SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:59 schreef Roburtt het volgende:
Was begin de dag met een dansje vorig jaar?
Prachtig was dat. Giel schrok zich de teringquote:Op donderdag 19 december 2013 13:59 schreef Roburtt het volgende:
Was begin de dag met een dansje vorig jaar?
Neem ik hem ook niet kwalijkquote:Op donderdag 19 december 2013 14:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Prachtig was dat. Giel schrok zich de tering
Als ik zo kijk is dit van Paul..quote:Op donderdag 19 december 2013 14:00 schreef Rockiejj het volgende:
"Die stofdoek mag er nog wel een keer langs zie ik"
ahaha ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:01 schreef Zaktabak het volgende:
Waar Annemiek nu staat lijkt niet zo'n Sinterklaasjournaal-'verslag'
Of zoals we in Brabant zegguh...unne skele....quote:Op donderdag 19 december 2013 14:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als ik zo kijk is dit van Paul..
Die vrouw is een nepblinde..
Dat moest *net zijnquote:
Verdomme lekkerquote:
quote:
Die is gehackt volgens mij.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:03 schreef Mansjester het volgende:
Ligt de site er bij jullie ook uit? Hij laadt niet namelijk...
Hier doet de 360 het wel gewoon, maar ik kijk 101tvquote:Op donderdag 19 december 2013 14:03 schreef Mansjester het volgende:
Ligt de site er bij jullie ook uit? Hij laadt niet namelijk...
Te vroeg.quote:
Heb je een scheet gelaten?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja das inderdaad godverdomme lekker godverdomme.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heb je een scheet gelaten?
Ja
godverdomme
Goed plan.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Panini, en dan niet de voetbalplaatjes...
Zeker, mijn eerste FOK! momentenquote:
Uhuh " klussen" , wij mannen begrijpen mekaar...quote:Op donderdag 19 december 2013 14:05 schreef Snowballed het volgende:
Nog ff beetje klussen... Tot later..
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Uhuh " klussen" , wij mannen begrijpen mekaar...![]()
![]()
Ik hoorde het ook, verspreking denk ikquote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
En anderen die dat 'gelukkig' niet hebben
Tis nu geen 20:00quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef Mansjester het volgende:
Maar waarom is het hier nu zo rustig, en gisteren zo druk?
school, werk, dat soort spul.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef Mansjester het volgende:
Gister was het al avond, en gister was het de opening. Dat is altijd extra populair. Ik vind het trouwens nu nog steeds best druk hoor. Sowieso de afgelopen jaren is het belachelijk druk telkens. Vorig jaar in Enschede ook. Paar jaar geleden was het stukken beter, Groningen en Leiden bijv. geweest, toen was het nog goed te doen, nu kun je beter op tv kijken want op locatie zie je bijna niks.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef Mansjester het volgende:
Vanaf een uur of 3/4.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik dacht dat het overdag ook druk was?
3fm inteeltquote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef Againzender het volgende:
Aangevraagd door Elger van der Wel zag ik toevallig staan. Waarom valt dat mij nou weer op
is het wel uitgebracht? Is weinig gedraaid op 3FM, en bijna altijd tijdens de C&S show. Goh, welke DJ zal deze uit de bak gevist hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is dit nummer uitgebracht?
En zo is skiddlydooskiddle of zoiets het nummer dat anthem had moeten zijn maar door Giel werd gekaapt met Hello...quote:Op donderdag 19 december 2013 14:16 schreef JaneDoe het volgende:
the anthem dat geen anthem had moeten worden
helloquote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
En zo is skiddlydooskiddle of zoiets het nummer dat anthem had moeten zijn maar door Giel werd gekaapt met Hello...
Dan moet er precies zo'n plaatje uitkomen..quote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik hoop zó dat het anthem niet een liedje wordt dat nu al veel gedraaid wordtDat Eat Sleep Rave Repeat bijv., maar ik vraag me af of er ooit nog echt een spontane komt
En door de Giel-filter zijn geslipt...quote:Op donderdag 19 december 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet er precies zo'n plaatje uitkomen..
En datquote:Op donderdag 19 december 2013 14:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
En door de Giel-filter zijn geslipt...
hij leeft nog, en was volgens mij niet zo gek lang geleden nog in Nederland voor een concert.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:22 schreef waxmask het volgende:
James Last kon vroeger altijd heel moderne liedje omtoveren tot trage meuk voor bejaarden, doet ie dat nog steeds of heeft hij al een tuintje op zijn buik?
Echt een hele matige band. Coldplay is beter.quote:
Ik vind Slash en Myles Kennedy nog beterquote:Op donderdag 19 december 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt een hele matige band. Coldplay is beter.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook zo'n rare zinquote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
En anderen die dat 'gelukkig' niet hebben
Dat gehaat op Coldplay is altijd zo treurig. Hebben gewoon prima nummers. Net als bij oude U2quote:Op donderdag 19 december 2013 14:26 schreef Zaktabak het volgende:
Standaard voorbeeld van 16-jarige wannabe's die willen laten zien dat ze een politiek correcte muzieksmaak hebben
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gehaat op Coldplay is altijd zo treurig. Hebben gewoon prima nummers. Net als bij oude U2
Coldplay was vroeger goed, toen het nog geen Q-music muziek was.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gehaat op Coldplay is altijd zo treurig. Hebben gewoon prima nummers. Net als bij oude U2
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben gewoon prima nummers. Net als bij oude U2
Dat was echt een kutplaat jaquote:Op donderdag 19 december 2013 14:29 schreef Rockiejj het volgende:
Na Viva La Vida ging t op en neer..
U2 in de jaren 90 is matig en tegenwoordigquote:
Intouchablesquote:
Weinig gezelligheid inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef Zaktabak het volgende:
Lelijk plein trouwens. Totaal niet sfeervol.
Dat shot van de binnenstad laat ook zien dat het een ongezellige stad is. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Dacht dat het wat ruimer en wat historischer was opgezet.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef Zaktabak het volgende:
Lach me maar uit maar Ordinary Love is prima te doen..quote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 in de jaren 90 is matig en tegenwoordig
nee, dit is pas een kutplaatquote:
Geenszins MB.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 in de jaren 90 is matig en tegenwoordig
Waar moet een plein dan aan voldoen om wel sfeervol te zijn?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef Zaktabak het volgende:
Heeft wel leuke dingen hoor, de binnenstad van Leeuwarden.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat shot van de binnenstad laat ook zien dat het een ongezellige stad is. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Dacht dat het wat ruimer en wat historischer was opgezet.
Eigenlijk net te klein zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef alors het volgende:
[..]
Waar moet een plein dan aan voldoen om wel sfeervol te zijn?
Is wel ok, maar Origin of the Species bijv.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Lach me maar uit maar Ordinary Love is prima te doen..
Barretjes aan het pleinquote:Op donderdag 19 december 2013 14:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Weinig gezelligheid inderdaad.
Enschede was prima vorig jaar.
Ik ken dit niet, wie zijn dit? Klinkt wel kut trouwensquote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
nee, dit is pas een kutplaat
In Maastricht liggen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dit plein is al gehalveerd, was 5 jaar geleden een groot kaal betonveld.quote:
Een plein als Maastricht voor grote evenementen als deze, en een mooi klein dorpsplein met bumpkes en sfeervolle straatlampen, en natuurlijk gezellige kroegjes er omheen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef alors het volgende:
[..]
Geen idee, daar bestaan geen eisen voor, maar je hebt als stad een gezellige binnenstad of niet. Dit is ruk.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger was het toch gewoon een soort van parkeerveld?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dit plein is al gehalveerd, was 5 jaar geleden een groot kaal betonveld.
Misschienvroeger maar er zit al een hele tijd een parkeergarage onder.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vroeger was het toch gewoon een soort van parkeerveld?
Nee, boerderie van boer Wiebe...heul vruuger dan...quote:Op donderdag 19 december 2013 14:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vroeger was het toch gewoon een soort van parkeerveld?
Helemaal vernieuwd plein. Is ook lelijk. Binnenstad zelf is een stuk mooier. Historische gebouwen en terrasjes aan de gracht.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat shot van de binnenstad laat ook zien dat het een ongezellige stad is. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Dacht dat het wat ruimer en wat historischer was opgezet.
Water, veel vroegerquote:Op donderdag 19 december 2013 14:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, boerderie van boer Wiebe...heul vruuger dan...
Je bedoelt die moderne 'klassieke' appartementen?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilhelminaplein is stedenbouwkundig wel echt dramatisch overigens
Da's wel het beeld ja, helaas te ver rijden om het voor een dagje te doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Helemaal vernieuwd plein. Is ook lelijk. Binnenstad zelf is een stuk mooier. Historische gebouwen en terrasjes aan de gracht.
Klopt.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindhoven heeft trouwens ook geen sfeervolle binnenstad
Maar Strijp begint wel steeds toffer te wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, en over de inrichting lijkt toch echt matig nagedacht..quote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef alors het volgende:
[..]
Je bedoelt die moderne 'klassieke' appartementen?
Bij RTLZ zeggen ze dat shit goud waard is, dus..quote:
Grote Markt te Haarlem.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef alors het volgende:
[..]
Shitcoins?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij RTLZ zeggen ze dat shit goud waard is, dus..
Beestenmarkt Delftquote:
Waarschijnlijk. Vind ze ook niet mooi. Oldehove was een stuk beter geweest. Geeft de stad nog een beetje identiteit.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef alors het volgende:
[..]
Je bedoelt die moderne 'klassieke' appartementen?
Betonnenlichtmerrie... Heel lelijk, daarom vermeed ik dat ook hahaha, al was dat wel het dichtstbij. Helmond bij de haven/kasteel is wel een mooie plek maar te klein voor een grote meute...quote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wel Serieuzzz Livequote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets met energie winnenquote:
Binnenstad Helmond is ook gruwelijk, dat kasteel redt het echt niet. Je moet eigenlijk naar Nuenen of Heeze.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Betonnenlichtmerrie... Heel lelijk, daarom vermeed ik dat ook hahaha, al was dat wel het dichtstbij. Helmond bij de haven/kasteel is wel een mooie plek maar te klein voor een grote meute...
Herácles Héraclesquote:Op donderdag 19 december 2013 14:41 schreef Mansjester het volgende:
Al die kinderen lachen om die versprekingAllemaal kleine Geneetjes
Topdruktequote:
Dat hipsterdorp waar bakken met geld tegenaan gegooid wordt maar nog steeds faliekant faalt?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar Strijp begint wel steeds toffer te worden
Maar dat was wel het eerste plein wat de klein was om 2 evenementen tegelijk te vestigen (klein podium samen met glazen huis + podium eindshow).quote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog meer, geloof ik. Aanfluiting iig.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:42 schreef themole het volgende:
[..]
Idd opbrengst van 20.000 euro of zo en het kostte iets van 4 ton.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:42 schreef themole het volgende:
[..]
Idd opbrengst van 20.000 euro of zo en het kostte iets van 4 ton.
Dat leed me toch een verlies, godsammequote:
Zoveel groter is Neude niet.. maar daar is meer toegangsruimte. Het gevaar was het probleem..quote:Op donderdag 19 december 2013 14:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar dat was wel het eerste plein wat de klein was om 2 evenementen tegelijk te vestigen (klein podium samen met glazen huis + podium eindshow).
Sindsdien is het niet anders.
Truequote:Op donderdag 19 december 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoveel groter is Neude niet.. maar daar is meer toegangsruimte. Het gevaar was het probleem..
Onterechte klacht ook, ze krijgen goddomme van die sapjesquote:Op donderdag 19 december 2013 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu al klagen dat je niet hebt gegeten...
Dat is veel te kaal en zo geweldig is dat ook niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Vind ze ook niet mooi. Oldehove was een stuk beter geweest. Geeft de stad nog een beetje identiteit.
Ze krijgen gewoon eten natuurlijk, alleen dan gemalenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onterechte klacht ook, ze krijgen goddomme van die sapjes
Enorm aardige vent. Vorig jaar een dag met hem gewerktquote:
In de dierentuin?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Enorm aardige vent. Vorig jaar een dag met hem gewerkt
Mja kan geen leeuwarder bedenken die sit een beter plein vindt. Alleen dat Museum is al spuuglelijk. Vond het voor de verbouwing beter. Had een paar bomen en war bankjes gepland zoveel mooier.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is veel te kaal en zo geweldig is dat ook niet.
Niet mee eens. Daarnaast was het natuurlijk een voordelige oplossing voor de stad ivm Bonnemaquote:Op donderdag 19 december 2013 14:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja kan geen leeuwarder bedenken die sit een beter plein vindt. Alleen dat Museum is al spuuglelijk. Vond het voor de verbouwing beter. Had een paar bomen en war bankjes gepland zoveel mooier.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Iedere zaterdag is schoonmaakdag."
Heftig! Ik ga nog wat doneren.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij was kritisch maar zelfstandig. Dat was goed aan zijn mening. Hij deed het niet om persé maar tegen zo'n actie te zijn, dat is net zo dom als persé vóór de actie te zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:46 schreef waxmask het volgende:
Anders laat Hans Teeuwen nog even duiden waarom jullie ook alweer niet eten...![]()
Bullshit volgens mij.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die 3FM djs hebben wel smaak als ik de reeds gespeelde request bekijk
http://fok.3fmfan.nl/requests/?act=played
Dat lijstje is een beetje verpest heb ik het idee.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die 3FM djs hebben wel smaak als ik de reeds gespeelde request bekijk
http://fok.3fmfan.nl/requests/?act=played
Omdat ook ZIJ recht op een huishoudster hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verpest omdat tong erin staat jaquote:Op donderdag 19 december 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijstje is een beetje verpest heb ik het idee.
Ik zie dat Rickazio ook heeft gereageerdquote:Op donderdag 19 december 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijstje is een beetje verpest heb ik het idee.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik ben wel blij."
IK ZIE HET!!!!
bonnema?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet mee eens. Daarnaast was het natuurlijk een voordelige oplossing voor de stad ivm Bonnema
Bonnema![]()
Sorry.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:57 schreef Rockiejj het volgende:
Ey doe eens lief. Die jongen is gewoon autistisch.
Heb dat groene ei maar effe gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
https://twitter.com/search?q=%23sr13%20volgend%20jaar&src=typd
Wie haalt die mensen ff uit hun droom dat het glazen huis in hun dorp komt?
Doe de test, gooi wat lucifers neer en laat hem zeggen hoeveel...quote:Op donderdag 19 december 2013 14:57 schreef Rockiejj het volgende:
Ey doe eens lief. Die jongen is gewoon autistisch.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb dat groene ei maar effe gedaan.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:59 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga zo een Turkse pizza halen joepie
Dé Architect die Leeuwarden nogal wat mooie gebouwen heeft opgeleverd:quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:01 schreef Zaktabak het volgende:
Je zou maar zowel Fries zijn als autistisch
ik was heel even weg, late reactie
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:01 schreef Zaktabak het volgende:
Je zou maar de hele dag kutposts plaatsen op een forum.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:01 schreef Zaktabak het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:02 schreef alors het volgende:
[..]
Je zou maar de hele dag kutposts plaatsen op een forum.
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:02 schreef alors het volgende:
[..]
Vast een kleinkind van Jon Bakker.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef Rockiejj het volgende:
"Liep het een beetje lekker met de actie?"
"he?"
"meer niet?"quote:Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef Rockiejj het volgende:
"Liep het een beetje lekker met de actie?"
"he?"
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast een kleinkind van Jon Bakker.
0909-1336.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er al een nummer van André Hazes geweest?
He?!?!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]"Die herrie staat zo hard!"
Not yet.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
OOOOOOOOOOHquote:Op donderdag 19 december 2013 15:02 schreef alors het volgende:
[..]
Moet jij als Grunneger niet iets aanvragen van Rooie Rinus en Pe Daalemmer?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft al een andere mooie plaat aangevraagd.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
Moet jij als Grunneger niet iets aanvragen van Rooie Rinus en Pe Daalemmer?
Dit vroeg ik gisteren ook al.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
BAUKELIEEEEEN!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een zaai land leven wij in.quote:
He!?!?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe heet dit nummer? Nog nooit gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |