoquote:Op donderdag 19 december 2013 16:15 schreef Eraser127 het volgende:
Ze doen er ook echt hun best voor met optredens enzo
Dat zeg ik ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was best leuk.
Iedereen in het topic zat het af te kraken, maar zij hadden ongelijk
Danny Veraquote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Danny Vera zal zo wel komen.
En dan een profiel hebben ipv een pagina. Jezus.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:13 schreef Eraser127 het volgende:
Dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 19 december 2013 16:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog geen bekenden gezien terwijl het op FB lijkt alsof iedereen die ik ken er al is geweest
Teveel gezeik, als z'n stem niet zo kut was was het een mooie geweest.quote:
Komt omdat het er zo teringjantjedruk is.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog geen bekenden gezien terwijl het op FB lijkt alsof iedereen die ik ken er al is geweest
Hmm, dat stoort mij echt niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teveel gezeik, als z'n stem niet zo kut was was het een mooie geweest.
Ik heb vannacht om 4 uur een bekende gezienquote:Op donderdag 19 december 2013 16:17 schreef DeLuna het volgende:
Fucking irritant inderdaad, en er is een schotse band met de zelfde naam.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dan een profiel hebben ipv een pagina. Jezus.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb vannacht om 4 uur een bekende gezien
Weet alleen niet of ie er nog zoveel vanaf weet
Moet je niet zeggen dat je burgemeester bent, want dan heb je problemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:18 schreef waxmask het volgende:
Grindr schijnt de nieuwe hype te zijn. Schijnt dat je daar niet mee rmet gezicht op hoeft maar ontbloot boven lijf is voldoende...![]()
Die grap over de publieke omroepquote:Op donderdag 19 december 2013 16:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die is niet grappig zonder auto-cue helaas....
Nee, wel een toffe homoquote:Op donderdag 19 december 2013 16:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ken de rangen daar niet zo goed, maar gevoelsmatig zit hij nog op het pisnicht level...
Die worden van de Achmea-toren geschotenquote:Op donderdag 19 december 2013 16:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je ziet af en toe die luchtcams op tv verschijnen, iemand idee waar deze op ineternet te vinden is?
NSAquote:Op donderdag 19 december 2013 16:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je ziet af en toe die luchtcams op tv verschijnen, iemand idee waar deze op ineternet te vinden is?
Dat had ik in de gaten, maar zijn deze beelden ook te vinden?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die worden van de Achmea-toren geschoten
Wie is Iet?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, op het podium begint ook iet te janken..
In DWHN wel, maar hij heeft toch heel dubieuze programma's gedaan waar hij al weer meer in het De Leeuw straatje past.quote:
Ik ga even kijkenquote:
Zijn programma's op Omroep Gelderland.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
In DWHN wel, maar hij heeft toch heel dubieuze programma's gedaan waar hij al weer meer in het De Leeuw straatje past.
Naar links.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die brievenbus zit een stuk meer naar rechts sinds dit jaar of niet?Zie het nu pas
De hele crisis is de schuld van rechtsquote:Op donderdag 19 december 2013 16:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die brievenbus zit een stuk meer naar rechts sinds dit jaar of niet?Zie het nu pas
spaargeld van kinderen.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn er mensen die betalen om die troep van Gers te horen?
xdquote:
Yup, hij komt daar tegenover vandaan ook..quote:
Een o andere onbekend zwart persoon met allemaal kinderenquote:
Ja, Gers.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef Karelnoord het volgende:
Hoi! Heb ik vandaag (en vannacht) nog wat gemist?
Hoi! Ja, Serious Request.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef Karelnoord het volgende:
Motor Club No Surrender gaat nu uit zijn dak...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn er mensen die betalen om die troep van Gers te horen?
Dat ja, ik stikte toen in mijn pizzaquote:Op donderdag 19 december 2013 16:20 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die grap over de publieke omroep
"De publieke omroep vergelijk ik wel eens met mijn anus, ben blij dat ie er is alleen ik kijk er nooit naar"
![]()
Ja Slimme Schemer met Tido!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef Karelnoord het volgende:
Werk hard, ik hou van jou met heel mijn hart.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zelfs André Hazes kon beter rijmen met z'n rijmwoordenboek.
Hmmm. Stuur maar naar Spanjequote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een o andere onbekend zwart persoon met allemaal kinderen
Wij jou niet iigquote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef Karelnoord het volgende:
Dat zijn teksten die je later in je grafzerk gebeiteld wil hebben. Weg met Mandela, kom maar door met de one-liners van Gers!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Werk hard, ik hou van jou met heel mijn hart.
Niveautje!
Pino de Breij, dames en heren.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino de Breij, dames en heren.
Bekend van zijn conference Pino ziet ze vliegenquote:Op donderdag 19 december 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Durf je toch niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik Roos live op dr bek pak doneert iemand dan even een paar honderd euro
Gatver..quote:
Potentieelquote:Op donderdag 19 december 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bekend van zijn conference Pino ziet ze vliegen
Haten op Roosquote:
Dat legendarische duo?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:28 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat ik daar in de verte Skunk Anansie.
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:28 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat ik daar in de verte Skunk Anansie.
Wie is beter, Skunk of Anansie?quote:
Zit alweer bij de radio stream.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat ik Skunk Anansie
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zit alweer bij de radio stream.
Zo gaat het in de 3fm slowchat vaakquote:Op donderdag 19 december 2013 16:29 schreef FritsFlits het volgende:
Top2000-grappen zijn vroeg dit jaar
Slowchat.. Topics worden bijna geflitst op de avondquote:Op donderdag 19 december 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat het in de 3fm slowchat vaak![]()
Yep.quote:
Ik trek die vent heel slecht!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet haten op Domienie! Mag niet!
Normaal is het hier overdag juist druk en s'avonds rustig. SR is een uitzondering.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Slowchat.. Topics worden bijna geflitst op de avond
Jawel, alleen tussen 10 en 12 niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet haten op Domienie! Mag niet!
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jawel, alleen tussen 10 en 12 niet.
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
BJ zit alvast voor iedere Nederlander een nieuw nummer in te voeren.
KLB HOOLIGANSquote:Op donderdag 19 december 2013 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar hij lijkt nogal gepikeerd sinds hij door de trouwe VI Hooligans geroyeerd is omdat hij zijn steun had betuigd aan de KLB Hooligans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |