quote:Mysterious, refined, traditional, cerebral, capable, powerful, independent, sad, cruel, macabre
As opposed to their bright-colored friends, black hair can define a character as being more traditional. Black is a neutral color that is associated with positive personal traits. These characters tend to be deep thinkers that can see the “big picture”, and seldom need advice.
quote:Tokyo, 2034: sophisticated robots called Boomers (and on first sight almost indistinguishable from us, humans) are among us. They are meant to assist us in the shores we despise, but more an more things go wrong and take a nasty turn. In 3 linked short stories we see a world where humanity is as much a thing of machines, as of “biological” units. Parasite Dolls is Blade Runner meets Strange Days in animation. Especially the capturing of emotions from the Boomers for pity sexual “human” games seemed like a very interesting idea, although this was not worked out in much detail. The rest of the ideas behind the film weren’t very original, but the three stories were plotted very well and the characters were nicely developed. The score helped bringing a very real “emotional” feel to the film. The animations aren’t spectacular compared to what you see in Ghost is the Shell for example, but they are adequate.
Oeh dat ziet er tof uit.quote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat gedeelte met al die mecha's bij elkaar doet me denken aan gundam X
Zolang het maar geen kiddy anime wordt.quote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Anime is voor kinderenquote:Op zondag 22 december 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zolang het maar geen kiddy anime wordt.
Van de mecha trailers voor volgend seizoen is dat het meest interessantste.quote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Whehe, ben hem aan het marathonnen nu. Toch maar 6 afleveringenquote:Op zondag 22 december 2013 23:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb hem al binnen, al 2 maanden. Met zo'n backlog duurt het nog wel eventjes...
Beide seizoenen? Akagi is van dezelfde makers, maar het personage van akagi is een soort tegenovergestelde van Kaiji, (zelf verzekerd, gaat uit van het slechte in de mens en maakt daar gebruik van) best wel cool! En de jaren 50 setting!quote:
Maar ze hebben gekke neuzen!quote:Op maandag 23 december 2013 08:27 schreef DrLegato het volgende:
Had elders een heel verhaal geschreven dus wilde ik jullie niet onthouden (en editen van een post lukt me niet for some reason dus dubbel post, sorry)
In het kader van aanraders;
Berserk vind ik nog altijd een van de beste series, speelt zich af in de dark ages, een wereld die een beetje op Europa gebaseerd is en zich toch wel een beetje laat vergelijken met een Game of Thrones, alleen wat heftiger. (Spoiler) er zit een scene in waar de "Red Wedding" niks bij is...!
Als je van Shonen anime houdt (Dragonball, Hunter X Hunter, Bleach, One Piece ect) dan is Hajime no Ippo ook een aanrader, gaat over zo'n ventje dat gepest wordt op school die begint met boksen waar die best goed in blijkt te zijn, maar niet in een keer en ondanks het vele trainen is het tempo tussen de gevechten ook erg goed, geen 10 afleveringen durende matches en geen trainingsarcs van een jaar. Inmiddels is er een derde seizoen van bezig, maar ik raad aan om bij het eerste te beginnen. Wel wat ouder, maar het is een doorlopend verhaal en de animaties zijn best goed nog vind ik.
Dan een van mijn favorieten, een uit een genre dat zelfs aan zogenaamde anime liefhebbers moeilijk te verkopen valt vanwege de aparte animatie stijl (de personages hebben rare neuzen boo hoo) Akagi **akagi** is een serie over een ventje van 13 die na een game of "chicken" in een mahjong tent onderdak zoekt en een legende wordt in de onder wereld als mahjong speler waar werkelijk geen inzet te hoog is.
Van dezelfde makers is er ook **kaiji**, Kaiji is een sukkel die leeft van goedkope drank snacks en simpele gokjes (gambling) die opgezadeld wordt met een enorme schuld die hij in een avond gokken op een boot genaamd "espoir" (hoop) mag proberen te kwijt te raken. Dit begint met simpele spellen, maar gaandeweg de serie worden de weddenschappen steeds gekker en de inzet des te hoger.
Misschien is deze wat toegankelijker dan Akagi, maar ik vind de jaren 50 sfeer van die serie zo cool.
Ah yes, ik ben inmiddels benieuwd of er een onderwerp is dat niet is omgezet naar schoolmeisjesquote:Op maandag 23 december 2013 05:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://flighthighschool.imgur.com/
Klinkt goed, voor de vakantie dan maar even de laatste twee checken!quote:Op maandag 23 december 2013 08:27 schreef DrLegato het volgende:
Had elders een heel verhaal geschreven dus wilde ik jullie niet onthouden (en editen van een post lukt me niet for some reason dus dubbel post, sorry)
In het kader van aanraders;
Berserk vind ik nog altijd een van de beste series, speelt zich af in de dark ages, een wereld die een beetje op Europa gebaseerd is en zich toch wel een beetje laat vergelijken met een Game of Thrones, alleen wat heftiger. (Spoiler) er zit een scene in waar de "Red Wedding" niks bij is...!
Als je van Shonen anime houdt (Dragonball, Hunter X Hunter, Bleach, One Piece ect) dan is Hajime no Ippo ook een aanrader, gaat over zo'n ventje dat gepest wordt op school die begint met boksen waar die best goed in blijkt te zijn, maar niet in een keer en ondanks het vele trainen is het tempo tussen de gevechten ook erg goed, geen 10 afleveringen durende matches en geen trainingsarcs van een jaar. Inmiddels is er een derde seizoen van bezig, maar ik raad aan om bij het eerste te beginnen. Wel wat ouder, maar het is een doorlopend verhaal en de animaties zijn best goed nog vind ik.
Dan een van mijn favorieten, een uit een genre dat zelfs aan zogenaamde anime liefhebbers moeilijk te verkopen valt vanwege de aparte animatie stijl (de personages hebben rare neuzen boo hoo) Akagi **akagi** is een serie over een ventje van 13 die na een game of "chicken" in een mahjong tent onderdak zoekt en een legende wordt in de onder wereld als mahjong speler waar werkelijk geen inzet te hoog is.
Van dezelfde makers is er ook **kaiji**, Kaiji is een sukkel die leeft van goedkope drank snacks en simpele gokjes (gambling) die opgezadeld wordt met een enorme schuld die hij in een avond gokken op een boot genaamd "espoir" (hoop) mag proberen te kwijt te raken. Dit begint met simpele spellen, maar gaandeweg de serie worden de weddenschappen steeds gekker en de inzet des te hoger.
Misschien is deze wat toegankelijker dan Akagi, maar ik vind de jaren 50 sfeer van die serie zo cool.
Zekersquote:
Ja.quote:
Ken ik niet. Zal eens kijken.quote:Op maandag 23 december 2013 08:21 schreef DrLegato het volgende:
Akagi is van dezelfde makers, maar het personage van akagi is een soort tegenovergestelde van Kaiji, (zelf verzekerd, gaat uit van het slechte in de mens en maakt daar gebruik van) best wel cool! En de jaren 50 setting!
Kijk de eerste 3-5 afleveringen, die shit eromheen is echt cool!quote:Op maandag 23 december 2013 21:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ken ik niet. Zal eens kijken.
Ah, Mahjong... Die heb ik overgeslagen.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:05 schreef robin007bond het volgende:
Wow. Het NHK-boek was geweldig.
10/10. Beter dan de anime, maar wel depressiever.
Told you so.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nog eens bedankt aanbevelen ik ben inmiddels bij het vijfde hoofdstuk en Satos zelfbewustzijn voegt echt heel veel toe.
Ik was al vergeten hoe leuk en grappig Yamazaki's misogynie was.![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:33 schreef blessed19 het volgende:
Hee jongens!
Heeft iemand nog een linkje voor het fucking christmasu lied?
Door jappen, kerst is klote en ondertiteling. Hoop dat iemand mij begrijpt en het kan vinden.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:33 schreef blessed19 het volgende:
Hee jongens!
Heeft iemand nog een linkje voor het fucking christmasu lied?
Door jappen, kerst is klote en ondertiteling. Hoop dat iemand mij begrijpt en het kan vinden.
Onze Sleepsubquote:
ziet er niet echt anders uiit ofOquote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens cht kerst in Japan...
Jewel hoor...quote:Op woensdag 25 december 2013 00:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ziet er niet echt anders uiit ofO
quote:Folks may be wondering why the Japanese eat Chicken during Christmas from seeing it in anime, Jdrama or actually visiting here. This photo taken yesterday on Xmas eve in Shinbashi. Throughout all of Japan, folks can be seen queuing up outside KFC for some chicken. But why not the traditional Turkey and why KFC?
The Turkey does not breed naturally in Japan and is rarely cultivated. Apparently the taste is not of such a popularity to warrant large amounts of it to be imported into Japan either. Thus, many Japanese have not tried turkey.
Another reason why turkey didn't catch on as a popular dish during Christmas is the fact that most Japanese folks don't have ovens - or an oven big enough to roast an entire turkey. It's typicaly American.
One day at KFC's Aoyama branch, a foreigner went to buy some chicken at KFC and said "I'm having a party but because there is no turkey, I've come to get some fried chicken instead."
in 1974, KFC then started promoting the catchphrase "Christmas = Kentucky" and poured a load of yen into the marketing effort. The catchphrase soon caught on and together with the commercials on TV, the Japanese then started to consume a load of Chicken during the festive season
Rood. Wit. Close enough!quote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
KFC is heel populair in Japanquote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige goede kerstlied.quote:
Heb je laatst ook de Donald Duck gelezen?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
in de Donald Duck weekblad??quote:Op woensdag 25 december 2013 11:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het enige goede kerstlied.
[..]
Heb je laatst ook de Donald Duck gelezen?
Op de weetjespagina stond het bij ''rare kersttradities op de wereld''quote:Op woensdag 25 december 2013 11:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
in de Donald Duck weekblad??
Het is al jaren bekend dat Japan kerst viert bij de KFC,ze houden wel van tradities
Dus niet-traditionele kersttradities(lees vooral Amerikaans) zijn raar? Wist ik niet eensquote:Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Op de weetjespagina stond het bij ''rare kersttradities op de wereld''
Murrica -> Disney -> Donald Duck.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dus niet-traditionele kersttradities(lees vooral Amerikaans) zijn raar? Wist ik niet eens
Carl "Duckman" Barks en Keno Don Rosaquote:Op woensdag 25 december 2013 12:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Murrica -> Disney -> Donald Duck.
Ah!quote:Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Op de weetjespagina stond het bij ''rare kersttradities op de wereld''
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tv opening en ending van Chu2ren
OP
ED:
En kerst is natuurlijk geen kerst zonder...quote:Op donderdag 26 december 2013 16:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Fijne kerstdag en een gelukkig nieuwjaar.
Wat moet jij een vreselijke jeugd gehad hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Home alone
die kanker moeten ze verbannen van de tv
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat moet jij een vreselijke jeugd gehad hebben.
Welke deel??quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Home alone
die kanker moeten ze verbannen van de tv
wasdahdan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef Qunix het volgende:
[UTW]_Chuunibyou_demo_Koi_ga_Shitai!_Ren_Lite_-_01_[D23D8BC7].mkv
ren litequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef Qunix het volgende:
[UTW]_Chuunibyou_demo_Koi_ga_Shitai!_Ren_Lite_-_01_[D23D8BC7].mkv
lelijkst als in stijl?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Welcome to the NHK.
't Boek vertelt het meest coherente en oprechte verhaal. (vanochtend uitgelezen)
Anime is het positiefst en van de vertolkingen het meest bewust van zichzelf.
De manga is het rauwst, het grootst, het hardst en het lelijkst.
De mens is dan ook lelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De lelijkste facetten van de menselijke psyche.
Maar mijn tweedimensionale meisjes horen perfect: aandoenlijk, loyaal, kuis en zwak te zijn. Dat is de moe.quote:
Daarom 2d over 3dquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar mijn tweedimensionale meisjes horen perfect: aandoenlijk, loyaal, kuis en zwak te zijn. Dat is de moe.
[ afbeelding ]
quote:The NetherlandsEdit
A member nation of the European Union, the Netherlands was involved in a major holding operation in the Zuiderzee, a shallow bay of the North Sea in the northwest of the Netherlands. The area was later manually flooded to block off the BETA, turning it into a saltwater region; as of 1995, the entire region is becoming a gigantic salt plain due to geographical changes caused by the BETA, as well as the cessasion of fresh river water flowing into the Zuiderzee from the regions within Europe. [10]
Weaboo much??quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar mijn tweedimensionale meisjes horen perfect: aandoenlijk, loyaal, kuis en zwak te zijn. Dat is de moe.
[ afbeelding ]
op PS3??quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tales of Xillia![]()
God Eater 2
Kuis en zwak hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |