zie ik dan wel eemquote:Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
ALS je het doet, gebruik dan modelbouw verf van Tamiya.
Pas als k BF uitgespeeld hebquote:
Zit ze gewoon in haar nachtjapon te gamen om 15:21 uur, tsjonge jonge jonge jonge jonge jongequote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pas als k BF uitgespeeld heb
Magoed misschien was t een hint van mijn ps4 dat k maar eens moet aankleden en aan de slag
1 tip! Zodra je de drone krijgt, NIET op de vijand laten schieten, maar rennen en bovenop de vijand landen en R3 indrukken. VEEL vetter.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef RRuben het volgende:
over killzone gesproken! Ik ga nu beginnen met killzone vanaf het begin, meekijken: www.twitch.tv/TjRuben
Op een vrije dag moet dat kunnenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zit ze gewoon in haar nachtjapon te gamen om 15:21 uur, tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge
Zeker!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op een vrije dag moet dat kunnen
Op werk staat het immers wat vreemd.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op een vrije dag moet dat kunnen
Sexy hoor , vrouwenshar in alleen een string die spelen op de ps4quote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pas als k BF uitgespeeld heb
Magoed misschien was t een hint van mijn ps4 dat k maar eens moet aankleden en aan de slag
Starting mental projection.............quote:Op donderdag 19 december 2013 15:39 schreef Altron het volgende:
[..]
Sexy hoor , vrouwen in alleen een string die spelen op de ps4(waarschijnlijk had je meer aan...maar verpest m'n gedachte niet aub)
hf !quote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef RRuben het volgende:
over killzone gesproken! Ik ga nu beginnen met killzone vanaf het begin, meekijken: www.twitch.tv/TjRuben
Oma in een stringquote:Op donderdag 19 december 2013 15:39 schreef Altron het volgende:
[..]
Sexy hoor , vrouwen in alleen een string die spelen op de ps4(waarschijnlijk had je meer aan...maar verpest m'n gedachte niet aub)
Account aanmaken op twitch.tvquote:Op donderdag 19 december 2013 15:38 schreef HostiHawaii het volgende:
Hoe werkt dat streamen via Twitch eigenlijk?
Moet je een app downloaden voor de PS4 ofzo?
Beetje lullig dat je Shar een oma noemtquote:Op donderdag 19 december 2013 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oma in een stringJa... have fun with that
Account had ik al, rest wist ik niet. Thanks!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Account aanmaken op twitch.tv
Dan op share drukken tijdens het spelen > broadcast live > twitch kiezen > inloggen met je twitch account > klaar
Van wat ik zag, rush je teveel. Je moet rustig aan doen in het begin.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:06 schreef RRuben het volgende:
killzonewat een kutspel of ben ik gewoon slecht? haha
Mijn gok ?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:06 schreef RRuben het volgende:
ja ik hou ook wel van een uidaging, maar niet in de eerste missie als je alles nog moet lerenquote:Op donderdag 19 december 2013 16:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Mijn gok ?
Dat je slecht ben , hier wordt je afgestraft als je er niets van ken of ga rushen.
Zijn nog genoeg momenten dat je het 10x opnieuw moet proberen verder in de campaign.
Hier zaten dus ook veel mensen over te zeiken , en gaven killzone hierdoor een lag cijfer.
Snap sowieso niet waarom mensen een game slecht vinden als het lastig is. ( dit zou imo een plus punt moeten zijn )
Maar goed... ik ben dan nog een oldschool gamer en hou dus van een uitdaging
Ik denk het laatste.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:06 schreef RRuben het volgende:
Dit. Het is niet een on-rails shooter zoals CoD. Soms moet je echt denken hoe ga ik te werk, welk pad neem ik, welke gun, stealth of Rambo etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Mijn gok ?
Dat je slecht ben , hier wordt je afgestraft als je er niets van ken of ga rushen.
Zijn nog genoeg momenten dat je het 10x opnieuw moet proberen verder in de campaign.
Hier zaten dus ook veel mensen over te zeiken , en gaven killzone hierdoor een lag cijfer.
Snap sowieso niet waarom mensen een game slecht vinden als het lastig is. ( dit zou imo een plus punt moeten zijn )
Maar goed... ik ben dan nog een oldschool gamer en hou dus van een uitdaging
okquote:Op donderdag 19 december 2013 16:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik hou ook wel van een uidaging, maar niet in de eerste missie als je alles nog moet leren
Je moet daar naar beneden (het bos in) en dan naar het schip dat is neergestortquote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef RRuben het volgende:
kijk dan eerste missie ofzo en een dik vliegtuig doorzeeft me...
Kan helaas niet met je mee kijken , zit op m'n werk.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef RRuben het volgende:
kijk dan eerste missie ofzo en een dik vliegtuig doorzeeft me...
Het is effe uitzoeken , maar als je het door hebt ga je het steeds leuker vindenquote:
Ik schoot de zipline tegen een watchtower met 1 Helghast aan. Naar beneden zoeven, laatste moment loslaten en landen op de Helghast voor een instant melee kill.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hoeft niet steeds richting die dam te lopen, je kunt gelijk naar beneden.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik schoot de zipline tegen een watchtower met 1 Helghast aan. Naar beneden zoeven, laatste moment loslaten en landen op de Helghast voor een instant melee kill.
quote:
Het zijn een soort antenne torens. 1 staat er naast die crashed schip. Er naar kijken en je ziet dan als het goed is je OWL icoontje veranderen in een monitor. Druk dan op L1.quote:
oke bedankt!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het zijn een soort antenne torens. 1 staat er naast die crashed schip. Er naar kijken en je ziet dan als het goed is je OWL icoontje veranderen in een monitor. Druk dan op L1.
Geen 1. Als je dicht genoeg bent, zal hij automatisch gaan hacken als je ernaar kijkt en op L1 drukt.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja maar welke van de 4 van die robot ofzo
On a stickquote:Op donderdag 19 december 2013 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Zeg maar een soort computer met fel oranje scherm is het dat je kunt hacken.
Er is nota bene een tutorial level die het je zo ongeveer letterlijk zegt?quote:
Echte gamers lezen geen (onscreen) handleidingen.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nota bene een tutorial level die het je zo ongeveer letterlijk zegt?
Die moet je op een usb-stick zetten...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef rdwilbrink het volgende:
iemand deze update al binnen gehaald? krijg je die update automatich te zien of moet je die handmatig downloaden zoja waar?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2706934.page?sf20811323=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ze vragen je dat ding te hacken, anders kom je niet verderquote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Echte gamers lezen geen (onscreen) handleidingen.
Volgens mij hoeft dat niet. Net als de 1e keer dat je de OWL gebruikt om 2 lager gelegen vijanden neer te knallen. Daar ben ik met een aanloop op de 1 gesprongen en de ander via de melee combo neergelegd.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze vragen je dat ding te hacken, anders kom je niet verder
ik heb hem wel, is wel handig tijdens het typen (kan je richten op de letters) en dat playroom is wel geinig om mee bezig te zijn. En spraakherkenning en videogesprekken. Allemaal niet echt essentieel maar wel handig om te hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:20 schreef Fokker101 het volgende:
Wat houd zo'n PS4 camera eigenlijk in? Heeft het zin om het er bij aan te schaffen of niet. En wat zijn de voordelen van? Ben wel benieuwd.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:28 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik heb hem wel, is wel handig tijdens het typen (kan je richten op de letters)
Ditquote:Op donderdag 19 december 2013 17:58 schreef FredVleespet het volgende:
Richten op letters gebruikt hij de camera niet voor. Werkt hier zonder, hij gebruikt gewoon de gyro in de controller. Ik zou die camera lekker skippen en voor dat geld een game aanschaffen. Er zijn toch geen games die de camera op dit moment gebruiken.
hoofdletters/kleine letters? Een 'o' voor een ''0' aanzien? of een I voor een 1? Gebeurd mij ook iedere keer.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef Principia het volgende:
Ik heb net een PS+ abonnement aangeschaft bij de Game Mania. Als ik echter de code wil redeemen bij de Store geeft de PS aan dat de code invalid is? Doe ik iets verkeerd?
Is je PS account Nederlands of buitenlands? Dat kan je namelijk ook aanpassen (adres).quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef Principia het volgende:
Ik heb net een PS+ abonnement aangeschaft bij de Game Mania. Als ik echter de code wil redeemen bij de Store geeft de PS aan dat de code invalid is? Doe ik iets verkeerd?
wat dacht je van Just Dancequote:Op donderdag 19 december 2013 17:58 schreef FredVleespet het volgende:
Richten op letters gebruikt hij de camera niet voor. Werkt hier zonder, hij gebruikt gewoon de gyro in de controller. Ik zou die camera lekker skippen en voor dat geld een game aanschaffen. Er zijn toch geen games die de camera op dit moment gebruiken.
Met gulle gift code zelfs maar 99euro!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:24 schreef rdwilbrink het volgende:
De PS vita 3g versie is nu 109 euro bij dixons. Zit te twijfelen of ik koop hmm
Die 20 euro is dat per maand?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
Met gulle gift code zelfs maar 99euro!
En als je je prepaid van Vodafone met 20euro upgrade, krijg je wipeout er ook nog eens bij
Prepaidquote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Die 20 euro is dat per maand?
quote:Gratis WipEout 2048!
De Prepaid simkaart kun je eenvoudig opwaarderen, waarna je weer over voldoende MB beschikt om door te gaan. Het loont de moeite om direct ¤ 20,00 op te waarderen, want dan krijg je het volledige spel WipEout 2048 als download! Voor de duidelijkheid: die ¤ 20,00 kun je gewoon gebruiken als datategoed, dus de game is helemaal gratis! Nadat je je Vodafone PS Vita prepaid simkaart hebt opgewaardeerd, ontvang je een sms met een code waarmee je het spel kunt downloaden
Kan ook over het internetquote:Op donderdag 19 december 2013 21:20 schreef RRuben het volgende:
Kan je met je vita alleen remote play doen als je dichtbij je ps4 bent? Of ook dat je bijvoorbeeld ACBF op vakantie kan spelen?
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:14 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind de kz sp maar saai. Ben op de helft geloof ik.
het verschil is idd best klein, maar als je vergelijkings video's bekijkt zie je echt wel een goed verschil hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren een stukje AC:BF gespeeld, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de game er nog niet heel erg "next-gen" uit vind zien...
De AC games waren sowieso al behoorlijk mooi op de 360/PS3, maar ik ben er niet echt van overweldigd. Dat terwijl ik bij Battlefield 4 wel héél duidelijk het verschil met BF3 zag bijvoorbeeld.
Maar kan ook zijn dat ik de graphics van de PS4 nu al gewend ben
Nee dat is het niet. Ik had bij AC exact hetzelfde. De resolutie ligt hoger en daar houdt het zo'n beetje mee op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren een stukje AC:BF gespeeld, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de game er nog niet heel erg "next-gen" uit vind zien...
De AC games waren sowieso al behoorlijk mooi op de 360/PS3, maar ik ben er niet echt van overweldigd. Dat terwijl ik bij Battlefield 4 wel héél duidelijk het verschil met BF3 zag bijvoorbeeld.
Maar kan ook zijn dat ik de graphics van de PS4 nu al gewend ben
ik moet zeggen dat ik KZ nu ook steeds leuker begin te vindenquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het oprecht de tofste shooter campaign in jaren.
Op een gegeven moment voelde ik me zo cocky dat ik granaten gooide naar verre tegenstanders en meteen andere de nek om draaide. Chaos werd het.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:29 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik KZ nu ook steeds leuker begin te vindenhet was gewoon even even dat alles in een keer op je af kwam
ja klopt ik laat die owl mooi voorop gaan en verzwakt iedereen mooiquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:32 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Op een gegeven moment voelde ik me zo cocky dat ik granaten gooide naar verre tegenstanders en meteen andere de nek om draaide. Chaos werd het.
Goed gebruik van de OWL is echt belangrijk ook.
Ik vond dat zwaar irritant. Dan krijg je nitro, dan wordt het afgepakt, en dan tien keer per minuut. Steeds de melding in beeld... Bah.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik zit nu met Overwatch te klooien met NFS. Best grappig
Dat kan je uitzetten volgens mij?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond dat zwaar irritant. Dan krijg je nitro, dan wordt het afgepakt, en dan tien keer per minuut. Steeds de melding in beeld... Bah.
Zei het je tochquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:29 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik KZ nu ook steeds leuker begin te vindenhet was gewoon even wennen dat alles in een keer op je af kwam
Is dat niet heel overwatch? Heb het direct uitgezet, niet gekeken naar andere opties.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat kan je uitzetten volgens mij?
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat niet heel overwatch? Heb het direct uitgezet, niet gekeken naar andere opties.
Nee, hij is gewoon saaiquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:17 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop dit in je snavel en spoelen maar!
Ik heb nog geen moment gedacht ''saai''...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon saaiDie "puzzels" tussen door.
Not sure if serious....quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:00 schreef Ipho het volgende:
Eind vorige week mijn kapotte hdmi kabel opgestuurd naar Sony. Gister al weer een nieuwe binnen gekregen. Mooi snel!
Nou ik al vaak genoegquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen moment gedacht ''saai''...
Zit in chapter 8.
Monster kabel!quote:
quote:
Ik ben bang dat het wachten word.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Echt een kutvraag in zo'n reeks, I know, ik hoef ook geen specifieke locaties oid, maar is het ding nu gewoon ergens te krijgen of is het nog wachten?
Voor zover ik weet niet nee. Ik was ook al op zoek namelijk, en volgens mij komt de PS4 hier pas eind januari ergens in de schappen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Echt een kutvraag in zo'n reeks, I know, ik hoef ook geen specifieke locaties oid, maar is het ding nu gewoon ergens te krijgen of is het nog wachten?
Gaat lastig worden. Ik dacht ook even tof zo'n ding ergens in de winkel te kopen laatst. Nou, dat ging hem in een paar steden niet worden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Op je spaarrekening zetten inplaats van uitgeven om het uitgeven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
OK, dan rag ik de eindejaarsbonus wel ergens anders aan doorheen.
Economie op gang brengenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op je spaarrekening zetten inplaats van uitgeven om het uitgeven.
Misschien moet iedereen dat zelf wetenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op je spaarrekening zetten inplaats van uitgeven om het uitgeven.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien moet iedereen dat zelf weten
Het kwam nogal belerend op me over, vandaarquote:
Beiden juist heel tof!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ik al vaak genoeg
Heel dat level in dat ruimteschipEn dat stuk met die snipers
Problem solved, bedankt!quote:Op donderdag 19 december 2013 18:21 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Is je PS account Nederlands of buitenlands? Dat kan je namelijk ook aanpassen (adres).
Als zowel je account als voucher NL zijn, is het gewoon een ongeldige code.
m.fok.nlquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:27 schreef RRuben het volgende:
is er trouwens ook een fok app? want zit het meest op mn mobiel en dan vind ik die website niet zo super goed ofzo
Van 28 december tot 31 decemberquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:20 schreef Bolters het volgende:
Is Killzone nu dit weekend gratis te spelen of volgend?
Was er maar een site die dat kon melden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:20 schreef Bolters het volgende:
Is Killzone nu dit weekend gratis te spelen of volgend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja serieus gek!!!quote:
Jezus man, voor 3 euro heb je een vervangende.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja serieus gek!!!![]()
Zat HDMI kabels in huis natuurlijk, maar wilde gewoon me ps3 kabeltje er bij hebben. Bovendien hoort het niet kapot te zijn dus gewoon opgestuurd.
En nu voor 0 euro, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:37 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jezus man, voor 3 euro heb je een vervangende.
Ha ha, Hosti gebruikt geen Monster kabelsquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:37 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jezus man, voor 3 euro heb je een vervangende.
Nou niks, ik snap hem ook wel. Principe kwestie. Ik zou persoonlijk niet zo moelijk doen en een kabeltje halen ergens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En nu voor 0 euro, wat is het probleem?
Jawel man! Gold plated met kristallen, the works! Versterker ertussen voor die 0,5 meter want ik wil geen pixel missen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ha ha, Hosti gebruikt geen Monster kabels
Beetje ver rijden alleenquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:42 schreef MarkM het volgende:
In Berlijn kun je de Xbox One en PS4 zo kopen in de Saturn.
Niet verkeerd... Het is even 5uur trappen maar dan ben je er wel. Ook weer 5uur terug natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:42 schreef MarkM het volgende:
1400 km rijden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet verkeerd... Het is even 5uur trappen maar dan ben je er wel. Ook weer 5uur terug natuurlijk. Kosten ook gewoon 400 euro?
Lease-auto. Momenteel zelfs sinds jaren even geen één meer maar vrienden zat met een zakelijke auto natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
1400 km rijden.Voor die benzinekosten kun je ook een veel te dure PS4 van een marktplaatser kopen
Ich stapfe metein eben auf das fahrradquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:42 schreef MarkM het volgende:
Niks mis met een zooitje dampende minimal in een duistere kelder of afgebrokkelde bunker.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Of je gaat gewoon een lang weekend los in het nachtleven van Berlijn en neemt op de terugweg nog ff een PS4/One mee.
Watergate > de rest van Berlijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Niks mis met een zooitje dampende minimal in een duistere kelder of afgebrokkelde bunker.
Het is niet onaardig, maar duidelijk niet de volle prijs waard.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:39 schreef Drankster het volgende:
Ontopic: Is Knack het spelen waard?
Hier in de USA ook diverse winkels gezien die hem gewoon op voorraad haddenquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:42 schreef MarkM het volgende:
Mooi. Mijn neef heeft hem en hij komt zondag deze kant op dus vraag gelijk of ie hem kan meenemenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet onaardig, maar duidelijk niet de volle prijs waard.
hoe kom je in dat overwatch? Gaat over nfs toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:06 schreef HostiHawaii het volgende:
Zo. Level 50 met overwatch. Er staan 17 challenges voor me klaar.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoe kom je in dat overwatch? Gaat over nfs toch?
Oooh de eerste beste vlucht naar USA gaat morgen om 07:10 voor maar ¤1.184,82.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:56 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Hier in de USA ook diverse winkels gezien die hem gewoon op voorraad hadden
Wel paar keer gehad dat iemand anders er in zat. en dat je boost enzo weg haalt. heel irritant. Wil je gewoon game en niet met andere bezig zijn. Zit iemand je dingen te stelen. Toen me internet er maar uit gehaaldquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Klopt.
https://network.needforspeed.com/
Je kan overwatch uitzetten op je console he? Dan verschijn je niet op de Overwatch app.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel paar keer gehad dat iemand anders er in zat. en dat je boost enzo weg haalt. heel irritant. Wil je gewoon game en niet met andere bezig zijn. Zit iemand je dingen te stelen. Toen me internet er maar uit gehaald
Ohquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:13 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je kan overwatch uitzetten op je console he? Dan verschijn je niet op de Overwatch app.
Shitload aan liveries, een Maserati en 3 politie variaties van de Bentley Continental GT.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhDat maar eens doen dan.
Wat heb je er aan om een hoog level te zijn in die overwatch? Krijg je er in game nog wat voor?
mm oke. Zit nu beetje nitro ge geven aan iedereenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Shitload aan liveries, een Maserati en 3 politie variaties van de Bentley Continental GT.
MAar dan moet je eerst de overwatch challenges halen die je vrij speelt op de Overwatch site of app.
Als je de Jammer unlocked, die spammen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm oke. Zit nu beetje nitro ge geven aan iedereen
Die nerd uit dat rijtje dat een stukje hardware steeltquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Sta je dan in de rij en ineens komt dit:
Wat een gek man
Hahahahahhahahahahahahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat een gek man
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was er maar een site die dat kon melden.Hehe, over het hoofd gezien. Thnx. Ga hem dat weekend zeker uitgebreid testen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap echt niet wat er nou zo grappig is aan dit soort filmpjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat een gek man
Is een gamequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die nerd uit dat rijtje dat een stukje hardware steelt
Nee geen game, het springt uit de ps4 op het moment dat ie hem op de grond gooit. Ik denk de grafische kaart ofzo.quote:
Mja beetje media aandacht, en je hebt meer bij elkaar dan die 400 die het gekost heeft. AL heeft deze niet eens zo veel views dus hij faalt welquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:29 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nee geen game, het springt uit de ps4 op het moment dat ie hem op de grond gooit. Ik denk de grafische kaart ofzo.
Pak dan de controller
Mensen die dit doenWat heb je eraan. Helemaal niks. En je houdt ook niks over. Leuk hoor
Wat moet hij bij elkaar hebben dan? Advertentie-inkomsten? Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja beetje media aandacht, en je hebt meer bij elkaar dan die 400 die het gekost heeft. AL heeft deze niet eens zo veel views dus hij faalt wel
Die gast die die harddisk paktquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er nou zo grappig is aan dit soort filmpjes
Als je genoeg views hebt op youtube (paar miljoen) Dan haal je er wel 400 mee op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:53 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat moet hij bij elkaar hebben dan? Advertentie-inkomsten? Tuurlijk niet
Geniaal jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die nerd uit dat rijtje dat een stukje hardware steelt
Nee, valt wel mee joh. Maar, morgen heeft het weinig zin man. Kan je beter maandag/dinsdag kijken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:14 schreef Ame89 het volgende:
Morgen ochtend de winkels afsneupen voor een PS4.. eerder iets meer informatie krijgen over de levertijd...
in het skrale friesland zal er niet zo'n run op zijn toch...?
Moet je nog even tot vriend toevoegen, dan kan ik je busten en een race winnen zodat ik weer 2 tophies hebquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als je de Jammer unlocked, die spammen.
ik maak je wel een keer in met killzonequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:12 schreef Mattytrix het volgende:
Mattytrix op Psn.. speel killzone en bf4
Je hebt echt geen paar miljoen views nodig voor 400 euroquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je genoeg views hebt op youtube (paar miljoen) Dan haal je er wel 400 mee op.
Maar nu zijn er alleen elke launch zoveel van dit soort filmpjes dat je die aantallen niet meer haalt denk ik. Voor die 100K die hij nu heeft krijg je vrij weinig.
Or die trying!quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet je nog even tot vriend toevoegen, dan kan ik je busten en een race winnen zodat ik weer 2 tophies heb
De enige die ik kon waarderen was deze:quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt echt geen paar miljoen views nodig voor 400 euro
Maar t blijft een kansloze actie, t idee is al lang al niet origineel meer en t is gewoon stupid als je denkt dat je zo grappig bent
Zegt degene die 88x dood ging in de tutorial!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik maak je wel een keer in met killzoneverzoek verstuurt
Die is wel tof ja. Maar dat is ook gewoon nep, dus mensen beetje in de maling nemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De enige die ik kon waarderen was deze:
http://izismile.com/2012/09/26/funny_iphone_5_breaking_prank.html
Ga ik dat maar doen..quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee joh. Maar, morgen heeft het weinig zin man. Kan je beter maandag/dinsdag kijken.
Haha prima! leukquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik maak je wel een keer in met killzoneverzoek verstuurt
haha hou op!quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zegt degene die 88x dood ging in de tutorial!
ja ik ben net begonnen met KZ ben bij chapter 3 of 4. SP is idd best moeilijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:51 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Haha prima! leukonline nog niet veel gedaan overigens, druk met de SP bezig die best pittig is.
Vandaag NFS Rivals erbij, even kijken wat dat voor game is,
Das wel fijn toch? Ik doe liever iets een paar keer overnieuw omdat t wat lastig is en dan steeds nieuwe dingen proberen dan in 1x overal doorheen rennen en de game in 1 dag klaar hebben. Ik hou er wel van als t beetje uitdaging isquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:58 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik ben net begonnen met KZ ben bij chapter 3 of 4. SP is idd best moeilijk
ja maar het is ook een beetje puzzelen en dat is minder, ik wil gewoon lekker knallenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das wel fijn toch? Ik doe liever iets een paar keer overnieuw omdat t wat lastig is en dan steeds nieuwe dingen proberen dan in 1x overal doorheen rennen en de game in 1 dag klaar hebben. Ik hou er wel van als t beetje uitdaging is
Ben fan van dead island en deze lijkt me nog iets toffer dus heb er ook wel zin in!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:38 schreef Bartcoah het volgende:
Dying Light!
Dit spel gaat me toch een partijtje goed worden oi oi oi oi oi.
Voorheen moest ik niets weten van zombiespellen maar dit spel lijkt mij toch wel echt super supervet!
Killzone moeilijk?quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:58 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik ben net begonnen met KZ ben bij chapter 3 of 4. SP is idd best moeilijk
welk niveau speel je dan? Ik heb ook al heel lang geen shooter meer gespeeld dus dat kan het ook zijn, halo 3 ofzo 2-3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Killzone moeilijk?dafuq?
Beetje je drone overal op afsturen. Of nog beter schild neerlaten zetten. Ik vind het aardig simpel.
Gewoon op normaal geloof ik. Al ben ik nu op de helft en al een tijdje niet meer gespeeld omdat ik hem niet zo leuk vindquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
welk niveau speel je dan? Ik heb ook al heel lang geen shooter meer gespeeld dus dat kan het ook zijn, halo 3 ofzo 2-3 jaar geleden.
ja ik vind hem ook niet super maar dat komt ook omdat ik ACBF heb en dat is veel leukerquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon op normaal geloof ik. Al ben ik nu op de helft en al een tijdje niet meer gespeeld omdat ik hem niet zo leuk vind
Had je me al toegevoegd?quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:47 schreef over_hedge het volgende:
Gister nacht echt nog een uur met mijn dronken kop mensen achter na gereden in nfsWel nog paar gebust.
Maakt 0,0 uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:26 schreef RRuben het volgende:
Ik ga m'n router van dhcp naar static ip zetten zodat ik mijn mobiel met mn playstation kan vebinden, maar heeft dit veel effect?
Ik vind cod moeilijker dan killzonequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
welk niveau speel je dan? Ik heb ook al heel lang geen shooter meer gespeeld dus dat kan het ook zijn, halo 3 ofzo 2-3 jaar geleden.
Trine 2 wil ik ook nog eens proberen. Ik heb die nog niet volledig gespeeld, dus een mooi moment om in te stappen. NBA Live wilde ik (laten) reviewen, maar EA had geen reviewcopies/codes. Iets zegt me dat er een reden isquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:43 schreef xminator het volgende:
Heb net een aantal demos geprobeerd.
Nba live 14 - Wat lelijk! In eerste instantie dacht ik dat mijn ps4 kapot was, zo lelijk is het. Ook nog eens super slecht vergeleken met nba 2k14.
Trine 2 - Ziet er goed uit! Maakt ook leuk gebruik van de touchpad.
Lego - Ziet er goed uit, best grappig
Verbaast mij eerlijk gezegd niet dat ze geen review exemplaar hebben geleverd, echt bagger eerste klas. Probeer de demo anders eens (via een US psn account).quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trine 2 wil ik ook nog eens proberen. Ik heb die nog niet volledig gespeeld, dus een mooi moment om in te stappen. NBA Live wilde ik (laten) reviewen, maar EA had geen reviewcopies/codes. Iets zegt me dat er een reden is
omdat Europa geen fuck.erom geeftquote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Verbaast mij eerlijk gezegd niet dat ze geen review exemplaar hebben geleverd, echt bagger eerste klas. Probeer de demo anders eens (via een US psn account).
quote:Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat Europa geen fuck.erom geeft
nee nog niet. Speel niet zo veel laatste tijd. Deze week rond kerst enzo waarschijnlijk al helemaal niet zoveelquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Had je me al toegevoegd?
Vanavond ben ik online en Maandag de hele avond.
FF Mijn GT-R Black Edition Patrol wagen unlocked middels die DLC code. Leuke bak, maar met de Aston ben ik sneller.
Je weet zeker dat het niet aan jou ligt? Ik heb echt (bijna) nooit last van lag met fifa. Vraag ook maar eens in het fut topic.quote:Op zondag 22 december 2013 12:22 schreef Massief het volgende:
Wat zijn nu vette toekomstige must have games? Speel nu sinds de release op mijn PS maar Battlefield online is wel bruut maar niks nieuws wat ik nog niet gezien heb. Fifa ook wel tof, alleen ik zit nu in divisie 2 online en de enige reden dat andere spelers daar komen is omdat ze gewoon tyfus hard laggen. Voglens mij zit divisie 1 ook gewoon vol met gamers met een kut internet verbinding.
Imo zouden ze ook standaard als je inlogt ff een test moeten doen of je internetsnelheid wel voldoet aan bepaalde eisen. Zo niet kan je er ook niet in. Vooral met FIFA erger je je echt helemaal dood aan lag.
Dat is bijna onmogelijk. Welke divisie zit je dan? Ik zweer je het je dat hoe hoger je komt (divisie 2 dus) hoe erger het wordt.quote:Op zondag 22 december 2013 12:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet aan jou ligt? Ik heb echt (bijna) nooit last van lag met fifa. Vraag ook maar eens in het fut topic.
Ik zit in 2, bij het fut topic spelen er genoeg ook in 1 of 2 en hoor echt nooit iemand over lagquote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Massief het volgende:
[..]
Dat is bijna onmogelijk. Welke divisie zit je dan? Ik zweer je het je dat hoe hoger je komt (divisie 2 dus) hoe erger het wordt.
Jij wilt beweren dus dat je nog helemaal geen last hebt gehad van lag? Zal eens kijken.quote:Op zondag 22 december 2013 12:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zit in 2, bij het fut topic spelen er genoeg ook in 1 of 2 en hoor echt nooit iemand over lagDus denk echt denk het je bij je zelf moet zoeken. Staat je netwerk niet op strict?
Niet vaak nee. Ja heel soms zit er wel eens een lag potje tussen. Maar over het algemeen nergens last van. Sowieso speel ik geen wedstrijden als je van te voren niet 3 groene balkjes ziet.quote:Op zondag 22 december 2013 12:55 schreef Massief het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dus dat je nog helemaal geen last hebt gehad van lag? Zal eens kijken.
Mwaaah, ik weet nog goed dat wij destijds op de playstation 1 nba live kapot speelden en nba 2k14 is ook behoorlijk populair.quote:Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat Europa geen fuck.erom geeft
2e PS4?quote:Op zondag 22 december 2013 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn tweede PS4 besteld via Sony.nl wordt deze week uitgeleverd. De huidige met winst verkocht, net opgehaald door een koper. Het is dat ik de order al betaald had anders had ik mijn eerste gewoon gehouden.
licht aan je verbinding en de lengte en de kwaliteit dus kan er niks over zeggenquote:Op zondag 22 december 2013 20:14 schreef xminator het volgende:
Hoelang duurt het voordat een filmpje op facebook staat?
Ik had er twee gekocht. In afwachting welke eerder zou komen. Maar aangezien de koper ¤150,- euro boven de adviesprijs wilde betalen is de keuze makkelijk gemaakt. Iemand bood mij bijvoorbeeld ook de Xbox One plus 140 euro, heb daar niks aan dus afgeslagen. En ben jij dat op de fotoquote:Op zondag 22 december 2013 19:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.whosay.com/sta(...)sref=tw&code=POC7t9y
[..]
2e PS4?
Dezelfde prijs, het prijs klinkt nietquote:Op zondag 22 december 2013 22:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Misschien wat voor OP??
Upgrade your PS4 HDD
Tom's Guide: How to Create Your PlayStation 4 Profile
Creating a PSN Master account on PS4
Use Multiple User Profiles on PS4
http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/
Sony Playstation 4 Console 500 GB Black of PS4 500GB + Killzone-Shadow Fall of PS4 500GB + Killzone-Shadow Fall + DualShock 4 + Camera(Xbone heeft geeneens een spel+extra controller erbij voor hetzelfde prijs en is nog niet eens in NL uit)
Voor mij dus heel duidelijk![]()
Fixedquote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dezelfde prijs, het prijs klinkt niet
Bij Amazon geprobeerd?quote:Op maandag 23 december 2013 00:03 schreef Fokker101 het volgende:
Ze zeggen dat de PS4 in Duitsland in de losse verkoop ligt is dit waar?!
Ik straks ook wat maps aanschaffen. Welk pack is het meeste de moeite waard?quote:Op maandag 23 december 2013 08:42 schreef HostiHawaii het volgende:
Zen pinball werkte bij mij prima. Stom dat Sony zei dat je de Marvel tafels eerst moest importeren naar de PS3 en daarna pas naar de PS4.
Er stonden voor mij 3 downloads klaar. Marvel unlock, Marval original en nog 1.
Die 3 geimporteerd en Iron Man spatte van mijn scherm!
Vanavond ga ik NFS streamen.
Geen idee, ik heb alleen Marvel gekocht en Streetfighter.quote:Op maandag 23 december 2013 08:49 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik straks ook wat maps aanschaffen. Welk pack is het meeste de moeite waard?
Zen Pinball of Arcade? Want Arcade Pinball vond ik ook geen drol aan. Groot verschilquote:Op maandag 23 december 2013 08:56 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb dat pinball er op gezet. 10 min later er weer afgegooid. Vond er geen zak aan
Oke, en die zijn dus tof?quote:Op maandag 23 december 2013 08:58 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb alleen Marvel gekocht en Streetfighter.
Heb ze alle 2 geprobeerdquote:Op maandag 23 december 2013 08:59 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zen Pinball of Arcade? Want Arcade Pinball vond ik ook geen drol aan. Groot verschil
Oke! Warframe ga ik straks eens proberen, nog steeds niet aan toegekomenquote:Op maandag 23 december 2013 08:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb ze alle 2 geprobeerdDaarna warframe geprobeerd. Die vind ik dan wel weer leuk
Mjah, mjah, het is allemaal een beetje meh vind ik hoor. Leuk voor een half uurtje tussendoor, maar daar blijft het wel bij.quote:
Das altijd met flipperen gok ikquote:Op maandag 23 december 2013 09:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Mjah, mjah, het is allemaal een beetje meh vind ik hoor. Leuk voor een half uurtje tussendoor, maar daar blijft het wel bij.
De enige echte bazenkasten zijn die van Bally en die zitten in Pinball Arcade.quote:
Yes i know, maar ik ben toch geen kenner dus ben gewoon gegaan voor de game die het lekkerst speeldequote:Op maandag 23 december 2013 09:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De enige echte bazenkasten zijn die van Bally en die zitten in Pinball Arcade.
Zen is themed kasten, Pinball Arcade, hence the name, zijn echte kasten.
Authentieke kasten speler per definitie lekkerder omdat je ze herkent van vroegah.quote:Op maandag 23 december 2013 09:25 schreef Bolters het volgende:
[..]
Yes i know, maar ik ben toch geen kenner dus ben gewoon gegaan voor de game die het lekkerst speelde
Maar ik dus niet want nooit gespeeldquote:Op maandag 23 december 2013 09:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Authentieke kasten speler per definitie lekkerder omdat je ze herkent van vroegah.
Heiden.quote:Op maandag 23 december 2013 09:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar ik dus niet want nooit gespeeld
Oh nou weer vergeten je toe te voegenquote:
Hahaha, heiden zekerquote:
Ja doe eens even. Kunnen we vanavond misschien effe racen.quote:Op maandag 23 december 2013 09:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh nou weer vergeten je toe te voegen
Heb vanavond kerstfeest op mijn werk. Zou hoog uit morgen avond kunnen. Rest van het jaar geen tijd meer.quote:Op maandag 23 december 2013 09:54 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja doe eens even. Kunnen we vanavond misschien effe racen.
Ah! Die had ik vorige week al.quote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb vanavond kerstfeest op mijn werk. Zou hoog uit morgen avond kunnen. Rest van het jaar geen tijd meer.
quote:Op maandag 23 december 2013 11:11 schreef Altron het volgende:
Nou Hosti , kheb geen moment spijt dat ik NFS Rivals heb gekocht.
Wat speelt dat lekker weg zeg
Enige minpuntje is af en toe die host migration als je het mij vraag.
Die muziek...mja ... ook niet echt super , maar dat hoor ik niet eens meer als ik het geluid via m'n dolby setje aan heb staan.
Aangezien ik dan alleen die auto's maar hoor grommen , heerlijk
Yep.quote:Op maandag 23 december 2013 11:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]Ben je vanavond online toevallig?
Evil_Tuinhekjequote:Op maandag 23 december 2013 11:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep.
Vanaf 20.00~ ongeveer als het mee zit.
Wat is jou psn naam ?
lolquote:
? Ow? Dan is er iets fout gegaan.quote:Op maandag 23 december 2013 11:30 schreef Altron het volgende:
[..]
lol
Nog steeds Djehoetie
Zag dat je me niet had toegevoegd vorige keer
Voeg je wel effe toe als ik thuis ben.
npquote:Op maandag 23 december 2013 11:34 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
? Ow? Dan is er iets fout gegaan.
Aanmelden bij Sony.quote:Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand bekend met het opsturen van je controller als die kapot is, hoe dat in zijn werk gaat?
Moet ik gewoon langs de Intertoys gaan?
Ik ben er ook vanaf een uurtje of 8.quote:
Ja via die RMA site, maar daar kan ik alleen een PS4 selecteren en bijbehorende problemen maar geen optie voor de controller als reden, hoe werkt dat dan?quote:
Even mijn glazen bol raadplegen, moment.quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand dat er vandaag een nieuwe levering is gekomen voor de PS4 bij Intertoys?
Alvast bedankt.quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Even mijn glazen bol raadplegen, moment.
Hij zegt:quote:
Meer kan ik er ook niet van maken, sorry.quote:PAK ZELF DE TELEFOON, LUIE HOND!
Deze opmerking is ongeveer van hetzelfde niveau als onderstaande vraag:quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Overigens heb ik van het weekend de PS3 versie van Rivals nog even gespeeld, maar het verschil met de PS4 is toch best groot.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand dat er vandaag een nieuwe levering is gekomen voor de PS4 bij Intertoys?
Waarom? Overal lees je dat het er ietsje beter uitziet door de 1080P resolutie, maar er is ook van alles aan belichting e.d gedaan.quote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Deze opmerking is ongeveer van hetzelfde niveau als onderstaande vraag:
[..]
Nee, je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Waarom? Overal lees je dat het er ietsje beter uitziet door de 1080P resolutie, maar er is ook van alles aan belichting e.d gedaan.
Dat valt pas op als je de PS3/360 versie ook als hands-on vergelijkingsmateriaal kan gebruiken. Of lul ik nou maar wat.
Van den twitters:quote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja via die RMA site, maar daar kan ik alleen een PS4 selecteren en bijbehorende problemen maar geen optie voor de controller als reden, hoe werkt dat dan?
Harder wrijven.quote:
Door serious request niet toekomen aan gamen? Serieus?quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef RRuben het volgende:
Ik ooknu met dat serious request en kerst enzo
ja kan de tv dus niet gebruikenquote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef Griebus het volgende:
[..]
Door serious request niet toekomen aan gamen? Serieus?
Ben onlinequote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Waarom? Overal lees je dat het er ietsje beter uitziet door de 1080P resolutie, maar er is ook van alles aan belichting e.d gedaan.
Dat valt pas op als je de PS3/360 versie ook als hands-on vergelijkingsmateriaal kan gebruiken. Of lul ik nou maar wat.
Al gedaan, heul misschien morgen maar niet zeker!quote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hem nou eens bestellen?
quote:Op maandag 23 december 2013 22:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Al gedaan, heul misschien morgen maar niet zeker!
Heb jij een Intertoys? Cool!quote:Op maandag 23 december 2013 23:46 schreef Fokker101 het volgende:
Ook, belachelijk. Mijn Intertoys krijgt maar 1 Killzone pakket binnen deze week. Snap, er niks meer van.
wil nu best een potje met FC Groningen twitchen voor jequote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Fokker101 het volgende:
Wie is hier zo lief en wil FIFA 14 twitchen voor mij en, FC Groningen laten zien.
Ik heb hem 3 weken geleden van een aardige Tweaker kunnen overkopen. Heb de ps4 daarvoor ook gereserveerd voor een vriend van me bij zowel BS als Intertoys maar nog steeds niks gehoord.quote:
Ja cool, man. Geef je Twitch!!! (op tele als je wil)quote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
wil nu best een potje met FC Groningen twitchen voor je
Ja, maar ze leveren hem dan niet in Nederland..quote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb hem 3 weken geleden van een aardige Tweaker kunnen overkopen. Heb de ps4 daarvoor ook gereserveerd voor een vriend van me bij zowel BS als Intertoys maar nog steeds niks gehoord.
Je zou hem kunnen proberen te kopen bij BS belgie met de java scripttruc in Chrome. Heb je alleen wel CC nodig.
http://nl.twitch.tv/robbertnlquote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja cool, man. Geef je Twitch!!! (op tele als je wil)
Met dat scriptje wel!quote:Op maandag 23 december 2013 23:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, maar ze leveren hem dan niet in Nederland..
Copy paste, klaar!quote:
Je copieert onderstaand stukje code, ramt op F12 -> Console tabblad -> plakken en ineens kan je ook in NL laten bezorgenquote:
quote:javascript:$('#WC__ShoppingCartAddressEntryForm_billingAddressCreateEditFormDiv_1_country_1').append('<option value="NL">Nederland</option');
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gaat dat via een webshop? Of hoe anders.
Ja, oke. Maar ik vertrouw dat niet helemaal hahaquote:
die zit op de tribune helaasquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ZET ZEEFUIK ER IN!!!!!!!!!!!!!!!!!
klopt idd. Zo te zien ben jij een echte FC Groningen fanquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
Van der Velden speelt ook best lekker op de PS3 dan.
Klopt man jij ook? Anders dmen we zo wel efkes!!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:19 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
klopt idd. Zo te zien ben jij een echte FC Groningen fan
Drukte bij de leeuw op verkeerde knopje. Nee ben geen FC Groningen fan ben Feyenoorder. Heb altijd wel simpatie voor FC Groningen altijd mooi stadion ook de Euroborg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt man jij ook? Anders dmen we zo wel efkes!!!
Sorry, ik zag je invite. Maar mijn zoontje bleef bij oma slapen, althans dat was de bedoeling. Kreeg een telefoontje dat meneer bij papa wilde zijn dus was ik pleite om hem op te halen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Ben online
Helaas kwamen er wat dingen tussen...
Hoe join ik jou game ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |