Oja.....quote:Op zondag 29 december 2013 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
#crochet #crafts #DIY #yarn etc
Dan maak je een private Pinterest-map aan met een afbeelding van ieder patroon en een memo van wat waar staat.quote:Op zondag 29 december 2013 15:39 schreef trui het volgende:
ik heb geen instagram, maar wel pinterest. ik weet nu al vaak niet meer waar ik iets opgeslagen heb: in m'n favorieten op ravelry, op pinterest, met een bookmark in m'n browser, of direct het patroon gedownload. om tureluurs van te worden!
ik werk zo snel mogelijk en wat ik over heb aan hele bollen gaat terugquote:Op zondag 29 december 2013 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
Dames, ik kom even met een vraag binnenvallen. Ik ben heel benieuwd hoe jullie je garen opbergen. Ik heb recentelijk héél veel wol en katoen cadeau gekregen voor mijn promotie en ik heb geen flauw idee hoe ik er wat orde in kan krijgen! Ik heb de bollen nu gesorteerd op katoen (dun en dik) en op wol.
Op marktplaats kun je nog wel eens voordelige partijen scorenquote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Adnap het volgende:
Haai !
Nog steeds haakloos want : wol werd veel en veel te grof, hele patroon naar de haaien dus met dun katoen en naald 2,5 gehaakt en prachtig. Maar nu : waar vind ik voordelig katoen, als in bijv klossen of bijvoorbeeld iets van flossen die je zelf nog moet opwinden....
Supertip ! Ga gelijk even kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Op marktplaats kun je nog wel eens voordelige partijen scoren
quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef -Spring het volgende:
Hoi!
Ik heb weer een scoodie af.
[ afbeelding ]
groothandels?quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Adnap het volgende:
Haai !
Nog steeds haakloos want : wol werd veel en veel te grof, hele patroon naar de haaien dus met dun katoen en naald 2,5 gehaakt en prachtig. Maar nu : waar vind ik voordelig katoen, als in bijv klossen of bijvoorbeeld iets van flossen die je zelf nog moet opwinden....
Like! Wat voor garen heb je hiervoor gebruikt?quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef -Spring het volgende:
Hoi!
Ik heb weer een scoodie af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor katoen zoek je dan? Want als ik op marktplaats op katoen zoek in de categorie breien en haken dan staat er heeeeeeeeeeeeeel veel katoen op?quote:Op zondag 29 december 2013 21:14 schreef Adnap het volgende:
Geen haakkatoen op marktplaats, morgen maar verder zoeken.
Mijn moeder had het er over dat ze vroeger bundels kocht, die waren goedkoper en kon je zelf nog verven.
je kunt ook gewoon andere websites pinnen? gewoon een "pin it" bookmarkje maken in je bladwijzerbalk en dan als je iets leuks ziet online het voor jezelf pinnen?quote:Op zondag 29 december 2013 17:39 schreef trui het volgende:
ja maar laaang niet alles staat op pinterest. veel te veel werk joh!
Ik heb t in een billy-met deurtje klein laag model (2x) gepropt. op kleur en een beetje op type, al zit de meeste katoen keurig in een rieten mand allemaal gezellig samen. ik ben ooit begonnen met op ravelry mijn stash bijhouden maar dat vond ik veel te veel werk!quote:Op zondag 29 december 2013 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
Dames, ik kom even met een vraag binnenvallen. Ik ben heel benieuwd hoe jullie je garen opbergen. Ik heb recentelijk héél veel wol en katoen cadeau gekregen voor mijn promotie en ik heb geen flauw idee hoe ik er wat orde in kan krijgen! Ik heb de bollen nu gesorteerd op katoen (dun en dik) en op wol.
Dit is het zelfde als ik vond, miscchien verwacht ik te veel?quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef MQBM het volgende:
[..]
Wat voor katoen zoek je dan? Want als ik op marktplaats op katoen zoek in de categorie breien en haken dan staat er heeeeeeeeeeeeeel veel katoen op?![]()
http://www.marktplaats.nl(...)de=8608XR&distance=0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |