ik ben heel benieuwd want per filiaalwinkel het toch anders qua bestelling zelf die ze doorgeven aan de kantoren en het is altijd per pakket. Bij ons willen ze het pas bestellen als je een grote hoeveelheid direct afneemtquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef BrainTeaser het volgende:
Ikke wel hoor, mijn assortiment aan kleuren is op het moment ongeveer 2 á 3 keer zo groot als bij mijn
Wibra filiaal!![]()
Net maar meteen een bestelling gedaan; eens kijken hoe vlot dat gaat!
Ja, ben ook wel benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik gaf aan dat ik garen wilde bestellen en de reactie was direct "Dat is prima, wat wilt u bestellen?". Ik had de labels meegenomen van de kleuren die ik wilde (3x geel, 3x middenblauw, 3x blauw en 6x lichtgrijs) en dat was geen probleem. Ik krijg een telefoontje als het binnen is. Als het een beetje vlot gaat, ga ik dat zeker vaker doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:12 schreef CREADO het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd want per filiaalwinkel het toch anders qua bestelling zelf die ze doorgeven aan de kantoren en het is altijd per pakket. Bij ons willen ze het pas bestellen als je een grote hoeveelheid direct afneemt.
en welk filiaal is het?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:43 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik gaf aan dat ik garen wilde bestellen en de reactie was direct "Dat is prima, wat wilt u bestellen?". Ik had de labels meegenomen van de kleuren die ik wilde (3x geel, 3x middenblauw, 3x blauw en 6x lichtgrijs) en dat was geen probleem. Ik krijg een telefoontje als het binnen is. Als het een beetje vlot gaat, ga ik dat zeker vaker doen.
Imageshack werkt niet op FOK!. Je kan als alternatief photobucket of Flickr gebruiken, of iets anders.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef Makayla het volgende:
Wat gaan jullie snel! Ik moet zeggen dat ik echt met tijden hier kijk (ik haak ook met tijden haha) nu alweer een tijdje niet meer gehaakt, maar heb nog wel een deken liggen die af moet... Moet nu alleen eerst even garen bestellen, want dat is bijna op...
Hij is nu ietsje verder, maar hij ligt in de kast en geen zin om daarvoor een foto te maken xD
[ http://img827.imageshack.us/img827/7593/fi8j.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat doe ik nu fout met de foto?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:43 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Bergen op Zoom (West-Brabant)
Woolwarehouse.co.uk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:59 schreef trui het volgende:
Ah, interesting! Welke webshop is dat?
Mooi, makayla!
dat hield ik me ook voor, maar gezien het verschil in assortiment van wibra was het bij mij 'inslaan'quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil nog geel van de wibra maar ik heb nu zoveel liggen dat het echt echt echt even niet mag![]()
Die site ga ik even opslaan voor laterquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Woolwarehouse.co.uk.
Als je meer dan 6bollen besteld ben je al goedkoper uit dan hier.
Ik moet nog 2 ikea bakken bij gaan halen om alles in op te bergen denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef CREADO het volgende:
[..]
dat hield ik me ook voor, maar gezien het verschil in assortiment van wibra was het bij mij 'inslaan'
Maar heb je dan nog wel overzicht?quote:Op zondag 29 december 2013 13:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb van die ladenkastjes bij de Blokker gekocht waar een flink gedeelte inzit: http://www.blokker.nl/web(...)8457&productId=79044 (plus nog wat plastic bakkenIk heb teveel stash
)
Ik heb het mijne gesorteerd per soort en dan op kleurquote:Op zondag 29 december 2013 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar heb je dan nog wel overzicht?
#crochet #crafts #DIY #yarn etcquote:Op zondag 29 december 2013 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb wel Instagram maar weet nog niet helemaal waar ik moet zoeken voor inspiratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |