abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 oktober 2002 @ 13:58:53 #126
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_6134402
ik voel me al stukken beter, heb even met die vriendin gepraat en het werd er gewoon even teveel en daarom was ze zo boos. Ja dat hebben we allebei wel eens..
Gelukkig is het weer goed
pi_6135341
Gaat nu beter , gisteren ff maffe reactie gehad na telefoontje wat niet kwam wat ik persoonlijk nam , terwijl die jongen gewoon bekaf van werk was .
Ik nam het ff persoonlijk en ging er dingen bij halen uiteindelijk mezelf gedwongen om andere dingen te gaan doen en toen ben ik ff gaan schoonmaken en douche genomen wat werkte .
Achteraf denk ik ook , wat ben ik af en toe ook een muts om me om die dingen druk te gaan maken .
Vandaag weer fris en fruitig opgestaan .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 6 oktober 2002 @ 15:14:50 #128
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6135350
Verward nog steeds...
Wordt beter, maar alles komt ook weer vaak terug
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6135356
ik voel me niet lekker,
heel erg verkouden.. beetje grieperig.
En ik heb volgende week proefwerkweek!

Wolkje

  zondag 6 oktober 2002 @ 15:27:59 #130
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_6135479
eeuhm, verward, kwaad, intens verdrietug......
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_6135504
voel me zwaar kut
pi_6135610
Ik voel me een beetje rot omdat het gisteren veels te druk was met het uitgaan en omdat ik iemand niet meer kon vinden, ik merk nou dat ik hem eigenlijk wel leuk vind... zucht
Maar het mag gewoon nietvan mezelf, het is gewoon fout!

Verder voel ik me wel goed, hang een beetje rond en ik vermaak me wel. Beetje filmpjes kijken, ik red het wel weer tot morgen!

  zondag 6 oktober 2002 @ 15:40:17 #133
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6135634
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 12:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik denk omdat je zo'n slimme meid bent,dat je soms iets te goed bij de mensen naar binnen kunt kijken en hun gedachten denkt te kunnen raden. "He bah ik zal wel lastig zijn", "He nee die vriend eheft het toch te druk". Mensen die echt om je geven willen wel naar je verhaal luisteren, ook al lijkt het soms of ze het enorm druk hebben.

Ik voel me trouwens weer lekker..wel wat brak.


Neehoor. Ik denk niks. Ik constateer. Al zou ik mezelf voor hun voeten op de grond gooien, dan zouden ze nog over me heen stappen, en verder gaan met het gesprek. Maargoed. Het is al wel weer klaar. Ze bekijken het maar. Ik blijf wel op mijn kamer zitten.

(Ha! Vandaag ben ik boos. Dat is een goede tendens)

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_6137190
enigzins confuus
  zondag 6 oktober 2002 @ 17:43:08 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_6137308
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 15:13 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik nam het ff persoonlijk en ging er dingen bij halen uiteindelijk mezelf gedwongen om andere dingen te gaan doen en toen ben ik ff gaan schoonmaken en douche genomen wat werkte .
Goed van je .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 6 oktober 2002 @ 17:44:17 #136
22259 Fogerty
slapende account
pi_6137321
Euforisch

Alles is leuk, alles is geweldig, ik ben geweldig, mijn cavia's zijn superleuk, hardlopen in de bossen is fantastisch, ik ga zometeen heel lekker eten, en lekker hier in mijn fijne kleine huisje wat opruimen met een leuk muziekje aan
Ik maak allemaal fantastische plannen om straks te gaan uitvoeren als ik weer geld heb, en het feit dat ik nu een achterlijk baantje moet doen om dat geld te verkrijgen kan me helemaal niets schelen

Eigenlijk zou iedereen zich altijd zo moeten voelen als ik nu, alhoewel dat misschien ook wel weer saai zou worden

Hieperdepiep hoera!
pi_6137341
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 17:44 schreef Fogerty het volgende:
Euforisch

Alles is leuk, alles is geweldig, ik ben geweldig, mijn cavia's zijn superleuk, hardlopen in de bossen is fantastisch, ik ga zometeen heel lekker eten, en lekker hier in mijn fijne kleine huisje wat opruimen met een leuk muziekje aan
Ik maak allemaal fantastische plannen om straks te gaan uitvoeren als ik weer geld heb, en het feit dat ik nu een achterlijk baantje moet doen om dat geld te verkrijgen kan me helemaal niets schelen

Eigenlijk zou iedereen zich altijd zo moeten voelen als ik nu, alhoewel dat misschien ook wel weer saai zou worden


I envy thy
  zondag 6 oktober 2002 @ 17:46:41 #138
11682 Moonah
Jolie femme
pi_6137354
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 17:44 schreef Fogerty het volgende:
Hieperdepiep!
Je maakt nu minder typefouten dan vannacht...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 6 oktober 2002 @ 17:47:25 #139
19105 Noayla_
Love me tender
pi_6137359
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 15:13 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Gaat nu beter , gisteren ff maffe reactie gehad na telefoontje wat niet kwam wat ik persoonlijk nam , terwijl die jongen gewoon bekaf van werk was .
Ik nam het ff persoonlijk en ging er dingen bij halen uiteindelijk mezelf gedwongen om andere dingen te gaan doen en toen ben ik ff gaan schoonmaken en douche genomen wat werkte .
Achteraf denk ik ook , wat ben ik af en toe ook een muts om me om die dingen druk te gaan maken .
Vandaag weer fris en fruitig opgestaan .
Goed hé, je past wat je tijdens je therapie hebt geleerd toe in de praktijk!
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_6137613
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 17:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Goed van je .


Dank je
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_6137633
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 17:47 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Goed hé, je past wat je tijdens je therapie hebt geleerd toe in de praktijk!


Ja , ik denk door juist in mijn ziektebeeld te verdiepen , ik het nu eerder herken en ook eerder stop kan zetten , want ik had eerst de neiging erin te blijven hangen .
Therapie heeft wat dat betreft heel goed geholpen .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_6137937
Moe, ik heb vanmiddag van 2 tot 6 weer geslapen, maar ik had het nodig. Verder erg benauwd want ik heb een astma-aanval gehad.
#geen
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:48:21 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_6138060
Voel me beter dan vannacht, beter dan elke nacht eigenlijk waarin ik gewoon opblijf totdat ik echt niet meer mijn ogen kan openhouden...
Maar nu ist goed.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:58:44 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6138219
Ik ben net verrot gemept door de boefjes van hoe-die-nie en heb 'n avondkusje gehad en voel me lekker
Het viel me ook erg mee dat ze de pasta die ik had gekookt erg lekker vonden en meerdere porties wilden
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6138273
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 18:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben net verrot gemept door de boefjes van hoe-die-nie en heb 'n avondkusje gehad en voel me lekker
Het viel me ook erg mee dat ze de pasta die ik had gekookt erg lekker vonden en meerdere porties wilden
Weet je zeker dat je die pasta zelf heb gemaakt??
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  zondag 6 oktober 2002 @ 19:03:08 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6138293
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 19:01 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je die pasta zelf heb gemaakt??


Ik ben een hele goede kok hoor maar kinderen lusten nou eenmaal niet veel he? *appels in kip madras? bleegggghh dat lust ik niet *
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6138670
m'n sleutelbeen gebroken, me wenkbrouw gehecht, me neus (weer) gebroken, schaafwonden op m'n lichaam, allemaal door een stel achterlijke agressieve kl**tzakken...

en verder voel ik me !!!

pi_6139666
Beetje onrustig/opgejaagd.
En ook koud...zo maar ff de kachel op storm.

Nu moet ik wel eten koken. Daarna voel ik me vast een stuk beter (suikerspiegel is veel te laag volgens mij... )

pi_6139689
* RuiDaSilva voelt zich hongerúg
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_6139749
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 20:19 schreef RuiDaSilva het volgende:
* RuiDaSilva voelt zich hongerúg
Jij moet ook nog eten??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')