Humorquote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://picup.omocoro.jp/?eid=1796
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking Mako
🐙
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
KlK was weer awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking Mako
Helemaal super.
SPOILER: Kill la BillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:28 schreef Kyubey het volgende:
SPOILER: Kill la BillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Wacht watquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wou ik even delen. Ik geef ze volledig gelijk overigens. Anime zuigt.
Japanquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wou ik even delen. Ik geef ze volledig gelijk overigens. Anime zuigt.
Ik weet het ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Wacht, iets denken wat niet per s juist is maakt je meteen een suprematist?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik moet altijd lachen om blanke suprematisten die denken dat anime characters gebaseerd zijn op blanke mensenze denken dat de wereld om hun draait
Ze zijn toch gebaseerd op blanke mensen? Tenminste, anime personages hebben geen zwart haar en kleine ogen omdat ze dan onherkenbaar zijn voor het publiek. Al zijn het technisch gezien wel Japanners.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik moet altijd lachen om blanke suprematisten die denken dat anime characters gebaseerd zijn op blanke mensenze denken dat de wereld om hun draait
blanke suprematisten praten zichzelf van alles aan, ze kijken naar anime en zien characters met blond haar en lichte ogen en denken, oh kijk de japanners aanbidden ons!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, iets denken wat niet per s juist is maakt je meteen een suprematist?
Ik geloof dat de vader van anime nogal een Disney fanboy was en dus meer daardoor geinspireerd was.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze zijn toch gebaseerd op blanke mensen? Tenminste, anime personages hebben geen zwart haar en kleine ogen omdat ze dan onherkenbaar zijn voor het publiek. Al zijn het technisch gezien wel Japanners.
europeanen met toegang tot haarverfquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:58 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
blanke suprematisten praten zichzelf van alles aan, ze kijken naar anime en zien characters met blond haar en lichte ogen en denken, oh kijk de japanners aanbidden ons!
anime figuren zijn, in ieder geval naar mijn eigen mening, niet blank of zelfs aziatisch maar een 'aparte' ras. ik bedoel, welke europeanen hebben nou roze of paars of groen of blauw haar/ogen?
Zeker op 4chan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef .Masturbatron. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |