Het hoeft niet meteen te betekenen dat ze zichzelf verheven voelen, maar kijk nou zelf. Door de enorme invloed van Amerika zien Aziatische landen steeds meer het westerse schoonheidsideaal. Zoals al die oogoperaties etc. Dus dat animepersonages er zo uit zien is alleen maar logisch (de neuzen lijken er niet op verderquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:58 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
blanke suprematisten praten zichzelf van alles aan, ze kijken naar anime en zien characters met blond haar en lichte ogen en denken, oh kijk de japanners aanbidden ons!
anime figuren zijn, in ieder geval naar mijn eigen mening, niet blank of zelfs aziatisch maar een 'aparte' ras. ik bedoel, welke europeanen hebben nou roze of paars of groen of blauw haar/ogen?
ik weet niet echt wat 4chan is. maar goed ik hoor en lees het wel vaker. en het zijn niet eigenlijk niet alleen blanke suprematisten die het denken, maar vele mensen die gewoon aannemen dat anime characters blank zijn (typisch eurocentrisme lol), terwijl het vaak niet zo is. maar dat is mijn mening maar. ik heb anime characters eigenlijk ook nooit als japans gezien, al hebben ze bijna altijd japanse namen. ik kan niet echt een ras verbinden aan de gemiddelde anime character. tuurlijk zijn vele anime producties gebaseerd zijn op het echte leven in bestaande landen, dus hebben ze chinese of japanse of franse of amerikaanse of afrikaans-amerikaanse of indaanse figuren, maar over het algemeen zou ik zeggen dat anime figuren van een fantasie ras zijn die vaak gewoon een lichte huid en divers gekleurde haar en ogen blijken te hebben.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ik weet niet echt wat 4chan is. maar goed ik hoor en lees het wel vaker. en het zijn niet eigenlijk niet alleen blanke suprematisten die het denken, maar vele mensen die gewoon aannemen dat anime characters blank zijn (typisch eurocentrisme lol), terwijl het vaak niet zo is. maar dat is mijn mening maar. ik heb anime characters eigenlijk ook nooit als japans gezien, al hebben ze bijna altijd japanse namen. ik kan niet echt een ras verbinden aan de gemiddelde anime character. tuurlijk zijn vele anime producties gebaseerd zijn op het echte leven in bestaande landen, dus hebben ze chinese of japanse of franse of amerikaanse of afrikaans-amerikaanse of indaanse figuren, maar over het algemeen zou ik zeggen dat anime figuren van een fantasie ras zijn die vaak gewoon een lichte huid en divers gekleurde haar en ogen blijken te hebben.
Je ziet maar weinig zwarte animepersonages (wel wat meer aziaten), dus ik denk dat het wel degelijk zo is. En dat heeft niets met ''arisch ras overwint'' of ''white power'' of iets dergelijks te maken.quote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ik weet niet echt wat 4chan is. maar goed ik hoor en lees het wel vaker. en het zijn niet eigenlijk niet alleen blanke suprematisten die het denken, maar vele mensen die gewoon aannemen dat anime characters blank zijn (typisch eurocentrisme lol), terwijl het vaak niet zo is. maar dat is mijn mening maar. ik heb anime characters eigenlijk ook nooit als japans gezien, al hebben ze bijna altijd japanse namen. ik kan niet echt een ras verbinden aan de gemiddelde anime character. tuurlijk zijn vele anime producties gebaseerd zijn op het echte leven in bestaande landen, dus hebben ze chinese of japanse of franse of amerikaanse of afrikaans-amerikaanse of indaanse figuren, maar over het algemeen zou ik zeggen dat anime figuren van een fantasie ras zijn die vaak gewoon een lichte huid en divers gekleurde haar en ogen blijken te hebben.
nou dat valt wel mee, nogmaals het hangt ervan af waarop de locaties van de betreffende anime zijn gebaseerd. laatst keek ik nog blood plus en sci fi harry en die spelen zich af in respectievelijk een amerikaanse basis en in amerika zelf en ik zag een heleboel zwarte figuren!quote:Op zondag 22 december 2013 00:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je ziet maar weinig zwarte animepersonages (wel wat meer aziaten), dus ik denk dat het wel degelijk zo is. En dat heeft niets met ''arisch ras overwint'' of ''white power'' of iets dergelijks te maken.
Het grote ironie: Ariërs en Arische ras zijn beide ontstaan in de Indus Vallei,een gebied waar huidige landgrenzen van Iran,Afghanistan,India en Pakistan samenkomen.De Indus Vallei beschaving is waarschijnlijk verantwoordelijk voor de Swastika teken(5 a 7 duizend jaar geleden,het werd gebruikt als een "beveliging" zegel).quote:Op zondag 22 december 2013 00:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je ziet maar weinig zwarte animepersonages (wel wat meer aziaten), dus ik denk dat het wel degelijk zo is. En dat heeft niets met ''arisch ras overwint'' of ''white power'' of iets dergelijks te maken.
Geloof je serieus aan racisme?quote:Op zondag 22 december 2013 02:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het grote ironie: Ariërs en Arische ras zijn beide ontstaan in de Indus Vallei,een gebied waar huidige landgrenzen van Iran,Afghanistan,India en Pakistan samenkomen.De Indus Vallei beschaving is waarschijnlijk verantwoordelijk voor de Swastika teken(5 a 7 duizend jaar geleden,het werd gebruikt als een "beveliging" zegel).
Ik haat juist racismequote:Op zondag 22 december 2013 12:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geloof je serieus aan racisme?
quote:Op zondag 22 december 2013 10:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is dit nou weer van racistisch topic
Kaijiquote:Op zondag 22 december 2013 18:08 schreef DrLegato het volgende:
Nog steeds aan het wachten op de nieuwe Hajime no Ippo aflevering.
Iemand hier Akagi en/of Kaiji gezien?
TADA BANRIIquote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Naja saai, cliché. Vooral golden time.
Ik zie hem nu al helemaal emo worden en uiteindelijk kiest hij toch niet voor linda en linda kiest voor die vriend van banrii. The end.quote:
Ik ben wel benieuwd naar Pupa en Space Dandy. Verder zou ik het eigenlijk niet weten.quote:
- Het karakter van een anime figuur wordt uitgedrukt in de haarkleur.quote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
Welke? Unicorn en Code geass OVA komt dan ook uit.quote:Op zondag 22 december 2013 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
AL DIE MECHA AANKOMEND SEIZOEN
SASUGA SUNRISEEE!
quote:Op zondag 22 december 2013 21:46 schreef wdn het volgende:
[..]
- Hetzelfde voor de ogen: een karakter dat de ogen altijd gesloten heeft is een slechterik.
Nietus.quote:Op zondag 22 december 2013 21:46 schreef wdn het volgende:
[..]
- Het karakter van een anime figuur wordt uitgedrukt in de haarkleur.
Zwart is mysterieus, grijs/zilver is kalm, bruin saai, rood sterke mening, aggresief, geel koppig,
- Hetzelfde voor de ogen: een karakter dat de ogen altijd gesloten heeft is een slechterik.
Altijdquote:
Dat was 1 van de leukste animes van 2011quote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
Blauw haar is duidelijk inktvis
[ afbeelding ]
Niet altijd zo.quote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef wdn het volgende:
[..]
http://annesanimeblog.wor(...)e-personality-guide/
en nog een war ik de naam niet zo snel van weetquote:Op zondag 22 december 2013 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke? Unicorn en Code geass OVA komt dan ook uit.
Er zijn uitzonderingen ja. Maar vaak klopt het wel.quote:
Hij is een spion die staatsgeheimen probeert te stelen en verwikkeld is in een vuile, bittere opvolgingsstrijd. Dat hij een aimabele man is staat er verder los van het feit dat types als hij en Scar en Mustang en Van Hohenheim de antagonisten zouden zijn als er niet een K.I. was die betere superkrachten krijgt van genocide.quote:
Jakkes vismensen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Smoofie het volgende:
En Nagi no Asukara zal ook wel weer cheesy worden.
Captain earth ziet er wel veelbelovend uit. Alleen Star Driver was nou niet echt superquote:Op zondag 22 december 2013 21:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en nog een war ik de naam niet zo snel van weet
2de seizoen veranderd het in mecha (om in lijn te blijven met de rest van wat er uit komt).quote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Smoofie het volgende:
En Nagi no Asukara zal ook wel weer cheesy worden.
Nice onequote:Op zondag 22 december 2013 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij is een spion die staatsgeheimen probeert te stelen en verwikkeld is in een vuile, bittere opvolgingsstrijd. Dat hij een aimabele man is staat er verder los van het feit dat types als hij en Scar en Mustang en Van Hohenheim de antagonisten zouden zijn als er niet een K.I. was die betere superkrachten krijgt van genocide.
Nice! Wat kostte dat?quote:
Gin. Slecht. Echt?quote:Op zondag 22 december 2013 21:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Altijd
Bleach als voorbeeld. Gin Ichimaru.
Een mecha van P.A. Works. Hmmm, ik zou hem kijken.quote:Op zondag 22 december 2013 21:56 schreef wdn het volgende:
[..]
2de seizoen veranderd het in mecha (om in lijn te blijven met de rest van wat er uit komt).
quote:
Fuck me, ben kleurenblindquote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef wdn het volgende:
[..]
http://annesanimeblog.wor(...)e-personality-guide/
Dat is knap lastig danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |