Punt is echter dat bij intensieve economische samenwerking automatisch een sterke verwevenheid ontstaat. Dan ontkom je er niet aan om regelgeving op elkaar af te stemmen en daar heb je weer een supranationaal orgaan voor nodig.quote:Op zondag 22 december 2013 12:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen:
1. Samenwerken
2. De EU
Het klopt dat er op andere continenten samenwerkingsverbanden worden aangegaan. Dit is helemaal prima en ik ben daar ook voorstander van. Men gaat daar echter niet zover dat men de natiestaat op wil heffen en er een soort superstaat van wil maken. De EU wil echter wél zo ver gaan. En dat laatste stuit tegen de borst van een aantal mensen.
Conclusie:
- samenwerken, vrijhandel: 200% voor!
- een Europese superstaat vormen waar vrijwel alle macht in Brussel ligt: nee,
dank je.
Die neigen er ook niet naar.quote:Op zondag 22 december 2013 12:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar je woorden neigen er wel naar.
De EU wil één land worden? Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zondag 22 december 2013 12:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen:
1. Samenwerken
2. De EU
Het klopt dat er op andere continenten samenwerkingsverbanden worden aangegaan. Dit is helemaal prima en ik ben daar ook voorstander van. Men gaat daar echter niet zover dat men de natiestaat op wil heffen en er een soort superstaat van wil maken. De EU wil echter wél zo ver gaan. En dat laatste stuit tegen de borst van een aantal mensen.
Conclusie:
- samenwerken, vrijhandel: 200% voor!
- een Europese superstaat vormen waar vrijwel alle macht in Brussel ligt: nee, dank je.
Niks wat jouw opmerking over slecht lezen rechtvaardigt.quote:Op zondag 22 december 2013 12:15 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
En wat staat ervoor, krabbelaar?
Een supranationaal orgaan: prima. Een Europees keurmerk voor producten tbv bevordering van de handel: prima.quote:Op zondag 22 december 2013 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is echter dat bij intensieve economische samenwerking automatisch een sterke verwevenheid ontstaat. Dan ontkom je er niet aan om regelgeving op elkaar af te stemmen en daar heb je weer een supranationaal orgaan voor nodig.
Uiteindelijk wil men daar naar toe.quote:Op zondag 22 december 2013 12:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De EU wil één land worden? Hoe kom je daar nu weer bij?
Jawelquote:Op zondag 22 december 2013 12:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die neigen er ook niet naar.
Dus kappen met je domme insinuaties.
Wie of wat zegt dat?quote:Op zondag 22 december 2013 12:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil men daar naar toe.
Guy Verhofstadt bijvoorbeeld. En hij niet alleen.quote:
Je bent een communist geworden die tegen marktwerking is?quote:Op zondag 22 december 2013 12:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een supranationaal orgaan: prima. Een Europees keurmerk voor producten tbv bevordering van de handel: prima.
Maar waarom per se die Europese superstaat willen realiseren? En waarom die vrije migratie uit arme landen?
Wie wil dat precies? Verhofstadt en een handvol andere doorgedraaide eurofielen?quote:Op zondag 22 december 2013 12:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een supranationaal orgaan: prima. Een Europees keurmerk voor producten tbv bevordering van de handel: prima.
Maar waarom per se die Europese superstaat willen realiseren? En waarom die vrije migratie uit arme landen?
Ik heb al gezegd dat dat er niet letterlijk staat, maar dat je toon wel dat vermoeden opwekt.quote:Op zondag 22 december 2013 12:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Welles, nietes, welles: wijs eens één post aan waar ik zeg dat ik uit de EU wil stappen?
Bij nazi's moeten we aan Wilders denken?quote:Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef Greyson het volgende:
Waarom denkt iedereen bij de naam Wilders aan nazi's. Omgekeerde wereld.
Hou toch op man stelletje jankballen.
Moeten we dan bij Nazi's aan Wilders denkenquote:Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef Greyson het volgende:
Waarom denkt iedereen bij de naam Wilders aan nazi's. Omgekeerde wereld.
Hou toch op man stelletje jankballen.
Waar zeg ik dat? Als ik tegen vrije migratie van burgers uit arme landen ben, dan ben je opeens een communist die tegen marktwerking is? Bedoel je dat?quote:Op zondag 22 december 2013 12:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent een communist geworden die tegen marktwerking is?
Hihi, Zienswijze wil de nationale markt beschermen.quote:Op zondag 22 december 2013 12:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent een communist geworden die tegen marktwerking is?
En dat is dus ook niet het geval; jij denkt echter van wel.quote:Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat dat er niet letterlijk staat, maar dat je toon wel dat vermoeden opwekt.
Verhofstadt bijvoorbeeld inderdaad en hij is premier geweest.quote:Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie wil dat precies? Verhofstadt en een handvol andere doorgedraaide eurofielen?
Ik ken geen premier of serieuze regeringscoalitie die pleit voor de vorming van een Europese superstaat.
De arbeidsmarkt zo reguleren is wel erg links inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 12:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Als ik tegen vrije migratie van burgers uit arme landen ben, dan ben je opeens een communist die tegen marktwerking is? Bedoel je dat?
Nou nou, een persoon. Toe maar.quote:Op zondag 22 december 2013 12:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Verhofstadt bijvoorbeeld inderdaad en hij is premier geweest.
Genoeg posts over gezien.. Of andersom hoe je het ook maar wilt zien.quote:Op zondag 22 december 2013 12:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij nazi's moeten we aan Wilders denken?
Ok. Je neemt ook helemaal geen anti-EU-houding aanquote:Op zondag 22 december 2013 12:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dat is dus ook niet het geval; jij denkt echter van wel.
Nogal dom om anderen voor dom uit te maken terwijl jouw argumentatie niet op feiten stoelt maar slechts op persoonlijke aannames. Over dom gesproken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |